SUKŪRĖ SPRENDIMĄ SUMANIAI AUTOMOBILIO REMONTO PAIEŠKAI (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 37 s.
„CarCar“ komanda. Asmeninio albumo nuotr.
Automobilio remontas – galvos skausmas, netikėtai užklumpantis dažną transporto priemonės savininką. Iki šiol bendros, servisus jungiančios sistemos nebuvo, tačiau prieš porą savaičių situaciją rinkoje keisti pradėjo startuolis „CarCar“, įkurtas prieniškio Juliaus Burbulio (22), kupiškėno Irmanto Šuškevičiaus (32) ir iš Visagino kilusio Olego Sviderskij (33).
 
Nuvilia kokybė

Paklaustas, kaip kilo mintis sukurti šį startuolį, I. Šuškevičius teigia, kad veiklą, kaip ir daugelio verslų atveju, paskatino asmeninė patirtis bei dažni nusivylimai lūkesčių nepateisinančiu automobilio remontu. Anot jo, dažna situacija, kai už remontą permokama, jis atliekamas ne laiku arba ne taip kokybiškai, kaip norėtųsi.
 
„Idėja kilo iš asmeninės patirties, nes ne kartą yra tekę nusivilti nekokybišku automobilio remontu ir per didele paslaugų kaina. Po apsilankymo nepatikrintame autoservise dažnai lieka nusivylimas, o pasiguosti nėra kam. Nemaloni patirtis nutylima ir pamirštama iki kito karto, kai sugenda automobilis ar reikia atlikti privalomąją apžiūrą. Ir vėl tenka ieškoti autoserviso interneto platybėse, ir vėl gali tekti nusivilti“, – teigia pašnekovas.
 
Pasak jo, mūsų šalyje yra daugiau nei 4 tūkst. skirtingų autoservisų, tačiau vis dar kliaujamasi atsiliepimais, draugų ir pažįstamų rekomendacijomis, apie kiekvieną iš servisų tenka ieškoti informacijos atskirai. Bendros sistemos, kurioje būtų galima patikrinti autoserviso kokybę, darbo skaidrumą, iki šiol nebuvo.
 
Patogumas vartotojui

Startuolis „CarCar“ savo veiklą pradėjo vos prieš dvi savaites, tačiau iki tol kurį laiką atliko išsamią rinkos analizę, ieškojo kokybiškų servisų ir planavo sklandų startą. Regis, pastangos atsipirko ir vos startavęs projektas netruko sulaukti dėmesio, o panašaus sprendimo poreikis atsiskleidė ir kaimyninėse šalyse.
 
„Pastebėjome, kad mūsų sprendimas yra aktualus kaimyninėms šalims bei visai Europai. Tad jau dabar ieškome investicijų plėtrai į kitas Europos šalis“, – atskleidžia I. Šuškevičius.
 „Po kiekvieno apsilankymo visa automobilio darbų istorija bus prieinama „CarCar“ svetainėje. Tai užtikrins skaidrumą ir atliktų remonto darbų kokybę“
I. Šuškevičius.
Sprendimas išskirtinis tuo, kad vartotojui nebereikia rinkti servisų kontaktų ir skambinti kiekvienam jų atskirai, norint išsiaiškinti kainas ar artimiausias laisvas datas. Pasak pašnekovo, „CarCar“ palengvina vartotojo patirtį ir ne tik pateikia informaciją vienoje vietoje, bet ir reitinguoja servisus bei išsaugo automobilio remonto istoriją.
 
„Didžiausi mūsų startuolio išskirtinumai galėtų būti trys. Pirma – patogumas, kad sugedus automobiliui nereikia niekur skambinti ar ieškoti internete. Surasti patikimą autoservisą norimu laiku yra lygiai taip pat lengva, kaip išsikviesti „Uber“ taksi, vos keli paspaudimai. Antras pranašumas – autoservisų reitingavimas. Tai svarbus aspektas, garantuojantis kokybę. „CarCar“ bendradarbiauja tik su patikimais autoservisais, kurie rūpinasi savo klientais ir darbus atlieka kokybiškai. Pagaliau vartotojui labai naudingas atliktų darbų kolekcionavimas. Po kiekvieno apsilankymo visa automobilio darbų istorija bus prieinama „CarCar“ svetainėje. Tai užtikrins skaidrumą ir atliktų remonto darbų kokybę“, – pristato I. Šuškevičius.
 
Didžiausias sunkumas – laiko stoka

Visai neseniai savo kelią pradėjęs startuolis dar tik pradeda įsivažiuoti, tačiau jo bendraautoris I. Šuškevičius pastebi, kad vienas didžiausių komandą užklupusių iššūkių buvo išsikelti starto terminai, į kuriuos norėta žūtbūt įtilpti. Taigi teko gerokai pasistengti, kad viskas būtų įgyvendinta laiku.
 
Vis dėlto iššūkiai komandą tik užgrūdino, todėl ir kitiems pradedantiesiems startuolio „CarCar“ kūrėjai linki atkakliai siekti savo tikslų ir niekada nepasiduoti.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai