RYŽOSI POPULIARINTI KVĖPAVIMO MANKŠTOS METODĄ (#)

Inga Rauluševičienė prieš 4 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 25 s.
Agnė Varnauskaitė DanguolėsSvirkienės nuotr.
Panevėžietė Agnė Varnauskaitė (22) jau ne vienus metus gyvena Kauno dvasia, studijuoja kineziterapiją, yra sertifikuota „Nirvana Fitness“ instruktorė ir oro jogos mokytoja. Vieną dieną ji iš esmės pakeitė savo gyvenimą ir tapo užsiėmimų bei stovyklų organizatore, atstovaujančia prekių ženklo „Nirvana Fitness“ idėjoms visoje Lietuvoje.

Idėja atėjo savaime

„Nirvana Fitness“ kilmę galima drąsiai sieti su Slovėnija ir šios idėjos pradininke bei kūrėja slovėne Katja Zupan. Jai populiarinti reikia itin mažai savų investicijų, išskyrus tai, kad būtina investuoti į saviugdą, kvalifikaciją, plėtrą ir rinkodarą.

„Labai tikiu gyvenimo siunčiamais ženklais, tad, socialiniame tinkle „Facebook“ pamačius pavadinimą „Nirvana“, iškart šovė mintis, kad reikėtų pasidomėti labiau. Būtent tądien įvyko netikėtas sutapimas: draugės pasakojimas apie išbandytą naują sporto rūšį, sukeltas emocijas ir nuotaikas. Tai ir buvo ta pati „Nirvana“, kuri nepaliko ramybėje ir mano minčių. Po keleto dienų įvyko keistas dalykas, kai gavau naujienų apie kursus į el. pašto dėžutę, nors jokios prenumeratos nebuvau užsisakiusi. Prieš tai sakiau sau: „Jei reikės, „Nirvana“ pati pas mane ateis.“ Taip ir nutiko, o nuo tada pradėjau dar labiau domėtis ir sužinojau, kad tai visiška naujiena Lietuvos paslaugų rinkai, instruktorių nėra daug. Tuomet supratau, kad tai puiki niša mano saviraiškai ir kartu unikali metodika padėti žmonėms. Taigi nieko nelaukusi, ėmiau to mokytis ir baigiau specialius kursus“, – pasakoja A. Varnauskaitė.

„Nirvana Fitness“ idėja įgyvendinama ne tik per vienkartinius užsiėmimus, bet ir jungtinių projektų metu visoje Lietuvoje. Šis mankštinimosi metodas neturi pastovios vietos, o yra paremtas kilnojamuoju principu, taip suburiant aplink save nuolatinių klientų ratą viename ar kitame mieste ar miestelyje, neaplenkiant nė vienos vietovės, turinčios susidomėjusią auditoriją.

Geriausia reklama iš lūpų į lūpas

Nors „Nirvana Fitness“ dar tik įsibėgėja ir skaičiuoja vos keletą mėnesių aktyvios veiklos, tačiau labai populiarėja, o daugiausia įprasta žodine reklama iš lūpų į lūpas, būdinga mažesniems miestams. Klientai, jau išbandę šią paslaugą, perduoda atsiliepimus kitiems ir taip plečiasi vis didesnis lankytojų ratas. Pavyzdžiui, Kauno sporto klube žmonės į šį visapusišką sveikatinimosi būdą žiūri paprasčiau ir vertina tai kaip atsipalaidavimą po sporto treniruotės, kiti ateina iš smalsumo, taigi galima sakyti, kad kaskart susirenka skirtingo amžiaus klientai, turintys įvairių asmeninių interesų. A. Varnauskaitės gimtajame Panevėžyje veikia glaudaus ryšio įtaka ir dar stipresnis susidomėjimas, o auditorija pasiskirsto įvairaus amžiaus grupėmis.

Skatina sveikus įpročius

Pirmoji ir didžiausia instruktorės kritikė yra mama, atvirai ir be užuolankų išsakiusi atsiliepimus apie veiklos startą ir poveikį organizmui. Tai tarsi vaikštanti reklama namuose. „Mama buvo tas žmogus, kuris pastūmėjo eiti pirmyn, nes sulaukdavau ne tik aršios kritikos, bet ir nerealių įspūdžių bei akivaizdžių pasiektų rezultatų, tokių kaip geresnė nuotaika, aukštesnis energijos lygis, sveikatos pagerėjimas ir svorio pokyčiai, nors „Nirvana Fitness“ savaime tokio tikslo nesiekia. Mane šis mankštos metodas sužavėjo tuo, kad čia nereikia turėti specialių įgūdžių ar fizinio pasirengimo, dalyviai gali būti ir vaikai, ligoniai, senjorai ir, žinoma, įprastai nesportuojantys asmenys“, – paaiškina pašnekovė.

„Nirvana Fitness“ judesiai modifikuojami, jie koncentruoti į kvėpavimą ir beveik neturi jokių apribojimų. Tai nėra programa, sukurta lieknėjimui, sportas nėra aktyvus, deginantis riebalus, bet skatina taisyklingus kvėpavimo įpročius, dėl kurių organizmas gauna daugiau deguonies, ląstelės pradeda atsinaujinti, suaktyvėja organizmo medžiagų apykaita, todėl tai ne tik padeda reguliuoti svorį, bet ir dingsta nemiga, depresija, mažėja ligų simptomai, gerėja atmintis, koncentracija, žmogus sugeba atlaidžiau reaguoti į stresines situacijas ir priimti sprendimus, paleidžia iš kūno įtampą, todėl jaučiasi lengvesnis, energingesnis ir atsipalaidavęs.

Siekia naujovių rinkoje

Pasak verslo idėjos kūrėjos, labiausiai šioms paslaugoms įgyvendinti tiktų sveikatingumo centras, reabilitacijos vieta ar turizmo sodyba. „Šiuo metu veiklą vykdome įvairiose sodybose, taip norėdami pasiekti dar daugiau savo klientų, įsilieti į rinką, kuri yra gana laisva ir dar neužpildyta. „Nirvana Fitness“ idėja labiausiai išplitusi Slovėnijoje, Australijoje ir kitose Europos šalyse, o Lietuvoje atsirado tik prieš metus. Kvėpavimo pratimai ir jų praktikavimas daugeliui yra nuobodu ir neįdomu, tad, papildžius tai muzikos garsais, maloniais judesiais, taisyklingas kvėpavimas tarsi nejučia tampa įprastu dalyku ir ilgainiui išnyksta organizmo negalavimai. 80 proc. mūsų visuomenės kvėpuoja netaisyklingai. Mokslininkų teigimu, gali būti, kad net onkologinės ligos atsiranda iš ląstelių, kurios mutuoja, kai organizmui trūksta deguonies, todėl kyla problemų. Pats pavadinimas iš esmės skirtas sudominti skirtingoms klientų grupėms: „Nirvana“ reiškia nušvitimą, o „Fitness“ – mankštą“, – dėsto instruktorė A. Varnauskaitė.

Artimiausiuose planuose – plėtra į kitus Lietuvos miestus, nes jaučiamas puikus grįžtamasis ryšys, geri atsiliepimai, poreikis žmonėms. Yra idėjų šį metodą sujungti meditacijoms skirtų būgnų garsais ir paskaitomis apie sporto, mitybos ir pozityvių minčių įtaką.

„Tiesiog darykite, nebijokite savęs realizuoti, kiekvieną klaidą priimkite kaip netinkamą variantą, o tuomet ieškokite kito. Žmogui, kuriam patinka tai, ką jis daro, negali nesisekti, nes jis su savo energija pritraukia palaikymą, sėkmę ir pinigus. Pajamos – padarinys ir savaime ateinantis jūsų darbo rezultatas, jei dalinsitės su meile“, – pataria jaunoji verslininkė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai