SUKŪRĖ GALIMYBĘ SAVE PAMATYTI KREDITORIAUS AKIMIS (#)

ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 6 s.
„Finpass“ komanda asmeninio albumo nuotr.
Lygiai prieš metus, 2017-ųjų gruodį, veiklą pradėjo lietuviškas startuolis „Finpass“. Justo Kaminsko iniciatyva įkurtas startuolis suteikia galimybę klientui patogiai identifikuotis nuotoliniu būdu prireikus finansinių bendrovių paslaugų, be to, vienoje programėlėje turėti visą savo finansinę istoriją ir matyti esamą situaciją.

Svarbi gyvenimo dalis

Šiuolaikinis vartotojas kasdien susiduria su finansinėmis operacijomis. J. Kaminskas atkreipia dėmesį, kad ne tik kasdien naudojame debetines korteles įvairiems atsiskaitymams, bet ir kone kiekvienas turime kreditinę kortelę, skirtą neplanuotiems atvejams, dauguma turi vartojimo ar būsto paskolų, skolinasi pinigus savo poreikiams įgyvendinti.

„Sukūrėme „Finpass“, norėdami, kad klientas galėtų gauti detalizuotą savo finansinę informaciją vienoje vietoje. Tai apima kreditingumo reitingą, kredito istoriją, bendrinę banko sąskaitos informaciją. Jeigu klaustumėte, kodėl tai aktualu vartotojui, atsakyti būtų nesudėtinga. Tikroji tiesa yra ta, kad kiekvienas kreditorius, prieš suteikdamas paskolą, tikrina įplaukas, kredito istoriją. „Finpass“ suteikia galimybę pačiam pamatyti save finansinės institucijos darbuotojo akimis, lengvai pamatyti įžvalgas, kuriomis remiantis galima pagerinti savo kreditingumo reitingą. Programėlė leidžia geriau valdyti savo finansus ir suprasti, kaip skirtingos sritys veikia bendrą vaizdą“, – pasakoja J. Kaminskas.

Paspartina identifikacijos procesus

Programėlė „Finpass“ veikia kaip finansinis pasas vartotojo kišenėje. Kai norima pasidomėti finansinių institucijų teikiamomis paslaugomis konkrečiau, kiekviena jų reikalauja vartotojo identifikacijos saugumui užtikrinti. „Finpass“ sugalvojo, kaip šį procesą padaryti paprastesnį ir saugesnį.

„Ši paslauga suteikia galimybę identifikuoti save nuotoliniu būdu finansų įstaigose, komunalinių paslaugų įmonėse ar bet kurioje kitoje įmonėje, kur tai yra reikalinga. Nebūtina kreiptis į atskirus biurus tam, kad tapatybė būtų įrodyta. Užtenka nufotografuoti savo veidą bei asmens dokumentą programėle „Finpass“ ir perduoti šią informaciją pasirinktai įstaigai“, – teigia pašnekovas.

Varžosi funkcionalumu

Paklaustas apie konkurencinę aplinką, J. Kaminskas neslepia, kad konkurentų yra, tačiau jie konkuruoja atskiromis verslo funkcijomis.

„Mūsų teikiamos paslaugos yra dvi: nuotolinis identifikavimas ir individualizuota finansinė informacija, o mūsų konkurentai siūlo arba vieną, arba kitą paslaugą. „Finpass“, kitaip nei kiti rinkos žaidėjai, sujungia programėlės funkcionalumą ir pasiūlo daugiau sprendimų, suteikiančių pridėtinės vertės, – sako pašnekovas ir skuba pridurti, kad programėlės naudą pajunta ir galutinis vartotojas bei verslas: – Finansinės institucijos gali nuotoliniu būdu atpažinti savo vartotojus, perkelti visus procesus į interneto erdvę, sutaupydamos laiko ir gaudamos daugiau informacijos apie klientą. Pats vartotojas gali ne tik lengviau identifikuotis, kai atsiranda toks poreikis, bet ir nuolat stebėti savo finansinę situaciją, priimti apgalvotus ir išanalizuotus finansinius sprendimus.“

Švietėjiška misija

Prieš metus veiklą pradėjęs startuolis daugiausia iššūkių patyrė veiklos pradžioje, kai teko įveikti duomenų apsaugos ir saugumo klausimus. Paklaustas, kas apskritai paskatino imtis tokios veiklos, J. Kaminskas pabrėžia, kad tai buvo bendras suvokimas, kiek mažai žmonės žino ir domisi savo finansine situacija: „Mūsų komanda pastebėjo, kad individualūs vartotojai turi labai mažai informacijos apie savo finansinę būklę ir dažnai nesupranta, kokiais kriterijais jie bus vertinami, kreipęsi į kreditorius. Vartotojai turi per mažai galios kontroliuoti savo finansinius duomenis, todėl mūsų misija buvo suteikti galimybių ir informuoti vartotojus, įnešti daugiau finansinio raštingumo. Tikime, kad „Finpass“ sumažins informacinį barjerą tarp skolintojo ir besiskolinančiojo.“

Tiksliniai startuolio vartotojai – individualūs asmenys ir įmonės. Kaip sako verslo įkūrėjas, nuotolinio identifikavimo paslaugos tikslinis vartotojas iš esmės yra finansų institucijos, veikiančios internete, komunalinės įmonės ir šiuo metu populiarus ICO. Pati finansinės informacijos paslauga apima daugiau tikslinių vartotojų, įskaitant ir minėtuosius bei individualius vartotojus, kurie nori išmokti daugiau apie savo finansinę būklę.

Tikslas – nuosekli plėtra
Startuolis šiuo metu išgyvena augimo laikotarpį, tad nuolat atsiranda naujų klientų, susidomėjusių verslo įmonių ir strateginių partnerių. Šių metų pavasarį identifikavimo paslaugos galimybe programėlėje „Finpass“ per vieną mėnesį pasinaudojo daugiau nei 100 tūkst. žmonių visame pasaulyje.

„Mūsų misija yra paversti „Finpass“ tarptautiniu mastu pripažintu fizinio ar juridinio asmens finansiniu pasu, kurį galima pateikti savo pasirinkimu. Norėdami tai pasiekti, turime visiškai įsitvirtinti savo vidaus rinkoje ir tada pradėti plėstis į užsienį. Taigi artimiausias mūsų plėtros tikslas – Baltijos valstybės, o vėliau ir Šiaurės šalys“, – plėtros viziją atskleidžia J. Kaminskas. 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai