SUTEIKĖ LAISVĘ RINKTIS, KUR SPORTUOTI (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 3 min. 19 s.
Laurynas Gružinskas ir Greta Šidlauskienė. Paulius Peleckis/Fotobankas.
Sporto klubo pasirinkimas dažnai tampa sudėtingu sprendimu žmogui, nusprendusiam pradėti sportuoti. Ne ką mažesnė problema ištinka ir tuos, kurie įsigyja abonementą, tačiau jam nesibaigus pastebi pasikeitusį treniruočių tipo poreikį. Šią problemą išspręsti sumanė iš Panevėžio kilę brolis ir sesuo Laurynas Gružinskas (26) ir Greta Šidlauskienė (30), sukūrę platformą „Onepass“.
 
Kai vieno negana

Platformos įkūrėjai pasakoja, kad pirminė projekto idėja gimė iš asmeninio poreikio, kai renkantis sporto klubą paaiškėjo, kad vartotojas turi rinktis tik vieną klubą arba išlaidos gerokai išauga, nusprendus pasirinkti keletą veiklų.
 
„Viskas prasidėjo nuo kilusio noro užsiimti skirtingomis sporto veiklomis ir naudotis kelių sporto klubų pranašumais, nemokant jokių papildomų įstojimo ir užsiėmimo mokesčių. To neradę rinkoje, pradėjome domėtis, ar tai būtų ir kitų žmonių siekis ir problema“, – teigia pašnekovai.
 
Poreikis buvo akivaizdus, tad, pradėję gilintis į rinkoje esamus siūlymus, L. Gružinskas ir G. Šidlauskienė suprato, kad problemų sporto pasiūloje yra kur kas daugiau.
 
„Įžvelgėme kelias Lietuvos sporto entuziastų (pagal 2016 m. „Spinter“ tyrimus – 38 proc.) problemines vietas, t. y. mažas abonementų lankstumas sporto klubuose, nepatogi sporto klubo vieta, ribotas organizuojamų užsiėmimų skaičius. Dažnas klientas permoka už vienintelio sporto klubo teikiamas paslaugas. Ypač pastebėta tendencija, kad iš karto po Naujųjų metų žmonės puola sportuoti, įsigyja metinius ar pusmetinius abonementus, tačiau ta motyvacija greitai baigiasi dėl prasidėjusios rutinos, keičiasi darbo ar gyvenamoji vieta, pagaliau išlaidos sporto abonementams nebeatsiperka“, – keletą problemų išvardija brolis ir sesuo.
 
Anot jų, normalu, kad racionaliems žmonėms keičiasi ir sporto pomėgiai, jų suvokimas apie taisyklingą, savęs nežalojantį sportą bei jo tendencijas: „Pavyzdžiui, pradėjus sportuoti planuose buvo vien tik sporto salė su svarmenimis, o ilgainiui atsirado kūno pusiausvyros, meditacijos, sporto ant batutų ar hamakų poreikis. Pradėjus šį projektą, norėjosi turėti galimybę rinktis iš skirtingų veiklų, susidarant savą veiklos režimą. Taip pat sportuoti laisvai ir lanksčiai, neatsižvelgiant į vietą ar laiką, o prireikus stabdyti abonementą ir mokėti tik vieną mėnesinio sporto abonemento mokestį už visus sporto klubus.“
 
Edukuoja vartotojus

Neradę analogo Lietuvoje, verslininkai panašią sistemą surado užsienyje ir gerąją patirtį pritaikė mūsų šalyje. Iki šiol dažnai vartotojo pasirinkimą nulemdavo sporto klubo kaina, vieta ir žinomumas, tad nugalėdavo didieji sporto klubai, teikiantys daugiau skirtingų pasirinkimų. Mažesni ar labiau specializuoti klubai entuziastų stokodavo, o dabar, atsiradus galimybei rinktis skirtingus klubus, situacija turėtų smarkiai keistis.
 „Mūsų klientų bazė yra orientuota į aktyvius, racionalius, sportą ir naujoves mėgstančius žmones. Šie naujos kartos atstovai nebelinkę įsigyti metinių abonementų į sporto klubus, įsipareigoti ir nuolatos patirti tą pačią sporto rutiną.“
„Onepass“ įkūrėjai.
„Mus motyvavo pačios idėjos unikalumas Lietuvoje ir galimybė šviesti žmones apie skirtingas sporto veiklas, sporto klubus, t. y. leisti žmonėms sužinoti ne tik apie didžiųjų sporto klubų tinklų veiklą, bet atrasti ir kuo daugiau nišinių, dar kitaip vadinamų „boutique“, sporto klubų, kurie nenusileidžia savo teikiamų paslaugų kokybe, netgi atvirkščiai – siūlo dėmesingumą ir užtikrintą užsiėmimo kokybę kiekvienam atėjusiam lankytojui“, – įsitikinę pašnekovai.
 
Jie atskleidžia, kad sporto klubo lankytojų įpročiai taip pat kinta, todėl lankstumas, kurį siūlo „Onepass“, tampa vis didesniu pranašumu.
 
„Mūsų klientų bazė yra orientuota į aktyvius, racionalius, sportą ir naujoves mėgstančius žmones. Šie naujos kartos atstovai nebelinkę įsigyti metinių abonementų į sporto klubus, įsipareigoti ir nuolatos patirti tą pačią sporto rutiną. Šiuo metu labai svarbus lankstumas tarp galimybės rinktis sportinę veiklą, keisti veiklas ir mokėti tik už tai, kas tikrai tenkina. Sportas Lietuvoje sparčiai tobulėja, kartu auga ir žmonių supratimas apie taisyklingą sportavimą“, – teigia verslininkai.
 
Daugiau nei 30 sporto klubų už vieno kainą

Spalio pabaigoje veiklą pradėjusi platforma „Onepass“ į savo gretas jau pritraukė daugiau nei 30 sporto klubų, panorusių tapti idėjos dalimi. Vis dėlto ties šiuo skaičiumi sustoti neketinama, o prisijungti kviečiami visi, galintys pasiūlyti pridėtinę vertę sporto gerbėjams.
 
„Konkretaus sporto klubų skaičiaus nesame numatę. Tai labiau priklauso nuo to, kokius užsiėmimus siūlo klubas ir ar tai atneša pridėtinę vertę sporto gerbėjams. Kol kas gali jungtis visi apie šią galimybę sužinoję aktyviai veikiantys sporto klubai Vilniuje. Sporto klubai gali patys kreiptis išreikšdami norą prisijungti prie šio projekto“, – sako pašnekovai.
 
L. Gružinsko ir G. Šidlauskienės teigimu, „Onepass“ pasiūlymu susidomi ir vis daugiau darbdavių, suvokiančių darbuotojų fizinio aktyvumo svarbą.
 
„Taip pat norime prisidėti prie sveiko gyvenimo būdo puoselėjimo, kuris padeda visose gyvenimo srityse. Dirbame su keliomis įmonėmis, kurios siūlo „Onepass“ paslaugas savo darbuotojams, taip siekdamos padidinti jų aktyvumą sprendžiant sunkiausias užduotis“, – patikina platformos įkūrėjai.
 
Abipusė nauda

Nors iš pirmo žvilgsnio galėtų atrodyti, kad naudą platformoje „Onepass“ susižeria sportuojantis vartotojas, tačiau pašnekovai patikina, kad ne mažiau pranašumų sulaukia ir prisijungę sporto klubai.
 
„Mes sukuriame pridėtinę vertę sporto klubams, mažindami jų išlaidas užpildant pustuštes užsiėmimų sales, atvedame jiems naujų klientų, generuojame papildomas pajamas. „Onepass“ veikia pagal vadinamąjį „Airline OTA“ modelį, kai užpildomos tuščios vietos, suteikiant nuolaidą. Tai pat sporto klubai gauna galimybę priklausyti didelei sporto bendruomenei, kuri leidžia jiems išlikti konkurencingiems prieš didžiuosius šalies sporto klubus. Žinome, kad šiais metais į rinką žengia ir keletas naujų sporto klubų, tad šiuo metu sporto klubų konkurencija yra labai didelė. „Onepass“ suteikia vienodas sąlygas visiems sporto klubams kliento atžvilgiu, tad viskas priklauso nuo sporto klubo teikiamų paslaugų kokybės“, – pabrėžia pašnekovai.
 
Ateityje plėtra

Matydami poreikį bei susidomėjimą, „Onepass“ kūrėjai planuoja pozityvią idėjos ateitį ir galimą plėtrą kituose miestuose.
 
„Mus motyvuoja mūsų vizija, kad ateityje galėsime sujungti daugumą sporto klubų visuose miestuose, taip sukurdami geriausias sąlygas besikeičiantiems sporto tikslams. Ilgainiui siekiame, kad šia platforma žmonės galėtų naudotis ir tarp miestų, sujungdami visą Lietuvą. Pavyzdžiui, dirbant Vilniuje, o gyvenant Kaune, galima būtų tą pačią narystę panaudoti skirtinguose miestuose. Kitas žingsnis turbūt bus Kaunas, Klaipėda. Be abejo, tikslas yra įsitvirtinti ir užsienio rinkoje, ypač Skandinavijoje, kur tokios sistemos dar nėra, o žmonės ten labai sportiški“, – sako idėjos autoriai.
 
Linki rasti laiko

G. Šidlauskienė ir L. Gružinskas pastebi, kad geriausias motyvacinis variklis, kai kuriamas toks verslas, kuriuo norėtų naudotis patys jo kūrėjai, o pradžioje plėtoti savo idėjai pakanka ir kelių valandų per dieną.
 
„Startuoliams norėtume palinkėti dirbti su savo papildomais projektais. Visada galima tam skirti papildomą valandą ar dvi per dieną. Šias pastangas ir skiriamą laiką galima privesti prie kažko didelio ir svarbaus, kuo galėsite mėgautis ateityje. Mes patys pradėjome projektą „Onepass“ turėdami ir kitus darbus, tad drąsiai siūlome ir jums pasiryžti, nes sunkiausias uždavinys yra pradėti. Jei trūksta motyvacijos ar norite su kažkuo pasidalyti savo idėjomis, visada galite rašyti mums el. paštu info@onepass.lt“, – siūlo pašnekovai.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai