VIRTUALIOSIOS REALYBĖS SKEPTIKĖ TAPO TOKIO VERSLO SAVININKE (#)

Inga Rauluševičienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 21 s.
Roberta Gečaitė. Asmeninio albumo nuotr.
Klaipėdietė Roberta Gečaitė (27), savo karjeroje išbandžiusi ne vieną sritį ir visada svajojusi apie nuosavą verslą, drąsiai ėmėsi „Virtualių pojūčių realybės“ įkūrimo vos per kelias dienas, kuriame nesvarbus amžius, o tik gera emocija.

Verslo idėja kilo staiga

„Kiek tenka save prisiminti, niekada nedirbau įprastu aštuonių darbo valandų grafiku biure, nes tai man atrodė ne tik beprasmiška. Darbas visada buvo susijęs su žmonėmis ir aptarnavimo sritimi, nors kažkur giliai pasąmonėje visada žinojau, kad turėsiu nuosavą verslą, tik buvo daug ir ilgų svarstymų, ką konkrečiai norėčiau daryti. Tad kelias iki idėjos realizavimo truko apie trejus metus, o galutinis postūmis įvyko visiškai netikėtai po gimtadienio vakarėlio. Jame teko išbandyti virtualiąją realybę, kurios ne tik nesupratau kaip paties proceso, bet ir buvau visiška skeptikė, kalbant apie būtent tokias technologijas pramogų industrijoje“, – kelio vingius link verslo prisimena R. Gečaitė.

Jaunai verslininkei visada keistai ir nesuprantamai atrodė, kaip jauni žmonės gali leisti savo laisvalaikį prie kompiuterio tiesiog žaisdami žaidimus. Tad virtualiosios realybės jai asocijavosi „kambarys apie nieką“, bet tik iki to lemtingo momento, kai išbandė pati. Staiga į galvą šovusi mintis tuo plačiau pasidomėti ir pasiūlyti tokią užimtumo idėją Klaipėdai niekaip nepaliko ramybėje. Savo veiksmų planą dėlioti pradėjo Kaune: aplankiusi ne vieną įmonę, prekiaujančią specialia įranga, ir ištyrinėjusi kainoraščius bei visas galimybes, per keletą dienų ėmė ir įkūrė „Virtualių pojūčių realybės“ erdvę.

„Tada per gimtadienį mane aplankė nerealus jausmas, kad virtualioji realybė – tai būsena, kai atsiduri visiškai kitame pasaulyje, vėliau apima neįtikėtinai geras ir malonus įspūdis, todėl iškart pagalvojau, kodėl gi ne. Yra begalė jaunų žmonių (pirmiausia įvertinau savo artimiausią aplinką: draugus, bičiulius ir šeimos narius), kurie norėtų tokios pat būsenos. Emocija mane nugalėjo! Aš tiesiog tai padariau vedama tos euforijos, nes jei atvirai, visiškai nebuvo jokios strategijos, nieko neišmaniau apie techniką, o ką jau kalbėti apie tai, kaip ja naudotis“, – atvirauja pašnekovė.

Sėkmė atėjo dėl begalinio tikėjimo

Tik praėjus pusantrų metų, verslininkė pripažįsta suvokusi, kad pagaliau turi nuosavą verslą, mat pradžioje viskas buvo paremta intuicija ir emocijomis.

„Viskas įvyko per penkias darbo dienas, kai įsigijau įrangą, atsirado ir patalpos, kurios man tiko dėl nedidelių nuomos išlaidų. Vėliau užsakiau įrenginius ir viduje džiūgavau kartu: kaip bus visiems smagu! Gavusi visą reikiamą įrangą, supratau, ką aš padariau ir kad visiškai neturiu jokių žinių... Tada užsibrėžiau tikslą daryti viską, kad išlaidos kuo greičiau atsipirktų, ir ėmiau vykdyti visą įmanomą veiklą, kad tai kuo greičiau pasiekčiau. Prisipažinsiu, esu žmogus, linkęs į kraštutinumus, tad neišvengiau ne tik morališkai ir fiziškai sudėtingų situacijų, bet ir kuriozų“, – šypteli verslininkė.

Atrado nišą vaikų gimtadieniams

Tokio pobūdžio srityje svarbiausia gera emocija ir nuotaika, nes ateinantys klientai – tai žmonės, siekiantys pasilinksminti, smagiai praleisti laiką, savotiškai pailsėti ir atsijungti nuo kasdienybės. „Virtualių pojūčių realybės“ atidarymas praėjusių metų gegužę nebuvo pats geriausias laikas, nes vasarą žmonės migruoja ne tik po įvairius Lietuvos kampelius, bet ir keliauja užsienyje, tad klientų ypač sumažėjo. Natūralu, kad tuo metu apimdavo minčių viską užbaigti ir veiklos toliau nebetęsti.

„Buvo daug svarstymų, ar man to reikia, nes lankytojai buvo tik pavieniai arba atsitiktiniai žmonės, bet viskas pasikeitė po vienos klientės skambučio, kai išgirdau klausimą, ar šioje vietoje švenčiami vaikų gimtadieniai. Sulaukiau gerų atsiliepimų ir padėkų, tuomet ir gimė mintis, kad tai galėtų būti mano dar neišnaudota rinka. Atėjus šaltajam sezonui, savaime atsirado norinčiųjų atšvęsti įmonės ar kitus vakarėlius su smagaus juoko doze. Tokiu savaime natūraliu būdu pavyko atrinkti savo lankytojus“, – paaiškina idėjos autorė R. Gečaitė.

Nors virtualiosios realybės kambarys orientuotas į vaikų gimtadienių šventimą arba jų laisvalaikio praleidimą, tačiau laukiami visi norintieji atšvęsti gimtadienius, jubiliejus arba kitas svarbias progas su profesionaliu aptarnavimu, puikia emocija ir neužmirštamais įspūdžiais, patirtais žaidimų metu. Žaidimai nuolat atnaujinami, pavyzdžiui, dailės, muzikos, sporto, istorijos, kelionių, biologijos, matematikos ir kitų edukacijų, kurie gali būti prilyginami tam, ką veikiame ir realiame gyvenime. Praktika rodo, kad populiariausi tarp vaikų tie žaidimai, kurie turi kuo daugiau veiksmo ir kartu emocinių potyrių, jie gali juose lygiateisiškai dalyvauti, o edukacinės užduotys įdomesnės mokytojams.

Priešaky didelės ambicijos

„Planuojame kviesti į virtualių pojūčių kambarį ištisas klases, teikti nuolaidas, įvesti tam tikrą simbolinį, startinį mokestį mokiniams. Taip paskleisdami apie save žinią ne tik vaikams, bet ir jų tėvams atšvęsti šeimos šventes. Yra idėjų siekti partnerystės su žinomais visuomenės veikėjais Klaipėdos regione ir išeiti už reklamos ribų į dienoraščius, radiją, televizijos eterį, miesto ekranus, stendus“, – ateities planus atskleidžia įkūrėja R. Gečaitė.

Dalydamasi patirtimi ir siųsdama linkėjimus visiems pradedantiesiems verslininkams, pašnekovė siūlo visada išbandyti savo idėjas ir tikėti jomis: „Jokiu būdu negalima manyti, kad nepadarysi. Vadinasi, per mažai nori, idėja ne ta arba ja netiki. Privalai mėginti: jei nepasiseks, žinok, pasiseks kitą kartą. Nebijok, nes tik taip laimėsi!“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai