PREKIŲ PRISTATYMO STARTUOLIS LAIMĖJO 50 TŪKST. EURŲ INVESTICIJĄ (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 19 s.
Laimonas ir Vytautas Noreikos. Kęstutis Vanagas/Fotobankas
Brolių Laimono ir Vytauto Noreikų įkurtas lietuviškas startuolis „ZityCity“ buvo pastebėtas kasmetiniame Baltijos šalių startuolių ekosistemos renginyje „TechChill“, kur pelnė 50 tūkst. eurų investiciją.
 
Lietuvių startuolio pelnyta investicija, dar kitaip vadinama „soft commitment“, buvo skirta 22 „LatBAN“ narių. Šis laimėjimas išskirtinis tuo, kad „LatBAN“ investuotojai parodė susidomėjimą ir sutinka derėtis su lietuvių startuoliu dėl investavimo sąlygų. Radus abiem pusėms priimtiną sprendimą, investicija bus suteikta. Jeigu derybų metu paaiškės ir bus įrodyta, kad lėšų reikia daugiau, galimas ir papildomas investicijų pritraukimas brolių sukurtam startuoliui. „ZityCity“ varžėsi ir dėl pirmosios vietos, tačiau čia nusileido Estijos startuoliui.
 
Išrinko kompetentinga komisija

„TechChill“ nugalėtojus rinko komisija, kurios kiekvienas narys yra pasižymėjęs bendrame startuolių ekosistemos gyvenime. Tai rizikos kapitalo fondų atstovai, bendruomenės nariai. Komisiją sudarė: Marili Merendi iš „Karma Ventures“, Andris K. Berzins, atstovavęs „Change Ventures“, lietuvis Donatas Keras iš „Practica Capital“, „Cobalt“ atstovas Indrikis Liepa, „500 Stratups“ atstovas Chrisas Brownas, „TechStars“ atstovas Alexas Karevollas, Raphas Crouanas iš „Startupbootcamp lot“, du „Funderbam Syndicate“ nariai – Guntars Nemiro ir Ansis Spridzans bei Sebastianas Toupy, atstovavęs „The Next Web“.
 
Iš viso išrinkti septyni finalininkai, kurie atstovavo penkioms valstybėms. Tai startuoliai iš Latvijos, Ukrainos, Lietuvos, Estijos ir Suomijos. Šiais metais konkursui iš viso buvo pateikta beveik 200 paraiškų.
 
Pasiūlė sumanų sprendimą

Lietuvių sukurtas startuolis „TechChill“ konkurso platformoje pristatomas kaip galinga, bet paprasta naudoti logistikos platforma, leidžianti vartotojams vos per valandą pristatyti siuntinius savo klientams. Kaip „BZN start“ pasakojo patys platformos kūrėjai, ši idėja kilo iš asmeninio poreikio, o jai įgyvendinti buvo panaudoti „uberizacijos“ procesai.
 „Mes gauname žmonių, kurie nori dirbti, o jie savo ruožtu laisvu metu užsidirba papildomų pinigų“
V. Noreika.
Programėlė „ZitiCity“ leidžia išsikviesti „ziterius“ – žmones, laisvu laiku dirbančius kurjeriais. Jie sistemai patvirtina galintys įvykdyti užsakymą ir prekę galutiniam vartotojui pristato per maksimaliai trumpą laiką. Tai yra vadinamoji „uberizacija“. Ji labai patogi tuo, kad suveda paslaugų teikėjus ir jaunus žmones, turinčius laiko bei noro jį prasmingai išnaudoti. Tai labai patrauklu ir vieniems, ir kitiems. Mes gauname žmonių, kurie nori dirbti, o jie savo ruožtu laisvu metu užsidirba papildomų pinigų“, – pasakoja startuolio bendraautoris V. Noreika.
 
Dar prieš kurdami platformą „ZityCity“, broliai sakosi žinoję, kad problemos sprendimas reikalingas rinkai, mat, pasikalbėjus su verslininkais ir paanalizavus problematiką, pasidarė aišku, kad panašios alternatyvos reikia daugeliui, o jos nėra ne tik Lietuvoje, bet ir aplinkinėse valstybėse. Gautas tarptautinis įvertinimas tik dar labiau patvirtina, kad startuolis žengia teisingu keliu link savo tikslo.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai