PAAUGLYSTĖS SVAJONĖ TAPO VERSLU (#)

Agnė Liubertaitė prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 39 s.
Inga Žuolytė. Asmeninio albumo nuotr.
Tinklaraštininkė, mitybos ir sporto specialistė Inga Žuolytė (24) turbūt ne vienam yra pažįstama iš socialinių tinklų. Iš Vilniaus kilusi veikli moteris prieš kelerius metus ėmėsi ir nuosavo verslo – ilgai išsvajotos drabužių linijos INZO clothes kūrimo. Šiandien ji sako besidžiaugianti užsiaugintu klienčių ratu ir nuolat stengiasi jas džiuginti naujais drabužių deriniais.

Verslu nevadina

Tinklaraštininkė pasakoja, kad meilė drabužiams ir jų kūrimui ją lydėjo jau nuo paauglystės. Dar mokydamasi devintoje klasėje pašnekovė svajojo apie drabužių dizainerės karjerą, todėl kryptingai to siekė – lankė drabužių dizaino būrelį ir po truputį šioje srityje tobulėjo siūdama drabužius sau ir draugėms. „Lankiau ir piešimą, kad galėčiau įstoti į kostiumo dizainą. Tačiau galiausiai viskas susiklostė taip, kad pasukau visai kitu keliu ir svajonės apie veiklą, susijusią su drabužių kūrimu, taip ir liko tik svajonėmis“, – prisimena I. Žuolytė. Tačiau po kelerių metų, pradėjusi ieškoti naujų galimybių ir erdvės savirealizacijai, moteris prisiminė seną svajonę ir nusprendė rimtai imtis drabužių kūrimo. Taip atsirado „INZO clothes“.
 
Tačiau I. Žuolytė sako „INZO clothes“ verslu nevadinanti, tai labiau saviraiškos priemonė, padedanti įprasminti savo pažiūras ir estetinį suvokimą. „Tai nėra mano pagrindinė veikla, kuriai skirčiau didžiąją dalį savo laiko. Greičiau tai pomėgis, kuriuo realizuoju save ir papildomai užsidirbu“, – aiškina pašnekovė, pridurdama, kad paauglystės svajonę jai taip pat padeda įgyvendinti nedidelė siuvėjų komanda, asmeninė asistentė ir naujausias drabužių kolekcijas įamžinantis fotografas.
 
Svarbu nebijoti rizikuoti

I. Žuolytė prisipažįsta per daug nesitikėjusi, kad jos idėjos kada nors gali išaugti į nuosavą verslą, todėl labiausiai ją džiugina tiesiog matyti laimingus klientų veidus. „Didžiuojuosi kas kartą matydama, kai žmones puošia mano sukurti gaminiai, kai drabužiai jiems tarnauja, yra dėvimi bei reikalingi“, – kalba pašnekovė.
 
„INZO clothes“ kūrėja sako, kad prieš kurdama savo prekių ženklą pirmiausia apgalvojo, kas jai pačiai yra artimiausia ir patogiausia dėvėti. Nors kuria drabužius tik moterims, ji sako nenorinti savo klienčių įsprausti į jokius rėmus, nes svarbiausia kūrėjos taisyklė – patogumas. „Kurdama naujus drabužių modelius aš negalvoju apie žmogų, kuris jį nešios. Pirmiausia aš kuriu tai, ką pačiai būtų miela, gražu bei patogu dėvėti. Būtent todėl visi pirmieji eksperimentiniai modeliai ir atsiranda mano pačios drabužių spintoje“, – aiškina I. Žuolytė.
 
Kaip šiais laikais išsiskirti iš kitų prekių ženklų, kai drabužių pasirinkimas toks milžiniškas? I. Žuolytė pripažįsta, kad yra itin daug dizainerių, kurie niekada nesimokė šio amato ir anksčiau dirbo visiškai kitokio pobūdžio darbus, tačiau visi jie kuria savitais, žaviais būdais. „Kiekvieno sėkmės formulė yra labai individuali ir tai parodo, kad priėjimas prie kūrybos, mados ir sėkmės gali būti labai įvairus. Todėl manau, kad nėra jokios sėkmės formulės ir teisingos strategijos, nes beveik neįmanoma garantuoti, kad vienas ar kitas planas pasiteisins“, – aiškina pašnekovė.
 
Pasak jos, svarbiausia versle yra vadovautis tik savo intuicija ir tikėti tuo, ką darai, o aklas tikėjimas kitų sėkmės formulėmis greičiausiai tik bus žalingas. Vis dėlto I. Žuolytė sutinka, kad sėkmingas verslas yra neatsiejamas nuo sunkaus darbo, laiko aukojimo ir investicijų, o geras verslininkas turi sugebėti įžvelgti verslo galimybes ir nebijoti rizikuoti jas išnaudodamas.
 
„INZO clothes“ kūrėja visus pradedančiuosius verslininkus skatina nebijoti klaidų. „Blogiausia, kas gali nutikti, – prarasi mažus arba didelius pinigus ir daug laiko, bet net ir tada neliksi tuščiomis, nes gausi vertingą pamoką ateičiai. O ja pasinaudojus anksčiau ar vėliau vis tiek turės pasisekti“, – įsitikinusi I. Žuolytė.

 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai