SIEKIA PALENGVINTI KASDIENES INTERNETINĖS PREKYBOS UŽDUOTIS (#)

Ieva Kniukštienė prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 8 s.
Domas Pleškus. Asmeninio albumo nuotr.
Internetinė prekyba neįsivaizduojama be savo daugiakanališkumo, o kartu su tuo prekybininkus užgriūva daugybė papildomų veiklų, kurias būtina administruoti bei sėkmingai įgyvendinti. Kaip pasakoja SaaS sektoriuje dirbančio startuolio „Multiorders“ vienas iš vadovų (CTO) Domas Pleškus, startuolis buvo įkurtas būtent siekiant palengvinti kasdienes internetinės prekybos užduotis ir optimizuoti e. prekyboje dirbančių žmonių veiklą.
 
„Multiorders“ sukūrė automatizuotą sprendimą, kuris sujungia skirtingus pardavimo kanalus ir siuntimo kompanijas tam, kad sukurtų vieną prekių ir užsakymų tvarkymo vietą, kurioje bet kurį užsakymą galėtumėte įgyvendinti vos keliais pelės paspaudimais. Pagrindinis startuolio tikslas – pagerinti kasdienę e. prekyboje veikiančio pardavėjo rutiną“, – atskleidžia D. Pleškus.
 
Paremta debesijos principais

Norint pasiekti didesnę auditoriją, visada palanku savo produktą pristatyti naujoms rinkoms ir pasinaudoti skirtingų pardavimų platformų galimybėmis. Vis dėlto dažnu atveju tam reikia labai daug laiko, norint stebėti, kas ir kurioje platformoje buvo parduota, kiek prekių liko ir pan. „Multiorders“ startuolis sujungia skirtingus pardavimo kanalus ir pateikia sprendimą patogia forma.
 
„Tai debesijos technologija paremta programinė įranga, kurios nereikia atsisiųsti ar įsidiegti. Užtenka užsiregistruoti svetainėje „Multiorders“. Nesvarbu, ar tai darysite kompiuteriu, planšetiniu kompiuteriu ar telefonu, svarbiausia – tik interneto ryšys. Įranga palaiko sąsajas su populiariausiais pardavimo kanalais, tokiais kaip: „Amazon“, „eBay“, „Etsy“, „Houzz“, „ManoMano“, „Bonanza“ ir kitais, taip pat su populiariausiais vežėjais, tarp kurių tokie žinomi vardai kaip: DPD UK, USPS, „Fedex“, UPS ir kt.“, – vardija pašnekovas.
 
Kai kurioje nors platformoje sulaukiate užsakymo, naudojantis „Multiorders“ startuolio paslaugomis, užtenka tik spustelėti norimą siuntimo metodą, o visus kitus atnaujinimo, atsargų perskaičiavimo, stebėjimo numerio ir panašius darbus atliks sistema. Be to, pašnekovas pastebi, kad greta pagrindinių paslaugų, kurios yra svarbiausios e. prekyboje, startuolis siūlo ir galimybę įsidiegti produktų susiejimo, importo ir eksporto, apskaitos sistemos, analizės ir sąskaitų išrašymo galimybes.
 
Konkuruoja trimis aspektais
„Mes turime didžiausią integralumą ir vartotojai gali rinktis daugybę papildomų sistemos funkcijų, kurių reikia konkrečiai jų verslo situacijai.“
D. Pleškus.
Pašnekovas neslepia, kad esminiai konkurentai, su kuriais susiduria startuolis, yra visi tie, kurie siūlo programinę įrangą, skirtą e. verslui.
 
„Su konkurentais varžomės pasitelkdami tris kriterijus: kainas, integruotumą ir galimybes. Mes siūlome kainas, pritaikytas jūsų verslo dydžiui bei poreikiams. Taip pat galime pasiūlyti mažiausią kainą su pasirinktu galimybių komplektu. Negana to, mes turime didžiausią integralumą ir vartotojai gali rinktis daugybę papildomų sistemos funkcijų, kurių reikia konkrečiai jų verslo situacijai“, – teigia D. Pleškus.
 
Be to, pašnekovas pabrėžia, kad didžiausiu konkurenciniu pranašumu būtų galima įvardyti komandos, dirbančios su startuoliu, sukauptą žinių bagažą. Kiekvienas komandos narys žino, ko reikia sėkmingam e. verslui, todėl gali prisidėti prie tinkamos sistemos kūrimo, o klientų aptarnavimo komanda pasiruošusi atsakyti į klausimus bet kuriuo paros metu.
 
Sunku rasti komandą

Startuolio idėja pradėta plėtoti prieš porą metų, tačiau, pašnekovo teigimu, ilgai užtruko sėkmingos ir tinkamų žinių turinčios komandos surinkimas. Visgi iššūkis pavyko ir, be trijų kompanijai vadovaujančių asmenų: Manto Bacevičiaus (CEO), Domo Pleškaus (CTO) ir Domanto Bakučio (CFO), kasdienėje veikloje padeda ir prisideda dar 14 specialistų.
 
„Didžiausias iššūkis, kurį turėjome įveikti, tai surasti tinkamus žmones kiekvienam darbui. Be to, poreikis komunikuoti su daugiau nei 40 skirtingų programėlių bei užtikrinti, kad mūsų vartotojas viską gaus laiku ir tiksliai, jau savaime yra iššūkis“, – atvirauja pašnekovas.
 
Anot jo, šiuo metu komanda startuolio gyvavimą palaiko savo lėšomis, tačiau artimiausiu metu, dar šią vasarą, svarsto siekti pirmosios „Multiorders“ istorijoje rizikos kapitalo ar verslo angelų investicijos.
 
Neslepia ambicijų

Šiuo metu startuolis „Multiorders“ turi daugiau nei 1 tūkst. registruotų vartotojų ir kasdien sulaukia 5–10 naujų prisijungimų. Kaip pasakoja D. Pleškus, kasdien startuolio svetainę aplanko 6,5 tūkst. vartotojų.
 
„Mūsų startuolis jau įgyvendino daugiau nei 160 tūkst. užsakymų, o vartotojų turimų produktų skaičius pasiekė maždaug 3 mln. skirtingose platformose“, – atskleidžia pašnekovas.
 
D. Pleškus vardija startuolio planus, tarp kurių vienas, palengvinsiantis dalią Lietuvoje veikiantiems e. prekybininkams. Šiuo metu startuolis derasi su įmone „Lietuvos paštas“ dėl galimybės įtraukti juos greta didžiųjų pristatymo paslaugos teikėjų, o tai gerokai palengvintų prekybininkų, besinaudojančių „Multiorders“, dalią vidinėje šalies rinkoje.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai