SESERYS SUKŪRĖ PRABANGIŲ ŠVIESTUVŲ PREKIŲ ŽENKLĄ (#)

Inga Rauluševičienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 3 min. 8 s.
Justė Kolevaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Meniškos sielos kaunietė Justė Kolevaitytė (28) ėmėsi tęsti pradėtą šeimos veiklą ir iki šiol kuria magiškus, prabangius, estetiškai patrauklius šviestuvus „Pleiades“ privačių ir viešųjų erdvių interjerams.
 
Idėja gimė atsiradus poreikiui rinkoje

J. Kolevaitytė pasakoja, kad viskas prasidėjo nuo sesers: „Ji buvo baigusi tokias pačias studijas kaip ir aš, tik 15 metų anksčiau. Tuo metu Kaune bičiuliai atidarinėjo restoraną ir jiems prireikė išskirtinių bei įdomių šviestuvų, tad taip prasidėjo pirmųjų „Pleiades“ kūrinių gamyba. Iš lūpų į lūpas sklido informacija, darbai bylojo patys už save ir siauras pažįstamų ratas išsiplėtė į gausesnį. Šiuo metu vyksta bendradarbiavimas su architektais ir interjero dizaineriais.“
 
Šviestuvai, dvelkiantys prabanga ir menantys ne vieną paslaptį

„Pleiades“ – tai prabangių ir vienetinių šviestuvų prekių ženklas, sukurtas dviejų seserų – Justės ir Ivetos. Kiekvienas „Pleiades“ rankų darbo sietynas yra unikalus ir suvienija modernų dizainą su klasika, o įkvėpimo semiasi iš art deco laikotarpio požiūrio, kai prabanga kvepiantis gyvenimas buvo pasiekęs savo zenitą.

„Už įmantraus pavadinimo slypi dar viena paslaptis. „Pleiades“ – ryškiausias žvaigždžių klasteris (spiečius), kuris vadinamas septynių seserų dėl septynių ryškiausių žvaigždžių ir yra netoli Tauro žvaigždyno. Tai vienas artimiausių Žemei žvaigždžių klasterių ir vienas gražiausių iš matomų plika akimi. Įdomiausia ir nuostabiausia, kad tuomet, kai jau prisijaukinome šį vardą, sužinojome lietuvišką klasterio pavadinimą – Sietynas“, – atskleidžia autorė.
 
Kokybės ir rezultatų siekia komandinio darbo principu

Šiuo metu „Pleiades“ veiklą J. Kolevaitytė organizuoja viena, sesei nusprendus išbandyti jėgas kitoje srityje. Verslininkė atsakinga ne tik už kūrybą, jos sujungimą, bet ir didelių šviestuvų gamybą, todėl tam būtinas tinkamas organizavimas ir stipri komanda.

„Mano asmeninis indėlis – tai idėjų generavimas, dizaino kūrimas ir visų darbų atlikimo planavimas bei koordinavimas. Glaudžiai bendradarbiauju su metalo konstrukcijų gamintojais, elektrikais, įvairiomis gamybos įmonėmis. Kiekvienas užsakymas skirtingas, nes vienetinis, tad skiriasi medžiagos, gamybos būdas bei technologijos. Šiam procesui reikia greito ir kūrybiško sprendimų priėmimo“, – teigia pašnekovė.
„Pleiades“ veiklos pradžiai daug investicijų neprireikė, gamybos procesas vyko principu „pagal poreikį“: gaminama tik gavus užsakymą, todėl visos išlaidos padengiamos iš karto. Tai buvo puikus būdas pasitikrinti savo gebėjimus ir rinkos lūkesčius.
 
Naujas kliūtis vertina kaip tobulėjimą

„Pleiades“ veikla vystėsi iš lėto. Įsibėgėjus užsakymams, įkurtas prekių ženklas, atsirado reklama socialiniuose kanaluose ir interneto puslapis, kuriame esamas ar būsimas klientas gali apsilankyti, ieškoti idėjų, pasitikslinti viziją. Jau treji metai, kai veiklą galima vadinti sėkmės istorija, nors sunkumų neišvengta ir jie aplanko neretai, atsižvelgiant į kiekvieno užsakomo projekto unikalumą. „Vis susiduriu su naujomis kliūtimis ir tai vertinu dviprasmiškai: nors veikla sudėtingėja, dėl unikalių ir kintančių procesų, tačiau kartu tai skatina nuolatinį tobulėjimą“, – aiškina pašnekovė.
 
Gamybos procese – draugiško ryšio su klientu užmezgimas

Vienetinių šviestuvų kūrybos ir gamybos procesas užtrunka apie du mėnesius. Šiuo laikotarpiu užmezgamas glaudus ryšys su klientu, stengiamasi kuo daugiau bendrauti, pasitarti, pristatyti procesus, pateisinti lūkesčius. Pasak kūrėjos, vienetinio ir individualaus darbo kūrimas yra jautrus, nes reikia suprasti, ko užsakovas nori ir tikisi: „Ne visi moka suprantamai išreikšti mintis ir dažnai tas pats dalykas įsivaizduojamas kitaip. Visuomet ruošiuosi susitikimams ir iki smulkmenų apgalvoju, ką su klientais kalbėti, kokią informaciją pateikti. Mano nuomone, svarbiausia – nuoširdumas, kurį klientai tikrai pajunta ir įvertina. Atradus draugišką ryšį tarpusavyje, toks pirkėjas yra linkęs išlikti lojalus ir perduoti teigiamą informaciją kitiems.“
 
Atrado nišą šviestuvų rinkoje – individualų dizainą

Plačiąja prasme verslo įmonių ir gamintojų apšvietimo rinkoje yra daug, tačiau, žvelgiant atidžiau, kiekvienas užsakovas siekia individualumo ir savo atspindžio: klientas lyg ir atranda patinkantį šviestuvo dizainą, tačiau netinka dydis, forma, norisi išskirtinumo. Taip atsiranda unikalaus dizaino, gaminio, pritaikomo individualiam interjerui, poreikis.

„Lietuvoje yra tikrai šaunių kūrėjų ir dizaino įmonių, gaminančių šviestuvus pagal užsakymus. Dažniausiai jie turi savo stilių, pasirinktas medžiagas arba technologiją. Šiuo atveju „Pleiades“ yra lankstesnė. Per ilgametę praktiką, pradedant jau nuo studijų, išmokau greitai reaguoti ir spręsti problemas, įskaitant norimo produkto kūrimą. Tai yra greitas ir koncentruotas kūrimas. Vienu metu stengiuosi nedirbti su daug projektų, kad galėčiau pakankamai dėmesio skirti kiekvienam ir atlikti jį kokybiškai. Tuo mūsų prekių ženklas ir yra unikalus, nes kūrybiškai prisitaiko prie kliento poreikių“, – tikina verslininkė.
 
Siekia bendradarbiavimo, o konkurentus vadina kolegomis

„Mano nuomone, konkurentų neturime. Yra tik kolegos. Aš remiuosi tokiu pažiūriu, kad reikia ne konkuruoti, o bendradarbiauti. Lietuvos rinka šviestuvų gamybos sektoriuje nėra didelė, todėl gali būti sunku ją pasidalyti tam tikrose srityse, tačiau tokioje nišoje, kokioje yra „Pleiades“, reikia tik padėti vieni kitiems. Teko bendradarbiauti su kita apšvietimo įmone ir mums kartu išėjo labai gražūs komandinės veiklos rezultatai. Tad viskas priklauso nuo požiūrio, o jį atradus atsiveria ir naujos galimybės“, – teigia pašnekovė.
 
Prekių ženklas prabangai ir išskirtinumui

Pleiades“ – prabangos prekių ženklas, nuodėmingas malonumas, kuris sukels pasitenkinimo šiurpuliukus kiekvieną kartą pažvelgus į šviestuvą. Tai skirta tiems, kurie mėgsta estetiką ir grožį, bei tiems, kuriems patinka išsiskirti ir kartais pasigirti.

„Drąsesni ir ypač norintys išsiskirti klientai – restoranai, barai, naktiniai klubai ir kitos viešosios erdvės. Tai yra vietos, kurios turi savo įvaizdį, aiškią koncepciją ir prekių ženklą, pavyzdžiui, „Distilerija“, „Anna Mesha“, „Telegrafas“ – gyvenamasis pastatas Kaune. Kiek mažesnis privačių klientų segmentas – tai tie, kurie nori savo interjerą papildyti išskirtiniais dirbiniais, bet dažniausiai pasirenka tradicinius variantus – kristalus ar klasikines formas“, – tvirtina J. Kolevaitytė. „Pleiades“ veikla šiuo metu vystoma Lietuvoje, tačiau jau yra planų įsilieti į platesnius vandenis, tad aktyviai ieškoma tokių galimybių.
 
Apie idėjas reikia kalbėti garsiai

„Iš ilgametę patirtį turinčio Lietuvos verslininko, savo tėčio, išmokau svarbią pamoką – reikia garsiai išsakyti savo mintis. Nebijoti apie idėjas papasakoti kitiems, nes taip išgirsti pats save. Būna, kad kai kurios idėjos savaime atkrenta, paskatina diskusiją ir taip įgauna tobulesnį pavidalą. Labai svarbu tikėti savimi ir tuo, ką darai. Jei tave „veža“ tavo idėja, tai tikrai „veš“ ir kitus. Taip pat svarbu kurti ryšius, savo pažįstamų tinklą, kuris padėtų visą tai įgyvendinti. Tik jokiu būdu nereikia užsibūti komforto zonoje, o atrasti smagių būdų iš jos išlipti“, – aiškina kūrėja.
 
„Pradėkite nuo mažų dalykų, įsidrąsinkite, išlipkite iš komforto zonos. Neškite žinią apie save ir savo idėjas!“ – pataria verslininkė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai