LIETUVIŠKOS VEIDO KAUKĖS SULAUKĖ PASISEKIMO ITALIJOJE (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 2 s.
Ineta Putnienė, Birutė Kaušilaitė. Asmeninio albumo nuotr.
Italijoje vykusioje pasaulinio lygio grožio specialistų parodoje „Cosmoprof“ lietuvių Birutės Kaušilaitės (37) ir Inetos Putnienės (34) sukurtas veido kaukių prekių ženklas „Lecler“ sulaukė neeilinio įvertinimo. Jis pripažintas 2019 m. „Cosmo Trend“ produktu.
 
„Cosmo Trend“ produktais tapo 20 skirtingų kategorijų prekių ženklų, tarp jų ir lietuviškasis „Lecler“.
 
„Kaip ir dauguma dalyvių siuntėme paraiškas, pristatydami savo produktus komisijai. Jei nuoširdžiai, tikrai nieko nesitikėjome, nes paroda yra labai didelė, susirinkę labai daug prekių ženklų, gamintojų. Tai 52 metus vykstanti ir jau dabar didžiausia Europoje grožio paroda. Pati kosmetikos rinka yra milžiniška ir persotinta, rinkos dalyvių yra labai daug ir būti pastebėtiems tikrai labai didelis įvertinimas“, – atskleidžia pašnekovė.
 


Ji pabrėžia, kad toks įvertinimas – ne vien teorinis. Kadangi prekių ženklas priskirtas „Trend“ kategorijai, jiems teko galimybė pristatyti save specialioje „Cosmo Trend“ erdvėje.
 
„Kadangi kaukės kartu su kitais pripažintais „Cosmo Trend“ produktais buvo eksponuojamos „Cosmo Trend“ zonoje bei pristatytos per paskaitą apie naujausias tendencijas ir inovacijas „The CosmoTrends Reports 2019“, sulaukėme tikrai daug lankytojų dėmesio pačios parodos metu. Tikimės, kad tai pavirs ilgalaikiu bendradarbiavimu“, – viliasi B. Kaušilaitė.
 
Patikrinta kokybė

Idėja sukurti šį prekių ženklą kolegėms gimė iš sukauptos didžiulės patirties, dirbant farmacijos srityje. Moterys ne tik pačios sukūrė išskirtines šilko ir medvilnės veido kaukes, bet ir ryžosi patikrinti jų efektyvumą moksliniais tyrimais.
 
„Tyrimas truko du mėnesius, jame dalyvavo 120 moterų, kurioms atlikta daugiau kaip 1 tūkst. procedūrų. Tyrėjų komandą sudarė 17 žmonių, kurie rinko objektyvius bei subjektyvius duomenis: specialia diagnostine aparatūra fiksavo odos būklės parametrus, apklausė tyrimo dalyves. Vertinant kaukių „Lecler“ tyrimus, svarbu statistiškai patikimi duomenys, kuriuos puikiai demonstruoja kaukių „Lecler“ tyrimo rezultatai. Ir objektyvūs, ir subjektyvūs tyrimai parodė reikšmingą odos būklės pagerėjimą – drėgmės lygio ir elastingumo padidėjimą bei raukšlių gylio sumažėjimą. Pasibaigus tyrimui, moterims baigus naudoti veido kaukes ir praėjus dviem savaitėms po procedūrų, buvo vėl vertinami tie patys rodikliai. Pastebėta, kad, nustojus naudoti jauninamąsias kaukes, odos elastingumas pamažu grįžta į ankstesnę būklę, tačiau raukšlių prie akių mažėjimo efektas išlieka ir nustojus naudoti kaukes“, – rezultatus atskleidžia pašnekovė.
 
Konkurencinė erdvė nuolat auga

Anot B. Kaušilaitės, grožio ir sveikatos rinkos segmentas nuolat plečiasi, todėl natūralu, kad susiduriama su augančia konkurencija. Vis dėlto į tai prekių ženklo „Lecler“ autorės žvelgia pozityviai ir tiki, kad kiekvienas vartotojas pats geba išsirinkti, kas jam tinka geriausiai.
 
„Kiekvienas produktas turi savo pirkėją. Šis rinkos segmentas, kuriame mes dirbame, vis plečiasi ir auga. Kuo daugiau žaidėjų, tuo didesnis kategorijos potencialas, tai nėra blogai. O paskui jau vartotojas atsirenka prekių ženklą, kuriuo jis tiki ir pasitiki, produktą, kuris jam suteikia geriausią efektą“, – teigia „Lecler“ bendraįkūrėja.
 
Šiuo metu lietuvių sukurtų veido kaukių galima įsigyti Baltijos šalių rinkose – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – bei Anglijoje. Moterų kuriamos veido kaukės ypatingos savo struktūra. Jų plonas šilko ir medvilnės lakštas prisotintas odai naudingų veikliųjų medžiagų. Vienos kaukės atgaivina odą, kitos drėkina, o trečios atitolina senėjimą. 
 
„Mūsų šūkis: „Lecler“ – mokslo dovana grožiui.“ Mes viską norime pagrįsti ir vadovautis mokslo įrodymais“, – paaiškina B. Kaušilaitė.
 
Linki mokytis ir įgyvendinti svajones

Paklausta, ar būtent tokią verslo eigą įsivaizdavo prieš kiek daugiau nei trejus metus, kai prekių ženklas „Lecler“ žengė pirmuosius žingsnius, B. Kaušilaitė pasidžiaugia, kad tai, apie ką buvo svajota, šiuo metu jau pildosi su kaupu, o kiekviena klaida atnešė papildomą pamoką.
 
„Klaidų padaryta daug, bet iš jų mokomės. Smagu, kad tai, apie ką tik nedrąsiai pasvajodavome pirmaisiais metais, dabar jau darome. Labai nedrąsiai galvojome apie parodas, o dabar jose dalyvaujame, pristatome savo produktą, mumis domisi“, – džiaugiasi pašnekovė, kartu linkėdama ir kitiems pradedantiesiems ryžtis įgyvendinti savo svajones.
 
„Jei turi idėją, kuria tiki, visada linkiu nebijoti ir geriau pradėti dabar, nors ir nesi 100 proc. pasiruošęs, viską ištobulinęs. Geriau netobulai, bet pradėti. Bet jei abejoji savo vizija, geriau nepradėk, kaupk patirtį, kad, iškilus pirmoms kliūtims, staiga nenuleistum rankų ir neatsitrauktum“, – rekomenduoja prekių ženklo „Lecler“ bendraįkūrėja.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai