SUPRATO VERSLO PASLAPTĮ IR DĖMESĮ SUTELKĖ TINKAMŲ DARBUOTOJŲ PAIEŠKAI (#)

BZN Start prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 33 s.
P. Zinkevičius Asmeninio albumo nuotr.
Įkurti dažymo ir apdailos darbais užsiimančią įmonę „Magnesta“, kaunietį Paulių Zinkevičių paskatino antrosios dukros gimimas, suteikęs daugiau pasitikėjimo savimi ir ryžto pradėti dirbti sau. Didžiausią dėmesį įmonė šiuo metu skiria plėtrai ir įsitvirtinimui rinkoje.

„Statybų sektoriuje – dažymo ir apdailos darbais užsiimu jau daugiau nei 10 m. Bandžiau dirbti ir pagal individualią veiklą, ir įvairiose įmonėse, tačiau niekur neradau to, ko ieškojau: galimybės būti atsakingam už savo sprendimus, planuoti darbus, kurti strategijas. Prieš dvejus metus, gimus antrajai dukrai, pasiryžau imtis nuosavo verslo. Neilgai trukus pamačiau, kad vienas su darbais nebesusitvarkau ir pradėjau ieškoti darbuotojų, išplėtėme veiklos sritis“, – apie savo verslo plėtrą pasakoja P. Zinkevičius.

Įmonės „Magnesta“ darbuotojų skaičius per dvejus metus užaugo nuo vieno iki šešių, o veiklos sritys nuo fasadų, angarų, sandėlių, tvorų dažymo išplėtė iki laiptinių, patalpų, ofisų remonto, vidaus apdailos darbų.

Dėmesys darbuotojams

Anot jo, samdant naujus darbuotojus įmonėje, viena iš prioritetinių sričių – jų apmokymas.

„Vienas didžiausių iššūkių – kaip rasti laiko ir finansinių resursų, apmokant naujus, jaunus darbuotojus, neturinčius patirties, kartais netgi nesusidūrusius su ta sritimi, tačiau norinčius joje tobulėti. Kitas iššūkis – suprasti ir pakeisti ilgametę patirtį turinčių, „seno kirpimo“ meistrų požiūrį, padėti jiems įsilieti į šiuolaikinę darbo kultūrą, padėti pažinti technologijas. Todėl visuomet darbuotojus apmokome, „neįmetame“ jų į darbų laviną“, – iššūkius vardija vyras.

Užtikrinti sklandų darbuotojų ir visos įmonės darbą, pašnekovo teigimu, padėjo nacionalinė plėtros įstaiga UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) ir jos siūlomos verslo skatinimo programos.

„Apie „Invegą“ sužinojau maždaug prieš metus, užsiprenumeravęs naujienlaiškį. Pasinaudojau parama darbuotojams, kuri buvo skirta dalinai kompensuoti vyresnių darbuotojų mokamus mokesčius ir tai sumažino mokestinę naštą įmonei“, – pasakoja jis.

Nors finansinė priemonė, kuria pasinaudojo „Magnesta“, šiuo metu yra sustabdyta, pašnekovas pastebi jog „Invega“ siūlo aibę kitų priemonių, padėsiančių gauti paskolą lengvatinėmis sąlygomis ar gauti kompensaciją už mokymus. 

„Pastebiu, kad klientams šiandien nepakanka, kad kokybiškai atliktum darbus, labai svarbus ir aptarnavimas.“ P. Zinkevičius.

Klientų poreikių pažinimas – kelias į verslo sėkmę

Pašnekovas pasakoja, jog ilgainiui dirbdamas suprato, kad kliento poreikius patenkinti gali tik kokybiškas aptarnavimas, kuris prasideda nuo tinkamai atrinktų ir apmokytų darbuotojų. Vien kokybės, anot jo, šiuolaikiniame versle negana.

„Verslo pradžioje, kai dar neturėjome internetinės svetainės, klientų ieškodavome per įvairias skelbimų platformas. Vėliau susikūrėme ir internetinę svetainę, kuri kartu su „Google“ paieškos sistema atvėrė kur kas platesnes reklamos formas ir tapo galingu įrankiu klientų srauto didinimui. Pastebiu, kad klientams šiandien nepakanka, kad kokybiškai atliktum darbus, labai svarbus ir aptarnavimas“, – pasakoja P. Zinkevičius.

Dirbant statybų versle, pasak P. Zinkevičiaus, reikia nemažų asmeninių investicijų, nes kartais pinigai už darbus gaunami tik vėliau.

„Esu išgyvenęs ne vieną sunkų etapą, kai norėjosi tiesiog nuleisti rankas. Už patarimus ir nuolatinį palaikymą esu dėkingas savo žmonai – Neringai Zinkevičienei. Taip pat domiuosi saviugda, daug pasiekusiais žmonėmis, lankau įvairius seminarus, kur išgirsta informacija man padeda geriau komunikuoti su darbuotojais, klientais, valdyti stresines situacijas“, – teigia jis.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai