ILGAI KAUPTĄ PAKUOČIŲ KŪRIMO PATIRTĮ ĮPRASMINO VERSLE (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 4 s.
A. Vengalytė Asmeninio albumo nuotr.
Prieš metus Klaipėdoje duris atvėrė plataus spektro grafinio dizaino agentūra, tačiau, anot jos bendraįkūrėjos Alinos Vengalytės, atsiradimą lėmė dar iki tol septynerius metus kaupta patirtis, mokymasis dirbti su pasauliniais prekių ženklais. Suburta keturių žmonių komanda agentūroje „Making Sense Studio“ siekia dirbti tai, kas jiems patinka – kurti išskirtines ir funkcionalias pakuotes.

„Ilgą laiką mes buvome tarsi nematoma grandis, vidinis mechanizmas tarp kūrybinių agentūrų ir galutinio produkto išleidimo į rinką. Buvome tie, kurie paversdavo utopines idėjas realybe, pritaikydavo jas masinei gamybai. Visam tam padaryti reikėjo labai didelio užsispyrimo, nestandartinio mąstymo, ieškoti kompromisų su klientais, atrasti sprendimus net iš pirmo žvilgsnio neįmanomose situacijose“, – prisimena pašnekovė.


Sprendimą kurti atskirą agentūrą ji priėmė kartu su bendraįkūrėju Deividu Šliažu, nes suprato, kad turėdami agentūrą galėtų konkuruoti efektyviau.

„Mums labai patinka nauji iššūkiai, tai tarsi mūsų variklis. Mūsų darbe nebuvo daug kūrybinės laisvės ir slapčia pavydėdavome kūrybinėms agentūroms, kad jos turi nevaržomas galimybes ir fantaziją kurti. Vis pasvajodavome, kad patys galėtume būti tų agentūrų vietoje, juo labiau aiškiai matėme, kuo galėtume būti pranašesni“, – sako A. Vengalytė.

Konkuruoja žiniomis

Pašnekovės teigimu, jau nuo pat pradžių jų įkurto verslo išskirtinumas buvo patirtis ir praktinės žinios, susijusios su pakuočių gamybos subtilybėmis, medžiagų išmanymu, spaudos technologijomis, pakuotės pritaikymu tam tikram produktui ir t. t.

„Dauguma agentūrų Lietuvoje ir užsienyje tokios patirties ne visada turi arba, jei ir turi, tai ji labiau teorinė nei praktinė. Sukurti kažką unikalaus yra daug sunkiau, kai negali įsivaizduoti (arba net nežinai), kokias priemones gali panaudoti rezultatui pasiekti. Mes klientui pateikiame ne tik dizaino idėją, bet ir sprendimus, kaip ją įgyvendinti, savo žinias ir patirtį. Džiaugiamės, kad nemažą dalį visų dizaino projektų sudaro būtent pakuotės dizainas“, – atskleidžia ji.

„Mums labai patinka nauji iššūkiai, tai tarsi mūsų variklis.“ A. Vengalytė


Pirmieji laimėjimai

Regis, praktinės ir tinkamai pritaikytos žinios nelieka nepastebėtos. Jau šiemet vos pirmuosius metus skaičiuojanti agentūra sulaukė prestižinio apdovanojimo – laimėtas sidabras prestižiniame tarptautiniame dizaino konkurse „A’ Design Award“.

„Šis konkursas vienas didžiausių ir įtakingiausių visame pasaulyje. Pakuotės kategorijoje dalyvavome su gėrimo „Apes & Humans“ dizainu. Projektas buvo vystomas studijoje nuo pirminės idėjos, iliustracijų, paruošimo spaudai iki produkto fotosesijos. Tai mūsų pirma nominacija ir didelis įvertinimas, puiki motyvacija bei savotiškas patvirtinimas, kad judame tinkama linkme, – sako pašnekovė, kartu pasidžiaugdama ir kasdieniais laimėjimais: – Be abejo, ne ką mažesnis pasiekimas yra matyti mūsų darbus realizuotus, sėkmingai naudojamus, pasiteisinusius, išsprendusius vieną ar kitą problemą. Dizainas turi būti ne tik gražus, bet ir praktiškas.“

Išdrįsti, nors atrodys sunku

Skaičiuodami pirmuosius savo verslo metus, pašnekovai džiaugiasi priimtu drąsiu sprendimu veikti. „Aišku, vis prisimename tą momentą, kai nusprendėme išeiti iš savo komforto zonos, kasdienės rutinos bei stabilaus gyvenimo ir įkurti savo agentūrą. Tą akimirką šis žingsnis atrodė labai sunkus, nes reiškė dideles permainas ir nežinomybę, bet jau kurį laiką jautėme, kad reikia didelių pokyčių. Labai svarbu mėgautis tuo, ką darai, džiaugtis iššūkiais ir pasiekimais, norėti tobulėti. Jeigu to nebejauti, vadinasi, atėjo metas pokyčiams, kitu atveju tiesiog egzistuoji, nebevertini to, ką darai“, – teigia A. Vengalytė.

Anot jos, tradicinis klientas, užsukęs į „Making Sense Studio“, yra ieškantis idėjų ir nebijantis būti išskirtinis. Pašnekovė pabrėžia, kad būtent tai ir motyvuoja kūrėjus, o gautas rezultatas atperka visas dvejones.

„Mus motyvuoja, kai matome savo darbus realizuotus, sėkmingai naudojamus, pasiteisinusius, išsprendusius vieną ar kitą problemą. Džiugu, kai klientas sugrįžta jau su nauju projektu. Motyvuoja neišsenkančios kūrybos galimybės, ko anksčiau taip troškome, noras tobulėti, augti, kurti profesionalų komandą“, – pasakoja verslo bendraautorė.

Agentūros kūrėjams geriausiai pasiteisino posakis, kad būdamas komforto zonoje žmogus nustoja tobulėti. Remdamiesi sėkminga savo patirtimi, agentūros „Making Sense Studio“ kūrėjai linki kiekvienam atrasti drąsos ir ryžto įgyvendinti tai, apie ką seniai svajota.

„Linkime išdrįsti priimti sprendimą tiesiog žengti tą žingsnį. Svarbu nebijoti išeiti iš savo komforto zonos. Taip pat vystant savo verslą svarbiausia visada stengtis sukurti bei pasiūlyti gerą produktą ar paslaugą, orientuotis ne į tai, kaip tiesiog paimti uždarbį, bet į galutinį rezultatą. Nes jei tiki tuo, ką darai, tau negali nepasisekti“, – įsitikinusi A. Vengalytė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai