SUKŪRĖ SISTEMĄ, SUTAUPANČIĄ PENKTADALĮ DARBUOTOJŲ LAIKO (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 59 s.
Darius Vitkus. Asmeninio archyvo nuotr.
Prieš daugiau nei trejus metus Darius Vitkus startavo su moderniu požiūriu į CRM (angl. Customer Relationship Management) galimybes, įkurdamas nuosavą verslą „Spin CRM“ ir šiuo metu vysto debesijos sprendimais paremtą modelį, suteikiantį galimybę klientui mokėti tik už panaudotą sistemą, neinvestuojant į sudėtingą jos sukūrimą.
 
„Įmonės veiklą pradėjome kiek daugiau nei prieš trejus metus. Per šį laikotarpį teko pastebėti tendenciją, kad gana dažnas verslas Lietuvoje nebuvo susidūręs su CRM terminu, todėl iškyla sunkumas, kaip tinkamai perteikti sistemos vertę ir galimybes vos keliais sakiniais ar net žodžiais tam, kuris pirmą kartą girdi terminą CRM. Džiugioji to dalis, kad viskas keičiasi ir viskam sparčiai tobulėjant, tobulėja ir mūsų klientai, kurie stengiasi ieškoti ir kuo skubiau rasti pažangų bei jiems tinkamą sprendimą“, – pasakoja D. Vitkus.
 
Taupo laiką ir pinigus

Kaip pasakoja pašnekovas, dar prieš kuriant nuosavą verslą, teko ilgai dirbti su tradicinėmis CRM sistemomis ir jų kūrimu, tačiau jų idėjos ir valdymo principas neatrodė tobulas, tad atsiradus galimybei ėmėsi kurti savo sistemą.
 
„Šiuo metu vystome CRM sistemą turbūt pagal geriausią įmanomą modelį: CRM sistema yra debesų kompiuterijos (angl. cloud) principo ir klientas moka tik už panaudotą sistemą (nuomos principas), o ne investuoja didelius pinigus į sistemos kūrimą. Kai klientas nuomojasi sistemą, galime jam garantuoti aukšto lygio aptarnavimą, nemokamus atnaujinimus ir tikrai gerą sprendimą už gana mažą kainą“, – atskleidžia D. Vitkus.
 
Be to, tinkamai parinktas CRM sprendimas ne tik palengvina duomenų rinkimo ir analizės procesus, bet ir sutaupo didelę dalį darbuotojų laiko: „Mūsų preliminariais skaičiavimais, per mėnesį vienas žmogus su tokio tipo sistema sutaupo maždaug 30 valandų darbo. Tai apima informacijos apie klientą paiešką, informacijos dubliavimąsi, įsivėlusių klaidų taisymą, ataskaitų, dokumentų ruošimą ir pan. Tai yra beveik 20 proc. viso darbo laiko! Atsiradusį papildomą laiką dažniausiai vadybininkai investuoja į naujus pardavimus, todėl padidėja ir jų alga, ir įmonės apyvarta. Taip pat sutaupoma daug nervų dėl ataskaitų ruošimo. Mūsų sukurtas „Spin CRM“ turi ataskaitų modulį, kuriame viskas matoma realiuoju laiku, yra galimybė automatiškai generuoti dokumentus pagal reikiamus šablonus.“
 
Suteikia nuoseklumo
„Matydamas iškilusios problemos sprendimą, klientas kainą nustumia į paskutinę vietą.“
D. Vitkus.
Anot D. Vitkaus, neturint CRM sistemos, dažniausiai susiduriama su informacijos praradimo problema: „Dažnai vadybininkai, neturėdami CRM sistemos, labai padrikai žymi komunikacijos su klientu istoriją arba jos visiškai nežymi. Tuomet atėjus naujam vadybininkui ar net tam pačiam vadybininkui darosi sunku komunikuoti su klientu, nes pamirštama arba nežinoma, kas vyko prieš savaitę, mėnesį ar daugiau. Taip dažnai prarandami klientai.“
 
Tačiau problemų būna ir įvairesnių. Kai kurioms reikia visiškai specifinių sprendimų, tad debesijos sprendimais paremtas CRM modelis gali tai pasiūlyti.
 
„Savo klientams visada stengiamės pateikti patogų ir greitą iškilusios problemos sprendimą. Dažnai net kaina ar vardas nebūna svarbiausias veiksnys, kodėl klientas pasirenka mus. Matydamas iškilusios problemos sprendimą, klientas kainą nustumia į paskutinę vietą, nes žino, kad tai bus gana menka investicija, padėsianti išspręsti problemą, kuri tęsiasi ne pirmą dieną ir galbūt net ne vienus metus“, – atskleidžia pašnekovas.
 
Sieks vis didesnio funkcionalumo

Anot pašnekovo, visų sunkiausia būna vos keliais sakiniais perteikti CRM pritaikymo naudą, tačiau tai supratę ir išbandę klientai dažniausiai tampa geriausiais verslo motyvatoriais ir skatintojais toliau kurti funkcionalų bei kokybišką sprendimą.
 
„Turbūt nieko nenustebinsiu sakydamas, kad labiausiai motyvuoja laimingi klientai ir jų rekomendacijos kitiems. Tai yra geriausias įvertinimas už įdėtas pastangas. Mūsų klientų ir pačių sau keliamas didžiausias tikslas yra nuolatinis tobulėjimas, todėl ateityje esame numatę plėsti sistemos funkcionalumą bei galimybes. Jau turime ne vieną klientą iš užsienio, taip pat žinodami, kad Lietuvos rinka yra gana nedidelė, tikrai plėsimės ir į užsienio rinkas“, – planais dalijasi D. Vitkus.
 
Niekada nesustokite

Baigdamas pokalbį pašnekovas visiems pradedantiesiems linki nesustoti pakeliui link savo tikslų: „Manau, kad geriausia, ką galėčiau palinkėti, tai nesiliauti tobulėti. Nesvarbu, ar pradėjote kurti vienokio ar kitokio tipo sistemą, ar bandote vystyti kitokio tipo veiklą, svarbiausia, kad susidūrę su sunkumais, kurių tikrai bus, nenuleistumėte rankų ir eitumėte užsibrėžto tikslo link.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai