KLIENTAMS SIŪLO IŠSKIRTINES ŠOKOLADO DĖŽUTES (#)

Urtė Kasparavičiūtė prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 7 s.
M. Kapočius. Asmeninio albumo nuotr.
„Norėjosi išskirtinės, saldžios dovanėlės ar ypatingo kvietimo, kažko daugiau nei pliko kvietimo. Šokolado dėžutės naudojimo spektras įvairus: tai ir kvietimas, ir dovanų kuponas ar šiaip saldi staigmena viename. Ši miela smulkmena skirta dėmesiui parodyti ar nustebinti. Tokioje dėžutėje net pats paprasčiausias šokoladas įgyja naują, nepakartojamą skonį“, – apie savo projektą „Šokolado dėžutė“ pasakoja įkūrėjas Mantas Kapočius (40).

Pasiūlė naujovę

„Kai pradėjome gaminti šokolado dėžutes, tai buvo visiška naujovė. Po truputį supažindinome klientus su dėžutėmis, papasakojome apie jų naudojimo galimybes, kas tai yra, kad egzistuoja dėžutės be šokoladų ir galima įsidėti savo mėgstamiausius“, – kaip šokolado dėžučių idėją priėmė klientai, prisimena pašnekovas.

„Didžiausias komplimentas mums – kai klientai dėkoja ir netgi atsiunčia nuotrauką, kaip dėžutės atrodo jų šventėje. O dar kai sužino, kad dėžutes gamina vyras, visiškai nustemba“, – pasiteiravus, kokių komplimentų sulaukia sukurtas projektas ir jo kūrėjas, atsako M. Kapočius.

Gaminta rankomis su meile

Pašnekovas atskleidžia, kad kuriant dėžutes jį įkvepia siekis tobulėti: „Pati kūryba ir gamyba skatina kurti ir tobulėti šioje srityje. Mintys gimsta dėliojant detales ir spalvas. Norisi pagaminti kuo tobuliau – šioje srityje esu perfekcionistas. Kūryba ir gamyba vyksta tik rankomis, be jokio kompiuterinio maketavimo, todėl viskas išjausta ir pagaminta su meile. Tiesa, kartais gaila, kad pas mus dar nelabai vertinamas rankų darbas.“

Įgijo klientų pasitikėjimą

Pasiteiravus apie klientus ir jų poreikius, projekto „Šokolado dėžutė“ įkūrėjas teigia, kad jie įvairūs. „Vieni klientai tingūs, kiti išrankūs, bet gerbiame visus. Vieniems gerai taip, kaip yra, o su kitais tenka derinti dėžutes iki menkiausių smulkmenų, kartais kad viena ar kita raidė būtent taip atrodytų, kaip klientas nori. Daug klientų tiesiog pasitiki, pasako, ko nori, ir leidžia improvizuoti“, – pasakoja M. Kapočius.

Sunkiausia kuriant projektą – pradžia

„Projekto gyvavimas toks banguotas. Kai sezonas, tai gamyba vyksta labai intensyviai, negailint nei laiko, nei pastangų. Kai ne sezonas, tada ramiau, bet jau jauti, kad trūksta veiklos. Sunkiausia kuriant ir vystant bet kokį projektą, kaip ir visada, yra pati pradžia. Produkto įvedimas į rinką, supažindinimas su išskirtiniu gaminiu. Šiais laikais tai labai patogu daryti per socialinius tinklus. Ten visa informacija, bendravimas, reklamos sklaida“, – teigia pašnekovas.

Didžiausias iššūkis – vestuvės

Smalsu sužinoti, ar pasitaikė kūrybiniame procese užsakymas, kuris tapo tikru, įdomiu iššūkiu. „Didžiausias iššūkis, kuriam reikia daug pastangų, yra vestuvės. Kai gamini kvietimus ar dovanėles vestuvėms, jauti didesnę atsakomybę nei įprastai. Tai didelė šventė, kuri turi būti įsimintina, čia svarbios visos smulkmenos. Teko gaminti vienai žinomai merginai vestuvėms dėžutes-kvietimus. Laiko mažai, o dėžučių daug. Buvo truputį baimės. O jeigu neįtiksime, jei nespėsime? Džiugu, kad klientė labai maloni ir paprasta. Radome bendrą kalbą ir viskas buvo tiesiog idealu. Net po vestuvių dar parašė laiškelį ir nuoširdžiai padėkojo. Tokios patirtys labai džiugina“, – pasakoja M. Kapočius.

„Yra dvi kategorijos žmonių: vieni supranta, kad tai išskirtinė ir nuoširdi rankų darbo dovana, kiti to nevertina."
M. Kapočius.

Versle jaučiamas sezoniškumas

„Šokolado dėžutės“ įkūrėjo teigimu, šiame versle jaučiamas sezoniškumas: „Vasarą vyksta daugiausia švenčių: krikštynos, vestuvės, giminių susibėgimai. Taip pat pagyvėjimas jaučiamas ir prieš Kalėdas. Įmonės užsako klientams ar savo darbuotojams saldžių, malonių dovanėlių.“

Technologijų amžiuje prarandamas ryšys ir nuoširdumas

Šokolado dėžutė – originali dovana. Smalsu pasiteirauti, ar lietuviai yra linkę ieškoti įdomių, netradicinių dovanų, o gal vis dar laimi praktiškumas? „Yra dvi kategorijos žmonių: vieni supranta, kad tai išskirtinė ir nuoširdi rankų darbo dovana, kiti to nevertina. Nieko keista, nes gyvename technologijų amžiuje, tad žmonės eina pigiausiu ir paprasčiausiu keliu. Jei reikia pakviesti į šventę, kviečia elektroniniu būdu – per paštą ar socialinius tinklus. Tai nieko nekainuoja, bet nuoširdumo nėra ir dėmesys neparodomas. Manau, kad kiekvienam yra maloniau gauti kvietimą ar saldžią dovanėlę iš rankų į rankas nei internetu. Jei kvietimus siunčiame tik elektroniniu paštu, tai gal ir šventes pradėkime švęsti socialiniuose tinkluose?“ – teiraujasi pašnekovas.

Šeimos verslas

„Šokolado dėžutė – tai tik dėžutė, bet kiek joje daug telpa! Tai ir linkėjimas, ir kvietimas, ir dovanėlė, ir dovanų kuponas ar saldi staigmena. Gana platus naudojimo spektras. Kalbant apie projekto ateities planus, plėstis artimiausiu metu neplanuojame. Manau, kad geriau specializuotis siauresnėje srityje, bet visapusiškai ir kuo geriau tenkinant klientų poreikius. Tai šeimos projektas, o jei didės šeima, augs ir mūsų „Šokolado dėžutė“, – įsitikinęs M. Kapočius.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai