PASIŪLĖ VERSLUI IŠPLĖSTI LOGISTIKOS GALIMYBES (#)

Ieva Kniukštienė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 9 s.
Lukas Radvilavičius Asmeninio albumo nuotr.
Siuntų pristatymo galimybės nuolat auga, didėja vartotojų poreikis ir siuntų gabenimo greitis. Vis dėlto poreikiai auga greičiau negu pasiūla, tad verslininkas Lukas Radvilavičius drauge su komanda, sujungę dviejų įmonių – „nSoft“ ir „allparcel.com“ – jėgas, pristatė naujos kartos siuntų terminalų sprendimą „SmartCase“.

Greitas ir konkurencingas sprendimas

Kurdami „SmartCase“ idėją, verslininkai analizavo rinkoje esančių žaidėjų trūkumus ir galimybes, taip sukurdami konkurencingą įrangą, kurią verslui gali pasiūlyti ir greičiau, ir už gerą kainą. Be to, tai lietuviškas sprendimas – nuo techninės įrangos iki IT sistemos (sukurtos ir vystomos Lietuvoje).

„Labai džiaugiamės, kad pavyko įgyvendinti lietuvišką sprendimą. Pats siuntų terminalų sprendimas nėra unikalus, tačiau pritaikėme žinias ir pagaminome gerai veikiantį įrenginį už patrauklią kainą ir įdiegėme keletą patobulinimų, sprendimų, kurių kiti gamintojai nesiūlo, pavyzdžiui, galimybė siųsti siuntas iš kelių pakuočių, nesudėtingai keičiama terminalo modifikacija, kiekvienam klientui pritaikoma programinė įranga ir kt. Be to, svarbu paminėti, kad tai padarėme itin greitai – vos per tris mėnesius nuo susitarimo pasirašymo pristatėme veikiantį daiktą“, – pasakoja L. Radvilavičius, UAB „Smart Case LT“ vadovas.

Negana to, „SmartCase“ naudotojų pasitikėjimą pelno ir savo sparta. Nors visoje šalyje veikiantys terminalai gali pristatyti siuntinius tik kitą darbo dieną, „SmartCase“ siūlo galimybę siuntų siuntimą paspartinti dar labiau. Anot pašnekovo, idėjos konkurencinis pranašumas yra ne pats terminalas, bet jo sukuriamos galimybės.

„Patys siuntų terminalai yra tik viena sprendimo dalis. Kurdami naują sprendimą nesirėmėme turima infrastruktūra ir netapome situacijos įkaitais kaip kiti rinkos žaidėjai, o pažvelgėme kūrybiškai ir pasiūlėme netradicinį sprendimą – siuntas į terminalus pristatome tą pačią dieną. Taip išsiskyrėme iš tradicinio automatizuotų siuntų išdavimo įrenginių rinkos supratimo, kur siuntos pristatomos tik kitą darbo dieną. Žvelgiant į pasaulines tendencijas ir nuolat augantį gyvenimo tempą akivaizdu, kad ir siuntų pristatymo rinka turi judėti pirmyn“, – teigia pašnekovas.

„Supratome, kad pagaminę kokybišką įrenginį per verslui priimtiną terminą sulauksime pasisekimo“, – atskleidžia L. Radvilavičius.

Sulaukė pasisekimo

Idėja sukurti pažangesnį siuntų pristatymo modelį „SmartCase“ komandoje kirbėjo jau senokai, tačiau realūs verslo procesai buvo pradėti praėjusių metų vasarą, pastebėjus ryškiausias rinkos spragas.

„Siuntų išdavimo automatizavimas ir Lietuvoje po truputį jau tampa įprastas, tačiau gamintojų siūlomi terminalai liko tokie kaip ir prieš penkerius metus, o gamybos terminai dar labiau pailgėjo. Supratome, kad pagaminę kokybišką įrenginį per verslui priimtiną terminą sulauksime pasisekimo“, – atskleidžia L. Radvilavičius.

Pašnekovas pasakoja, kad pats siuntų pristatymas prasidėjo tik spalį, tačiau startas buvo sėkmingas ir pavyko atkreipti didžiųjų rinkos žaidėjų dėmesį.

„Bendradarbiavimas su „Pigu.lt“ prasidėjo nuo idėjos. Turėjome idėją, kuriai įgyvendinti būtinas gana didelis siuntų skaičius. „Pigu.lt“ turimas siuntų srautas buvo pakankamas sėkmingam projekto vystymui, tad, suderinę savo novatorišką pasiūlymą su „Pigu.lt“ noru nuolat gerinti klientų pasitenkinimą, sutarėme kartu judėti pirmyn“, – abipusę naudą pristato verslininkas.

Svarbu numatyti rizikas

Pašnekovas teigia, kad šalies rinka gana nusistovėjusi, tad didelė dalis prekybininkų yra įpratę prie patogumo ir vengia išbandyti naujus sprendimus. Tai tampa problema inovatyviam verslui, kuris turi ne tik plėtoti išskirtinę idėją, bet ir įtikinti potencialius partnerius, kodėl tai yra geriau už įprastus ir ilgus metus naudojamus sprendimus. Vis dėlto, anot L. Radvilavičiaus, šie sunkumai išsprendžiami pasitelkus abiem pusėms priimtiną produkcijos išbandymo variantą.

„Sudėtinga numatyti įvairias papildomas sąnaudas ir kylančias rizikas, kurios atsiranda einant nauju, kitų nepramintu keliu. Didžioji dalis prekybininkų yra stipriai prisirišę prie rinkoje esamų pasiūlymų ir vis dar skeptiškai žiūri į bet kokius pakeitimus, tačiau mažiname barjerus, leisdami gyvai pačiupinėti terminalus ir nemokamai išbandyti visą procesą“, – sprendimo variantą atskleidžia pašnekovas.

Pasak jo, siuntų terminalo sprendimas gali patenkinti labai skirtingų vartotojų poreikius ir verslo verslui (B2B), ir verslo vartotojui (B2C) rinkose: „Sprendimas tinka visiems, kam reikia perduoti siuntą. Nesame nustatę nei fizinių matmenų, nei programinės įrangos ribų, tad galime pasiūlyti kiekvieno poreikius atitinkantį logistikos sprendimą.“

Linki drebinti rinką

Pats į rinką nešdamas inovatyvų ir konkurencingą „SmartCase“ sprendimą, L. Radvilavičius laužyti nusistovėjusius standartus linki ir kitiems pradedantiesiems, nes tik taip lietuviško verslo bendruomenė augs ir tobulės.

„Norėtųsi rinkoje matyti kuo daugiau sprendimų, drebinančių nusistovėjusias dogmas ir nebijančių išsiskirti iš kitų“, – teigia „SmartCase“ idėjos bendraautoris. 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai