SUKŪRĖ PROGRAMĖLĘ, SKATINANČIĄ VARTOTOJUS JUDĖTI (#)

Ieva Kniukštienė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 52 s.
Vlada Musvydaitė Asmeninio albumo nuotr.
Profesionali atletė ir sporto entuziastė Vlada Musvydaitė startavo su nauju projektu ir rinkai pristatė startuolį „#walk15“. Sukurta sistema per programėlę skatina vartotojus daugiau judėti, žingsniuoti, dalyvauti iššūkiuose ir už gerą pasirodymą pelnyti taškų, kuriuos vėliau galima iškeisti į nuolaidas realiose parduotuvėse.

Interaktyvi pramoga

Pasaulio sveikatos organizacija nurodo, kad per dieną suaugusiam žmogui būtina nueiti bent 10 tūkst. žingsnių. V. Musvydaitė, kurdama startuolį, užsimojo plačiau ir skatina kiekvieną kasdien nužingsniuoti bent 15 tūkst., iš kur ir kilo pavadinimas „#walk15“. Visgi tai ne tik ėjimas dėl renkamų taškų programėlėje. Startuolis vartotojui suteikia kur kas daugiau pridėtinės vertės.

„Mūsų programėlė turi keletą tikslų: skatinti vartotojus vaikščioti ir mankštintis, pažinti ir tyrinėti miestą, pasitelkiant virtualius turus, skaičiuoti žingsnius ir iškeisti juos į nuolaidas bei prekes, dalyvauti įvairiuose ėjimo iššūkiuose“, – vardija pašnekovė.

Kiekvienas dalyvis gali prisijungti prie skirtingų iššūkių: miesto, įmonės, mokyklos ar universiteto. Drauge su savo bendruomenės nariais dalyviai kaupia nueitus žingsnius ir siekia užsibrėžto tikslo.

„Pavyzdžiui, toks nedidelis miestas kaip Šilutė jau turi surinkęs 340 mln. žingsnių ir tai yra nuostabu! Mes džiaugiamės galėdami suteikti žmonėms motyvaciją daugiau laiko vaikščioti“, – sako V. Musvydaitė.

Sukurti skirtingus interaktyvius maršrutus V. Musvydaitę paskatino vaikai, nuolat pažeriantys klausimų apie gimtąjį miestą.

„Aš esu dviejų vaikų mama ir vaikštinėdama po parką su vaikais supratau, kad į kai kuriuos jų klausimus negaliu atsakyti tinkamai. Taigi man kilo idėja, kaip padėti šeimoms lengviau pažinti miestą, kuriame gyvena, ir informacijos pateikimą susieti su aktyvaus laisvalaikio galimybėmis. Taip atsirado pirmasis virtualus maršrutas, kuriuo nužingsniavo apie 3 tūkst. žmonių. Toks pasiekimas tapo ženklu, kad judame tinkama linkme“, – prisimena programėlės kūrėja.

Tinka visiems

Pašnekovė pastebi, kad didžiausias programėlės „#walk15“ konkurencinis pranašumas yra vartotojų patirtis. Suprasti, ko žmonės nori ir kas jiems patinka, komandai padėjo prieš tai įgyta patirtis.

„Mes organizavome nemokamus vaikščiojimo renginius net trejus metus ir iš to sužinojome, kokio funkcionalumo vartotojams reikia. Galiausiai pristatėme naudingą produktą ir jo papildymus: žingsnių piniginę, iššūkius ir virtualius turus“, – atskleidžia pašnekovė.

Anot jos, rinkoje kol kas nėra identiškų programėlių, tačiau moteris net neabejoja, kad ilgainiui konkurentų tikrai atsiras.

Paklausta, kam labiausiai tinka jų sukurta programėlė, V. Musvydaitė teigia, kad žingsniavimas yra tokia fizinė veikla, kuri tinka bet kurios amžiaus kategorijos žmonėms.

„Vaikščiojimas skirtas visiems – kaip ir mūsų programėlė. Auditorijai apribojimų neturime. Savo gretose turime net 86 metų senjorą, kuris sėkmingai skaičiuoja kasdienius žingsnius. Turime mamų, kurios vaikšto interaktyviais maršrutais ir skaito juose esančią informaciją savo mažyliams“, – pristato pašnekovė.

Startuolio plėtojama programėlė šiuo metu veikia visose trijose Baltijos šalyse, todėl ir visą turinį galima rasti lietuvių, latvių bei estų kalbomis, taip pat anglų kalba.

Didžiausias iššūkis – technologiniai sprendimai

Auditorija sukurtą programėlę priėmė labai palankiai, tad nieko keista, jog ją užgriuvo didelis srautas vartotojų. V. Musvydaitės teigimu, vienas didesnių sunkumų buvo sustyguoti visus veiklos procesus taip, kad, drastiškai augant vartotojų skaičiui, programėlės veikla išliktų sklandi ir nesutrikusi.

„Kai šios vasaros pabaigoje pristatėme „Baltijos kelio“ maršrutą, prie sistemos prisijungė apie 15 tūkst. vartotojų. Tai iš tiesų nemaža apimtis ir iššūkis mūsų informacinių technologijų komandai. Rugsėjo 28 d. turėsime didžiausią ėjimo renginį, kuriame tikimės 8 tūkst. dalyvių, tad ir vėl susidursime su iššūkiu suvaldyti jų srautus mūsų programėlėje“, – pasakoja V. Musvydaitė.

Visgi sunkumai laikini ir sutelkus jėgas įveikiami, o startuolio užmojai dideli ir ambicingi. „Mes jau šešis kartus buvome išrinkti geriausiais sveikatos ir sporto kategorijoje kaip programėlė. Šiuo metu turime apie 40 tūkst. vartotojų ir visa tai pasiekėme vos per keletą mėnesių nuo starto. Norime, kad „#walk15“ taptų populiariausia ėjimo programėle visoje Europoje“, – tikslus atskleidžia programėlės autorė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai