APIE SKAITMENINĘ RINKODARĄ PASAKOS NAUJU FORMATU (#)

BZN Start prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 28 s.
Arijus Žakas Asmeninio albumo nuotr.
Gyvenimo tempui didėjant, kiekvienas nori gauti koncentruotą, naudingą informaciją, tad įprasti konferencijų modeliai dažnai ima varginti ir atima pernelyg daug laiko. Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Socialus marketingas“ sugalvojo sprendimą ir šį spalį jau antrąkart vyksianti skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full Digital“ bus dvigubai didesnė, tačiau jos formatas nesikeis. Ir šiemet dalyviai vos per vieną dieną išgirs net 24 naudingus savo srities profesionalų pranešimus.

„Gyvenant šiais komunikacinio triukšmo laikais, svarbiausia tampa turinio kokybė ir vertingos, praktiškai pritaikomos žinios. Tą ir pasiūlysime – į vieną vietą surinksime fantastiškus, itin aukšto lygio specialistus, kurie padės sudėlioti paskutinius taškus metinėse komunikacijos strategijose“, – sako vienas iš „Full Digital“ organizatorių, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

Svarbu sutelktumas

Jis džiaugiasi, kad šiemet konferencija išaugo, o susidomėjimą rodo savo srities profesionalai. Anot A. Žako, tai puikus įrodymas, kad toks koncentruoto turinio formatas pasiteisino.

„Dažnai besilankantieji įvairiose konferencijose man turbūt pritars – labai svarbu, su kuo jose susitinki, kokių pažinčių gali užmegzti. Mūsų sudaryta programa pritraukė tokius dalyvius, kurie gali būti įdomūs ir vieni kitiems, o pokalbiai per kavos pertraukas naudingi bei įkvepiantys“, – neabejoja A. Žakas.

Įkvėpimo bus ir daugiau – renginio organizatorius pasakoja, kad pranešimai bus dviejų krypčių: praktiniai ir inspiruojantys. Pirmieji bus skirti įgyti lengvai darbe pritaikomų žinių, padedančių kurti ar planuoti skaitmeninį turinį, kiti supažindins su nestandartinių sprendimų pavyzdžiais ir įkvėps.

Vos 12 minučių

Konferenciją iš kitų išskiria ir jos formatas: per vieną dieną dalyviai išgirs net 24 pranešimus, kurių kiekvienas truks vos 12 minučių. Visgi, nors atrodo nedaug, bet, praleidus visas įžangines kalbas, anot A. Žako, įmanoma per tiek laiko pasakyti savo pranešimo esmę.

„Koncentruotos informacijos metodas pasiteisino – žmonės nebenori gaišti savo laiko klausydamiesi ilgų įžanginių kalbų, jie ieško esmės ir realių sprendimų. Šitaip laužome įprastas konferencijų tradicijas – savo renginyje turėsime ne vieną ar du pagrindinius pranešimus, visi mūsų pranešėjai bus savo srities, o kartu ir rinkos žvaigždės“, – tikina pašnekovas.

Plati tematika

Anot idėjos autoriaus, renginyje bus aptartos ne tik bendrosios skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos tendencijos, pokyčiai rinkoje, bet ir atskiri rinkodaros sprendimai bei įrankiai.

„Konferencijos pranešėjai pasidalins savo patirtimi, vertingomis įžvalgomis ir patarimais. Jie pristatys rinkodaros naujienas nuomonės formuotojų rinkodaros, socialinių tinklų komunikacijos, SEO, el. pašto rinkodaros, pardavimų automatizavimo „YouTube“ tinklo galimybių, krizių komunikacijos, vadinamojo „geotargetinimo“, kūrybos ir kitomis aktualiomis temomis“, – vardija A. Žakas.

Konferencijoje „Full Digital“ savo patirtimi dalinsis žurnalistas, laidų vedėjas ir rašytojas Andrius Tapinas, viena iš internetinės platformos „Nebegėda“ įkūrėjų, rašytoja ir žurnalistė Beata Tiškevič, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, SEB Baltijos šalių skaitmeninės rinkodaros ir automatizavimo vadovas Algimantas Padegimas, „Idea Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, prekių ženklo „Kilig“ vadovė Ieva Semaškienė ir kiti savo srities specialistai.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai