INVESTICIJAI SUBRENDĘS STARTUOLIS PRITRAUKĖ 200 TŪKST. EURŲ (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 56 s.
Daivaras Anužis Asmeninio albumo nuotr.
Apskaitos automatizavimo startuolis „RoboLabs“, įkurtas Daivaro Anužio ir Deivido Tumo, pritraukė 200 tūkst. eurų investiciją iš jauno verslo greitintuvo „70Ventures“. Investiciją planuojama panaudoti tolesnei sparčiai plėtrai.

„Investiciją naudosime verslo plėtrai Lietuvos rinkoje: ir organiškai, ir galbūt įsigydami konkuruojančias apskaitos bendroves. Klientams ketiname pasiūlyti daugiau naujų funkcijų ir galimybių mūsų platformoje. Toliau investuosime į apskaitos automatizavimą ir efektyvumo didinimą. Ketiname tapti apskaitos lyderiais smulkių ir vidutinių įmonių segmente“, – atskleidžia D. Tumas.

Tuo tarpu verslo greitintuvo „70Ventures“ partneris Gytenis Galkis, atkreipia dėmesį, kodėl buvo pasirinkta investuoti būtent į šį lietuvių startuolį.

„70Ventures“ domisi inovacijomis apskaitos ir mokesčių srityse. Susidomėjimą „RoboLabs“ lėmė stipri komanda ir auganti rinkos paklausa, Tikimės, kad su mūsų investicija startuolis galės tapti lyderiu Lietuvos apskaitos rinkoje“, – atskleidžia G. Galkis.
 
Automatizuota sistema

Startuolis „RoboLabs“ dar 2016 m. rinkai pristatė inovatyvų sprendimą – automatizuotą apskaitos sistemą. Sistema yra integruota su valstybės įstaigų duomenų bazėmis bei bankais. Tai sudaro galimybę realiuoju laiku matyti pinigų judėjimą ir atlikti automatinius mokėjimus. „RoboLabs“ paremta dirbtiniu intelektu, tad daugumą operacijų atlieka pati sistema, be to, ji sutvarko ir dalį buhalterijos darbų. Visgi sudėtingesnėms operacijoms atlikti bei klientams konsultuoti pasitelkiama papildoma pagalba – buhalterių komanda.

Su „RoboLabs“ įmonės gali palengvinti sprendimus daugelyje sričių. Startuolio sukurta sistema susidoroja su buhalterine apskaita, darbo užmokesčio skaičiavimu, personalo administravimu, finansų valdymu, pirminių duomenų (sąskaitų faktūrų, čekių) apdorojimu ir verslo procesų pritaikymu bei integracija su kitomis sistemomis.

„Platformoje lengvai galima pateikti visų formatų dokumentus, nesvarbu, ar tai būtų jūsų mobiliuoju įrenginiu daryta nuotrauka, ar tiekėjo atsiųstas elektroninis dokumentas. Svarbu, kad nebereikia dokumentų kaupti, juos galima iš karto matyti ataskaitose, stebėti statusą, valdyti finansinę situaciją“, – pasakoja įkūrėjai.

Investicijai subrendo

Startuolis „RoboLabs“ sėkmingai gyvuoja jau trejus metus. Per šį laiką jo paslaugomis spėjo susidomėti ir imti naudotis daugiau nei 150 klientų. Tarp jų ir gerai verslo pasaulyje žinomi vardai: MO muziejus, advokatų kontora „Walless“, architektų biuras „DO architects“, itin pažangūs startuoliai „Oxipit“ bei „Omnisend“ ir kt.

Visgi investicijos pritraukimui D. Tumas ir D. Anužis ruošėsi pamažu. Trejus metus savo startuolį jie augino asmeninėmis lėšomis ir tik pajutę, kad yra visiškai pasiruošę išoriniam investavimui, ėmė jo siekti.

„Pradžioje investavome patys. Turėjome aiškią kryptį ir viziją, ką norime pasiekti, išorinio investuotojo nelabai ir reikėjo. Dabar, prasidėjus plėtros etapui, supratome, kad išorinis investuotojas galėtų atnešti daugiau naudos. Manome, kad naujo investuotojo dėka galime augti ir savo tikslus pasiekti daug greičiau“, – sako D. Tumas.

Be to, išlauktas laikas iki investicijos gavimo suteikė daugiau pasitikėjimo ir aiškumo, ruošiantis ieškoti investuotojo. Pasak pašnekovo, turint patirties versle, gauti investiciją buvo kur kas paprasčiau. 

„Investicijos pritraukimo procesas buvo nesudėtingas, nes aiškiai žinojome, kiek pinigų norime pritraukti, kaip juos panaudosime, kokia tikėtina grąža naujam investuotojui ir pan. Turime veikiantį verslo modelį, išbaigtą produktą ir daugybę aktyvių klientų“, – pasakoja pašnekovas.

Pataria neskubėti

Remdamasis savo patirtimi, D. Tumas, jeigu tik yra galimybė, rekomenduoja startuoliui pirma užaugti ir tik tada imtis išorinių investicijų paieškos.

„Startuoliams patartume susikoncentruoti ne į pinigų pritraukimą, o į produkto ar paslaugos kūrimą ir verslo auginimą. Reikia suprasti, kad galutinę vertę kuria ne programėlė, tinklalapis ar produktas, o verslas. Investuotojai investuoja į pelną generuosiantį verslą, o ne į produktą ar prototipą. Turint aiškų verslo modelį, klientus ar pajamas, žinant, kur reikia plėstis, pritraukti investiciją yra daug lengviau“, – atvirauja pašnekovas.

Be to, sutelktumo ir koncentracijos D. Tumas startuoliams linki visose srityse. Anot jo, tik tada bus galima tikėtis sėkmės.

„Iš esmės palinkėčiau koncentruotis į vertės kūrimą: produkto ar paslaugos vystymą, naudų klientui kūrimą, o ne švaistyti laiką važinėjant po startuolių muges ir grožio konkursus“, – sako startuolio „RoboLabs“ bendraautoris.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai