PAPRASTŲ VARTOTOJŲ KURIAMAS TURINYS – NAUJAS IR ITIN SĖKMINGAS VERSLO ĮRANKIS (#)

Kamilija Linkutė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 44 s.
Tadas Deksnys Asmeninio albumo nuotr.
Nuomonės lyderiams užkariaujant reklamos rinkas, ne visi atsižvelgia į mažųjų nuomonės formuotojų (angl. micro-influencers) svarbą. Startuolis „Unboxed.network“ sukūrė funkciją, leidžiančią įsigyti paprastų vartotojų ir mažųjų nuomonės formuotojų (iki 25 tūkst. sekėjų) sukurtą originalų turinį socialiniams tinklams. Apie sėkmingą paslaugą ir užsakymus net iš JAV pasakoja „Unboxed.network“ įkūrėjas Tadas Deksnys.

Dirbant su prekių ženklais, geresni rezultatai „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose dažnai pasiekiami naudojantis mažųjų nuomonės formuotojų, o ne prekių ženklų kuriamu turiniu profesionaliose studijose. „Pamačius šį poreikį, kilo idėja leisti prekių ženklams ir agentūroms mūsų platformoje užsisakyti vartotojų, kurie išbando produktus realiame gyvenime, sukurtas nuotraukas, vaizdo įrašus, istorijas. Laimi visi: verslai gauna puikiai reklamose veikiantį turinį su tikra vartotojų patirtimi, o vartotojai uždirba kurdami turinį“, – tikina pašnekovas.

Turinio atranką prekių ženklui generuoja algoritmai

Prekių ženklo pagrindinis tikslas – pirkėjo susitapatinimas su reklamoje matomais žmonėmis. Tai skatina prekės įsigijimą ir maksimalų reklamos atitikimą skirtingoms auditorijoms. „Viskas veikia itin paprastai. Prekių ženklas nurodo savo tikslinę auditoriją „Unboxed“ platformoje (https://app.unboxed.network). Mūsų algoritmas pagal tą auditoriją parenka tinkamiausius vartotojus, kurie per „Unboxed“ mobiliąją programėlę gauną užduotį, išbando produktus ir kuria apie tai turinį. Prekių ženklas mūsų platformoje mato vartotojų sukurtą turinį, gali pasirinkti iš kelių jam tinkančių variantų ir patvirtinus skelbti savo socialinių tinklų paskyrose“, – dėsto T. Deksnys.

Nemažai prekių ženklų pasikliauja principu „gražu / negražu“

„Prekių ženklas kūrėjams nurodo turinio pavyzdžius, į tai atsižvelgiama parenkant tinkamus turinio kūrėjus. Kita vertus, vartotojai ir jų patirtys yra labai skirtingi, nerekomenduojame jų dirbtinai suvienodinti, žmonėms patinka originalus ir autentiškas turinys. Tai esame įrodę per galybę A/B testų „Facebook“ ir „Instagram“ platformose. Tiesa, nemažai prekių ženklų vis dar linkę pasikliauti ne duomenimis, o savo nuomone „gražu / negražu“, bet tai po truputėlį keičiasi“, – teigi pašnekovas.

Lietuviai vis dar nesilaiko pasaulinių įrašų dažnio tendencijų

„Unboxed“ turinio pirkimo funkcija leidžia vartotojams pasirinkti nuotraukas, vaizdo įrašus bei „Instagram“ istorijas socialiniams tinklams. Pastarąsias verslai naudoja itin vangiai, nors, pasak T. Deksnio, tai vienas efektyviausių būdų pasiekti vartotoją „Instagram“ platformoje: „Prekių ženklai vis dar gyvena ritmu, kuriuo negyvena jų vartotojai. Lietuvoje laikoma, kad įkelti įrašą pakanka 2–3 kartus per savaitę, nors pasaulyje lyderiaujantys prekių ženklai tai daro po 3–5 kartus per dieną, 7 dienas per savaitę. Tai suprantama, nes turinio kūrimas yra brangus procesas, o jo gyvavimo ciklas – iki vienos paros. Taip pat kyla kūrybiškumo ir resursų problema – daugumai verslų sukurti originalų ir įtraukiantį turinį yra neįmanoma misija.“

Vieno įrašo kaina – nuo 20 eurų

Vartotojai, norintys kurti turinį, gali net neturėti sekėjų, svarbiausia – sukurto produkto kokybė ir autentiškumas. „Mes net neprašome kūrėjo pasidalinti sukurtu turiniu savo paskyroje. Prekių ženklai pasiekia daug geresnių rezultatų tiesiog naudodami tą turinį leidžiant „Facebook“ ir „Instagram“ reklamas, nukreiptas į savo tikslines auditorijas. Vieno turinio vieneto (įrašo) kaina prasideda nuo 20 eurų“, – atskleidžia „Unboxed.network“ įkūrėjas.

Turi užsakymų iš JAV, planuoja plėstis Vakarų Europoje

„Naująją galimybę pradėjome bandyti šių metų pradžioje ir jau daugiau kaip 50 prekių ženklų, tokių kaip „Danone“, „Hesburger“, Lietuvos paštas, „Vilniaus duona“, „Litexpo“, „Fielmann“, aktyviai naudojasi platforma ir kasdien gauna vartotojų kuriamą turinį“, – džiaugiasi T. Deksnys ir priduria, kad šiuo metu daugiausia užsakymų turi iš JAV ir Baltijos šalių, o netolimoje ateityje planuoja plėstis ir į Vakarų Europos šalis.


blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai