KURIA DALYKINIUS DRABUŽIUS TAURIOMS IR SĖKMINGOMS MOTERIMS (#)

Urtė Kasparavičiūtė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 3 min.
Aida Baranauskaitė. Asmeninio albumo nuotr.
Tauri Look“ myli moteris, spalvas, tikrumą ir kūrybą. Mes svajotojos, kurioms laikas ištirpsta, baltame lape ieškant naujų formų, tinkamiausių atspalvių, audinių kokybės ar gaudant prie kūno tobuliausiai priglundančią siūlę. Mūsų tikslas – kurti taurios biuro moters įvaizdį“, – pasakoja dalykinių moteriškų drabužių prekių ženklo „Tauri Look“ bendraįkūrėja Aida Baranauskaitė.

Dalykinių drabužių kūrėjų trūkumas Lietuvoje

Kartu su kolege Ernesta Pernave įkurtas prekių ženklas „Tauri Look“ skaičiuoja trečius sėkmingus kūrybos metus. Smalsu pasiteirauti, koks šis projektas yra šiandien ir kaip pasikeitė, patobulėjo nuo pirmojo starto? „Manau, kad „Tauri Look“ bėgant laikui stipriai nepasikeitė. Sulaukiame komentarų iš butikų, prekiaujančių mūsų drabužiais, kad nors mūsų procentas (butiko uždarbis), su kuriuo dirbame su butikais ir nėra labai didelis, bet nėra kuo mūsų pakeisti, nes biuro drabužių krypties kūrėjų yra labai mažai. Taip pat išsaugojome kokybę ir šiltą bei draugišką aptarnavimą, kuris padės kiekvienai moteriai rasti sau tinkamą drabužį“, – tikina pašnekovė.

„Nuo pat pradžių turėjome verslo kryptį drabužius siūlyti Lietuvos ir Vokietijos rinkoms. Turime taškus šiose šalyse, siekiame didinti apyvartas – šie mūsų tikslai tikrai nepasikeitė. Džiugu, kad pavyksta užtikrintai ir nuosekliai eiti jų tikslo link“, – teigia A. Baranauskaitė.

Svarbiausia aplenkti save

Projektui „Tauri Look“ labai svarbi siuvimo, audinių kokybė, dirbame su nuostabių audinių pardavėjais Italijoje. Kadaise su kolege palyginusios pirmąją ir dabartinę kolekcijas, pastebėjome nemažai skirtumų. Čia pasiteisino mūsų verslo vystymo filosofija, kurios esmė – siekis aplenkti ne kitus konkurentus, o pačioms save. Džiugu matyti, kad su kiekviena drabužių kolekcija mes aplenkiame save, tobulėjame, sudėtingėja mūsų siuvimo konstrukcijos“, – sėkmingo verslo filosofija dalinasi pašnekovė.

Dirbti kartu padeda stipri emocinė branda

„Tauri Look“ projektą A. Baranauskaitė vysto su kolege E. Pernave. Pašnekovės teigimu, mitas, kad su draugais pradėtas verslas greitai žlunga ir pasibaigia skyrybomis, nepasiteisino. „Per visus projekto gyvavimo metus dar nesame susipykusios. Žinoma, būna momentų, gamybinių niuansų, naujos kolekcijos išleidimo paskutinės savaitės, kai iki išnaktų dirbdamos jaučiame, kad pervargstame ir gal erzeliuko gaida pasigirsta, tačiau labai padeda mūsų stipri emocinė branda. Vertinu mūsų pasitikėjimą ir skirtingas darbo sritis – partnerė E. Pernavė daugiau nei dešimt metų dirba dizaino, o aš verslo konsultavime srityje. Skirtingos sritys mums padėjo sujungti žinias ir sukurti tvirtą bei kokybišką prekių ženklą“, – pasakoja projekto bendraįkūrėja.

Didžiausias iššūkis – terminų laikymasis

Prakalbusi apie iššūkius, su kuriais tenka susidurti dalykinių drabužių prekių ženklo plėtojimo procese, „Tauri Look“ bendraįkūrėja tikina, kad sunkiausia laikytis gamybos terminų. „Atrodo, sukūrėme kolekciją ir jos nenufotografavus jau reikia galvoti apie kito sezono audinius. Kadangi samdome siuvimo paslaugų teikėjus, o siuvyklos šiuo metu išgyvena arba labai gerą amžių, arba darbuotojų trūkumą, todėl neretai joms startuolių projektai būna neprioritetiniai. Nors mums pasisekė, kad turime puikių savo srities specialistų, ši problema vis dar išlieka“, – iššūkius atskleidžia pašnekovė.

Mėgstamiausia – kiekviena nauja kolekcija

Šiuo metu „Tauri Look“ pristatė šeštą drabužių kolekciją. Smalsu pasiteirauti, kuri kolekcija A. Baranauskaitei pati mėgstamiausia? „Mėgstamiausia man būna kiekviena nauja kolekcija ir tą puikiai suvokiu tik drabužių fotosesijos dieną, kai viskas jau padaryta. Kai modelis apsirengia drabužius, padarome nuotraukas suprantu, kad kurti drabužių kolekcijas yra labai smagu“, – pasakoja „Tauri Look“ bendraįkūrėja.

Klientės atsisako lietuviško kuklumo

„Pastebėjau, kad Lietuvos moterys nebevengia ryškių spalvų. Rinkdamos kitų metų kolekcijos medžiagas, vis dažniau renkamės ryškias spalvas, nes matome jų poreikį, klientės vis labiau jų nori. Pavyzdžiui, šių metų geriausiai parduodamas modelis – ryškiai raudona suknelė. Džiugu, kad moterys atsisako lietuviško kuklumo ir renkasi akį traukiančias spalvas“, – tikina A. Baranauskaitė.

Drabužiai veikliai, drąsiai ir nuoširdžiai moteriai

Pašnekovės teiraujamės, kokią moterį, merginą ji mato dėvinčią „Tauri Look“ drabužius? Galbūt tai darbšti svajotoja? O gal griežta, bet įkvepianti vadovė? „Mūsų moteris – veikli, drąsi, sėkmingą darbinį laiką turinti moteris. Taip pat pavadinime esantis žodis „tauri“ byloja, kad tai tikra, nuoširdi moteris, turinti didelę širdį ir tikinti tuo, ką daro. Būtent tokią moterį matome dėvinčią mūsų drabužius“, – atskleidžia „Tauri Look“ bendraįkūrėja.

Komplimentai kokybei ir draugiškam aptarnavimui

„Džiugu, kad auga klienčių ratas, kurios savo spintoje turi bent 8–10 „Tauri Look“ drabužių. Mūsų klientės vertina kokybiškus audinius, taip pat komplimentų negaili kokybiškam aptarnavimui, šiltam bendravimui. Esame gavusios komplimentą, kad moterys bendraudamos su mumis jaučiasi, tarsi bendrautų ne su verslo partneriais ar drabužius norinčiomis parduoti pardavėjomis, o su draugais“, – teigia A. Baranauskaitė.

Drabužiai, turintys supergalių

„Tauri Look“ drabužiai ne tik puošia verslias moteris, bet ir suteikia joms ypatingų galių. „Kai kurios klientės neįsivaizduoja svarbių darbo prezentacijų, lipimo ant scenos be „Tauri Look“ drabužių. Pasak klienčių, „Tauri Look“ drabužyje įsiūtas pasitikėjimas savimi. Nesuprantu, kaip mes padarome tas supergalias, bet smagu išgirsti iš moterų, kad drabužiuose jos jaučia mus. Manau, kad svarbiausia nešiojant drabužį yra jaustis gerai. Jeigu įsisprausime į kostiumėlį, kuris spaus, nervins, bus nepatogus, tai tikrai pakenks mūsų bendrai savijautai ir pasitikėjimui“, – neabejoja pašnekovė.

Įkvepia audiniai

Pasiteiravus, kas padeda nesustoti ir kurti puikias dalykinių drabužių kolekcijas moterims, pašnekovė tikina, kad labiausiai įkvepia audiniai. „Labiausiai mus įkvepia audiniai. Dažnai net rinkdamos audinius dar nebūname sugalvojusios, ką su jais darysime, kokius drabužius kursime – mus žavi kokybiški audiniai, įdomūs raštai ir tekstūros. Pastebiu, kad liečiant audinius nejučiomis atsiranda įkvėpimas. Taip pat nesustoti ir kurti padeda poilsis: kai pailsime, atsipalaiduojame, paskaitome įdomių žmonių gyvenimo istorijas, įsijungia ir kūrybinė dalis“, – pasakoja „Tauri Look“ bendraįkūrėja.

„Ne“ gali tapti verslo pradžia

Paklausta, ko palinkėtų verslininkėms ir jaunoms kūrėjoms, pašnekovė linki nepasiduoti. „Jeigu jums vieną kartą pasako „ne“, tai dar nereiškia, kad viskas prarasta. Yra tiekėjai, užsienio partneriai, butikai, klientės, pasakiusios „ne“. Bet rankos nė vieną kartą nenusviro, motyvacija tobulėti po kiekvieno „ne“ tik stiprėja ir tas, kas sakė „ne“, galiausiai ištaria mums „taip“. Pasakytas „ne“ gali būti jūsų nuostabios kelionės pradžia. Jeigu labai norėsite, jūs būtinai atsidursite ten, kur norite“, – įsitikinusi dalykinių moteriškų drabužių prekių ženklo „Tauri Look“ bendraįkūrėja A. Baranauskaitė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai