...

Grožio entuziasčių meka

Verslas

2014.06.02

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: .

Grožio entuziasčių meka

Moteriškoji tokia.lt komandos pusė Ramunė Tumasonytė Asmeninio albumo nuotr.

Interneto svetainė tokia.lt skirta visoms merginoms ir moterims, kurių rankinėje gyvena tušas ir pamėgti lūpų dažai, toms, kurių vonios kambaryje nesunkiai rasi ne tik kelių skirtingų gamintojų šampūną, bet ir plaukų balzamą ar kondicionierių, o spintelėse – kreminę pudrą ir jau kurį laiką pamirštus skaistalus. „Kosmetikos gaminių pasiūla – milžiniška, išsirinkti kokybišką ir tinkamą produktą nėra paprasta. O juk reikia ne tik turėti, bet ir mokėti juo naudotis, – kiekvienai iš mūsų žinomus vargus atpažįsta moteriškoji tokia.lt komandos pusė Ramunė Tumasonytė. – Taigi mūsų tikslas – įkvėpti moterims pasitikėjimo savimi.“

Pažintis su kosmetika

„Nors paauglystė – laikotarpis, kai kosmetika merginoms itin aktuali, aš ja susidomėjau kiek vėliau. Tam, kad suprasčiau savo odą, man prireikė 5–6 m. aktyvaus skirtinų priemonių bandymo laikotarpio. Ir tai tik kalbant apie kasdienę odos priežiūrą“, – pasakoja pašnekovė ir patikina, kad asmeninė patirtis buvo vienas iš faktorių, lėmusių sprendimą prisidėti prie tokia.lt komandos.

„Su mada aš nuo 14 metų, – prisimena R. Tumasonytė. – Dar būdama mokinė pradėjau siūti drabužius klientams. Užsiimant tokia veikla prireikė svetainės, kurioje galėčiau savo drabužius parodyti, parašyti kainas. Taigi ėmiau ir susikūriau.“

Pašnekovė prisipažino tą kartą nė nesusimąsčiusi, kad svetainės kūrimas gali būti sudėtinga užduotis: „Pati neprogramavau – pasinaudojau viešai prieinamu šablonu. Nors turėjau nuolatinių klienčių, greitai supratau, kad siūti tai, ko nori klientas, ir kurti tai, kas patinka tau pačiai, yra skirtingi dalykai. Tokia veikla vargina, nes ateina laikas, kai ima trūkti laiko, nelieka vietos kūrybiniam augimui.“

Gimusi tinkamame amžiuje

„Visą laiką buvau internetinis žmogus, dvyliktą klasę baigiau internetu, lygiai taip pat ir bakalauro studijas, – neįprasta patirtimi dalijasi pašnekovė. – Paskui dirbau „Digital“ agentūroje. Niekada nemėgau apsipirkti paprastose parduotuvėse, net ir kasdieniuose dalykuose mane visuomet viliojo interneto erdvės.“

„Mados nepamiršau, esu baigusi mados verslo studijas, Danijoje. Iki projekto tokia.lt dirbau su batais, – pasakoja buvusi „StepTop“ skaitmeninės rinkodaros vadovė. – Darbas buvo įdomus, bet batai, nors ir laikomi viena didžiausių moterų aistrų, man pasirodė ribota sritis.“

Anot jos, pilnas spintas batų turinčios moterys – daugiau išimtis nei taisyklė: „Kai kurioms batai tėra judėjimui reikalinga priemonė. O štai kosmetikos priemonių rinka labai greitai kinta, vis daugėja naujų technologijų (pavyzdžiui, kosmetika, atkurianti ląsteles), darančių stebuklus. Man tai labai įdomu.“

Idėja, gimusi dviem vaikinams

„Esame trise: du vaikinai ir aš. Idėja kurti portalą gimė paprastai: kaip ir dauguma mūsų, vaikinai turėjo ir turi daug draugių, kurios namuose užsiima manikiūro ar pedikiūro darymu, blakstienų priauginimu. Ko gero, kiekvienas iš mūsų turime tokių draugių, kurios grįžusios namo užsiima šalutine veikla, kartais tai profesionalios vizažistės ar kosmetologės, kurios pasikviečia klienčių į namus, kartais – tiesiog grožio entuziastės. Dažniausiai jos turi savo puslapį „Facebook“ su 200 gerbėjų, kuriuos iš esmės sudaro jų pačių pažįstamos“, – įžvalgomis dalijasi R. Tumasonytė.

„Pastebėję tai, vaikinai sugalvojo pasiūlyti galimybę visoms joms susiburti į vieną bendruomenę ir taip išvengti sunkumų, susijusių su puslapio kūrimu ir priežiūra, srautu, reklamos reguliavimu. Sukūrus portalą paaiškėjo, kad ši idėja – reikalinga ir labai patinka tiek šukuojančioms, dažančioms, tiek šių paslaugų ieškančioms merginoms“, – pašnekovė džiaugiasi neišnaudotą nišą atradusių vaikinų sėkme.

„Skaitydami svetainės narių pokalbius vaikinai pamatė, kaip sunku pasidaryti tinkamą makiažą, kiek laiko užtrunka išmokti nusipiešti katės akį. Taip komandoje atsiradau aš, – pasakoja R. Tumasonytė. – Retas vyras pagalvoja apie šią problemą. Apie frustraciją, kurią moterys kas dieną patiria matydamos vis skirtingas naujų produktų reklamas internete ir žurnaluose.

Pamenu, kai mane pakvietė prisidėti prie projekto ir papasakojo šią mintį, paklausiau savęs: „Kaip gali būti, kad tokia kiekvienai moteriai aktuali niša vis dar laisva?“ Džiaugiuosi, kad galiu prisidėti prie šios problemos sprendimo.“

Auganti bendruomenė

„Vietų, kur gali susirasti mokomosios vaizdo medžiagos ar patarimų internete, yra daug, tačiau mūsų išskirtinumas yra tai, kad orientuojamės į vietos rinką, galvojame apie lietuvaites. Juk dažymosi įpročiai kiekvienoje šalyje labai skirtingi. Mes norime žmogui suteikti visą paketą: inspiraciją (gaunamą iš narių keliamų nuotraukų), galimybę sužinoti, kokios priemonės naudotos vienam ar kitam įvaizdžiui ir bus ranka pasiekiamos. Kitaip nei priemonės, kurias naudoja merginos „YouTube“ pamokose. Jų Lietuvoje lengvai negausi net ir išmokusi makiažo gudrybę, bet neturėdama reikalingos priemonės vargu ar džiaugsiesi rezultatu. Be to, tokia.lt suteikia galimybę susisiekti su specialistu ir paklausti rūpimų klausimų“, – svetainės pliusus nesunkiai įvardija R. Tumasonytė.

„Iš pradžių norėjome suburti specialisčių bendruomenę. Manėme, kad joms šis portalas bus naudingas, pavyzdžiui, bendraujant su klientėmis ar didesniais kiekiais užsakant kosmetiką. Didelė dalis tokia.lt narių – paprastos merginos ir moterys, kurioms įdomu sekti ir žiūrėti, kuo dalijasi profesionalės. Mes esame tik tarpininkai, atliekantys bendruomenės kūrėjo vaidmenį, – šypteli R. Tumasonytė ir pasidalija ateities planais: – Galvojame užsiimti renginių organizavimu. Matome, kad bendruomenė jau pakankamai didelė, o ir poreikis bendrauti auga.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.