...

Jonas Bazevičius: „Kurdami verslą aiškiai nusistatėme prioritetus“

Verslas

2014.06.03

Autorius: Rasa Petrauskaitė

Temos: , .

Jonas Bazevičius:  „Kurdami verslą aiškiai nusistatėme prioritetus“

„Stiliaus idėjos“ įkūrėas Jonas Bazevičius Asmeninio albumo nuotr.

Stiliaus idėjos“ – internetinė drabužių parduotuvė, kurią žino ne viena Lietuvos moteris. Tai viena iš daugiausia populiarumo sulaukusių įmonių socialiniame tinkle „Facebook“. Prieš trejus metus Jono Bazevičiaus įkurtas verslas jau žengia ir į kaimynę Latviją.

– Kodėl įkūrėte nuosavą verslą?

– Kad išbandysiu jėgas verslo pasaulyje, žinojau jau nuo vaikystės. Bandymų griebtis verslo buvo ir mokykloje, o pirmas verslas – renginių organizavimas – įkurtas kartu su partneriu studijuojant. Visada norėjau dirbti tai, kas patinka.

– Kaip kilo idėja prekiauti būtent moteriškais drabužiais?

– 2009 metais elektroninė prekyba Lietuvoje buvo dar mažai kam įdomi, tačiau mane labai domino tokios galimybės. Žmona domėjosi mada, dizainu, todėl nusprendėme sujungti savo pomėgius bei įgūdžius ir griebtis verslo.

– Kaip kuriate elektroninės parduotuvės išskirtinumą?

– Jau kurdami verslą aiškiai nusistatėme prioritetus. Pirmiausia norėjome išsklaidyti baimę perkantiems internetu, todėl didelį dėmesį skyrėme prekių kokybei. Nuolat intensyviai ir atsakingai dirbame su tiekėjais, kad galėtume pasiūlyti Lietuvos moterims kokybiškų, išskirtinio dizaino prekių už patrauklią kainą. Taip pat, kitaip nei daugelis internetinių drabužių parduotuvių, nusprendėme prekiauti tik tomis prekėmis, kurias turime sandėlyje. Todėl klientų aptarnavimo specialistės gali žymiai išsamiau pakonsultuoti. Galime dar kartą patikrinti, ar prekė tikrai kokybiška, ir užsakymą pristatyti klientui jau kitą darbo dieną.

Nuo pat įmonės įkūrimo nemažai investuojame į inovacijas. Automatizavome apskaitą, sandėlio valdymą bei daugelį vidinių procesų. Visa tai padaryta tam, kad kuo operatyviau ir profesionaliau aptarnautume klientus.

Taip pat parduotuvėje integruota sistema su vežėjų kompiuterinėmis sistemomis – Vos parengus užsakymą klientas gauna informaciją su siuntos numeriu bei SMS pranešimą apie jos pristatymą.

„Stiliaus idėjos“ socialiniame tinkle „Facebook“ sulaukia ypač daug „patinka“. Kaip manote, kas lėmė jūsų e. parduotuvės populiarumą?

– 2009 metais buvome vieni pirmųjų, kurie savo srityje pradėjo taip aktyviai naudoti „Facebook“ kaip rinkodaros įrankį. Tuo metu buvo lengviau ir žymiai paprasčiau išsiskirti, būti pastebėtam, nes „Facebook“ įmonių puslapių nebuvo tiek daug.

Įsitvirtinę nuolat nemažą dalį reklamos biudžeto skyrėme būtent šiam kanalui, augome su „Facebook“ skvarba Lietuvoje.

– Ar turite ambicijų plėsti verslą?

– 2012 metais įkūrėme filialą Latvijoje. Rygoje atidarėme biurą, kuris aptarnauja Latvijos didmeninės prekybos ir internetinės parduotuvės stilaidejas.lv klientus. Lietuvos ir Latvijos pirkėjai yra gana panašūs, todėl šioje rinkoje įsitvirtinti buvo lengviau. Kitų metų pradžioje planuojame atidaryti filialą Estijoje.

– Kas lemia verslo sėkmę?

– Verslo sėkmę lemia daugelio aplinkybių visuma. Sunkus ir nuoširdus darbas, manau, yra pagrindinės sėkmės sudedamosios dalys.

– Ką patartumėte žmonėms, norintiems imtis nuosavo verslo?

– Patarčiau nusiteikti, kad lengva nebus. Teks daug rizikuoti, priimti svarbių sprendimų, o dirbti greičiausiai reikės neskaičiuojant valandų, aukojant savaitgalius ir linksmybes. Kita vertus, galimybė dirbti tai, kas tau patinka, atperka viską su kaupu.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.