Kaip paskleisti žinią apie savo kuriamą produktą visuomenei? Kaip išreklamuoti jį visame pasaulyje? Kaip pasiekti didelių kompanijų ar gamyklų vadovus ir jiems pristatyti savo verslo idėjas? Tokių dalykų jauni verslininkai teiravosi patyrusių verslo vilkų per vos penkių minučių trukmės speed dating …
Plačiau prieš 22 valandas
Ūkio ministerija, siekdama paskatinti labai mažas, mažas ir vidutines įmones diegti elektroninio verslo sprendimus ir sudaryti palankias sąlygas jų darbo našumui augti, skelbia kvietimą teikti paraiškas pagal priemonę „E-verslas LT“ iš 2014–2020 m. Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų. Pagal šį …
Plačiau prieš vieną dieną
Kodėl vieniems pavyksta įtikinti klientus be didelių pastangų, o kiti taip ir lieka nieko nepešę? Kas lemia, kad įtikinėjimo meno subtilybėmis išsiskiria ne kiekvienas? „TMD Partners“ konsultantė Aida Baranauskaitė sako, kad svarbu būti atkakliam, siekti rezultatų, tačiau reikia nepamiršti įsiklausy…
Plačiau prieš 3 dienas
Verslo dalyviai, kurių biudžetas minimalus ar netgi nulinis, dažnai renkasi partizaninę rinkodarą. Jos tikslas – pasitelkti ne didelius finansinius, o kūrybinius ir intelektinius išteklius. Čia daugiau dėmesio skiriama drąsioms, modernioms idėjoms ir skatinama investuoti ne pinigus, o laiką, energij…
Plačiau prieš 4 dienas
Paroda dalyviams suteikia platformą veiksmingai išspręsti vieną svarbiausių įmonės rinkodaros užduočių. Dalyvavimas parodoje užtikrina 3–4 dienų nenutrūkstamą suinteresuotų klientų srautą, parodoje dalyvauja didelė dalis vienos rinkos srities dalyvių. Tai sudaro puikias galimybes ieškoti partnerių. …
Plačiau prieš vieną savaitę
Daugeliui startuolių investicijos pritraukimas yra vienas svarbiausių tikslų. Nieko keista: juk investuotojo finansinė, intelektualinė ir moralinė pagalba gali tapti lemiamu faktoriumi siekiant verslo sėkmės. Tačiau net ir suradus tą taip geidžiamą investiciją, nederėtų pulti į euforiją ir prarasti …
Plačiau prieš 2 savaites
Atviri paslaugų ar prekių pirkimai, kuriuose gali dalyvauti visi norintieji, Lietuvoje ilgai buvo siejami išskirtinai su viešuoju sektoriumi. Privatus verslas, ypač vidutinis ir smulkusis, rinkosi tiekėjus pasikliaudamas vien pažintimis, rekomendacijomis ir kitais ne itin objektyviais kriterijais. T…
Plačiau prieš 2 savaites
„LinkedIn“ – socialinis tinklas, iš kitų labiausiai išsiskiriantis savo auditorija. Tai vienintelė tokio dydžio platforma, vienijanti verslininkus ir įvairių sričių specialistus iš viso pasaulio. Nors Lietuvoje „LinkedIn“ ir nėra toks populiarus kaip „Facebook“, juo naudojasi daugiau kaip 240 tūkst.…
Plačiau prieš 2 savaites
Prieš kelerius metus perkamiausių knygų viršūnėse dažnai šmėžuodavo verslo pasaulio asmenybių patirtį atskleidžiančios knygos, tačiau pataruoju metu ši banga jau šiek tiek atslūgusi, o verslo literatūroje išsikristalizavo naujos tendencijos. Apie jas kalbamės su leidyklos „Vaga“ vadovu Vytu V. Petro…
Plačiau prieš 2 savaites
Dauguma pradedančiųjų įmonių susiduria su įvairiais sunkumais, nes Lietuvoje verslo steigimas vis dar išsiskiria formalumų gausa. Kiekvieno verslo pagrindas yra tam tikra idėja, kurią norima pateikti rinkoje kuo išskirtiniau. Rengiant verslo planą ar jau įsteigtai jaunai įmonei mąstant, kaip pritrau…
Plačiau prieš 3 savaites
Dažnas verslo naujokas svarsto: „Pirmiausia įsitvirtinsiu vietinėje rinkoje, o tada žengsiu į užsienį.“ Toks sprendimas pateisinamas tik dviem atvejais – sukurtos paslaugos ar produktai skirti konkrečios šalies vartotojams; valstybė, kurioje pradėtas plėtoti verslas, yra bent jau tokio dydžio kaip L…
Plačiau prieš 4 savaites
Nors lietuviška tinklaraštija nėra didelė, turinio čia netrūksta. Reikia tik sugebėti jį atrasti. Norėdami apžvelgti, kokių iššūkių ateityje gali laukti tinklaraščiai, kreipėmės į "Poko.lt“. Tai lietuviškų tinklaraščių srautas, o tai reiškia, kad „Poko.lt“ stebi tinklaraščius ir perteikia jų srautą.…
Plačiau prieš 4 savaites
Prieš porą savaičių Lietuvos startuolių bendruomenės atstovai turėjo puikią progą šiek tiek patapšnoti sau patiems per pečius. Žurnalas „Forbes“ įvardijo Lietuvą viena iš penkių geriausių vietų startuoliams visoje Europoje. „Forbes“ pavadino Lietuvą viena inovatyviausių ir toliausiai technologijų sr…
Plačiau prieš 4 savaites
Turbūt yra tekę bent kartą susidurti su pardavėju, bandančiu įsiūlyti tam tikrą prekę ar paslaugą. Kiek kartų susidomėjote jo pasiūlymu, o kaip dažnai pasakėte „ne, ačiū“? Kad patenkintos būtų abi pusės, geras pardavėjas turi atlikti namų darbus prieš skambindamas ar susitikdamas su klientu. Be to, …
Plačiau prieš mėnesį
Kai moteris prisistatydama atskleidžia, jog yra verslininkė, retas kuris nekilstelės antakio ir nepradės žvelgti rimčiau, pagarbiau, o gal ir kiek įtariau. Kodėl taip yra? Kuo moteris verslininkė yra kitokia? Nejaugi šių moterų išskirtinumą lemia ypatingas požiūris į gyvenimą, verslą, laiką, pinigus…
Plačiau prieš mėnesį
Vasara yra puikus metas atsikvėpti nuo įprastos rutinos ir išmėginti savo jėgas verslo srityje – turėdami daugiau laisvo laiko galime įgyti verslo patirties, užsidirbti papildomų pinigų, pajusti atsakomybę ir riziką, neatsiejamą nuo daugybės naujai kuriamo verslo teikiamų galimybių. Apie verslo niša…
Plačiau prieš mėnesį
Kuo toliau, tuo jaunesni žmonės tampa verslo pasaulio dalimi. Inovatyvios idėjos, jaunatviškas entuziazmas ir ambicijos dažnai lemia jaunų verslininkų sėkmę. Apie tai, kaip nepilnamečiai patys gali kurti ir valdyti verslą, teiravomės teisininko Tomo Bagdanskio. Mūsų pašnekovas specializuojasi darbo …
Plačiau prieš mėnesį
Šiuo metu Lietuvoje – savo verslų steigimo metas. Ir tai nieko keista, juk turbūt kiekvienas esame bent kartą pagalvoję apie galimybę dirbti sau. Vis dažniau verslą kurti ryžtasi jauni žmonės – studentai ar neseniai studijas baigę universitetų ir kolegijų absolventai. „Iš dalies tai net madinga“, – …
Plačiau prieš 2 mėnesius
Apie biotechnologijas kasdien girdime vis daugiau. Deja, dažniausiai su mitų ir baimių fonu. Genetinės augalų ir gyvūnų modifikacijos žmoniją vis dar gąsdina, o į biotechnologijas visuomenė vis dar gana dažnai žvelgia kaip į tam tikras raganystes. Vis dėlto toks trumparegiškas požiūris neišvengiamai…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Darius Pietaris yra vadovavimo, lyderystės, moderniausios pardavimo technikos, derybų strategijos ir taktikos, saviraiškos, motyvavimo bei nuostatų keitimo konsultantas ir vienas iš bendrovės „TMD partners“ partnerių. Nors yra labai užsiėmęs, jis sutiko skirti laiko „BZN start“ ir pasidalijo savo įž…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos.