Investicijos Europoje ir Lietuvoje ‒ rekordinės
Europa toliau išlieka populiariausia vieta investuoti: pernai pritraukusi dešimtadaliu daugiau negu prieš metus ji pasiekė rekordinį investicijų projektų skaičių, – rodo profesinių paslaugų bendrovės „EY“ pristatytas Europos investicinio patrauklumo tyrimas, atliekamas nuo 1997 m. Tuo metu Lietuva, nors ir nebuvo populiariausia investicijų šalis Europoje, ne tik pritraukė daugiausia inves…
Plačiau prieš 15 valandų
Perversmą reklamos rinkoje sukėlę soc. tinklai išgyvena aukso amžių
Anksčiau pasaulyje vyravo tik tradiciniai reklamos kanalai – televizija, radijas, įvairūs plakatai lauko stenduose, spauda. Prekės ženklai buvo įpratę, kad sukūrus reklaminę kampaniją – vaizdo įrašų, plakatų ar kitu pavidalu, reikėjo laukti tol, kol žmonės ją pastebės ir įvertins. Įsigalėjus socialinei medijai, žaidimo taisyklės pasikeitė iš esmės. Skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ vadovė…
Plačiau prieš 2 dienas
„Facebook“ regiono vadovas: „Tai vieta, kur susikerta verslo ir vartotojo kelias“
Vartotojų dėmesio pritraukimo prasme socialiniai tinklai ir toliau karaliauja elektroninėje erdvėje, todėl natūralu, kad čia keliasi ir verslas. Didžiausias verslų prieaugis vyksta vis dar sparčiai augančiame socialiniame tinkle „Facebook“, kur jau dabar yra per 70 milijonų prekių ženklų. Antroje vietoje su 25 milijonais verslo paskyrų yra „Instagram“. Ekspertai prognozuoja, kad prieaugis ir to…
Plačiau prieš 3 dienas
Kokie sprendimai nulems, kam priklausys ateitis?
Ekspertai perspėja, kad prekės ženklų, mėginančių atsiriekti savo rinkos pyrago dalį, aktyviai veikiant internete, kasmet dvigubės ar net trigubės. Ir visgi konkurencingu norisi išlikti kiekvienam. Kaip tuomet pasiruošti būsimam prieaugiui? Vertėtų pradėti koncentruotis į tris šiuo metu svarbiausias šachmatų figūras virtualioje erdvėje: statistiškai šiuo metu lankomiausias tinklalapis yra paieškos…
Plačiau prieš 4 dienas
Kaip pasirinkti tinkamą influencerį?
Didžiausiame jauno verslo forume „LAUNCH 2018“ žiniomis apie populiariausią pastarojo meto temą – influencerius – dalijosi Laura Aleksandravičė, influencerių rinkodaros agentūros „influenceriai.lt“ įkūrėja. Kas jie? Anot L. Aleksandravičės, svarbu suprasti, kad ne kiekvienas gali būti nuomonės formuotojas (influenceris), ir yra tam tikri kriterijai, kuriuos pasiekęs asmuo jau gali vadinti sa…
Plačiau prieš 6 dienas
Tyrimas: kas dešimtas jaunas verslas atsirado iš hobio
SEB banko Jaunų įmonių Baltijos šalyse tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje vienas iš dešimties verslų, kurie buvo pradėti per pastaruosius trejus metus, gimė iš pomėgio. Tiesa, Estijoje tokių jaunų įmonių, atsiradusių iš hobio, net ketvirtadalis (25 proc.). „Pradedant verslą iš pomėgio yra daug privalumų – žmogus gana gerai išmano atitinkamą rinką, specifinius techninius dalykus, klient…
Plačiau prieš 7 dienas
Iki visuotinio pritaikomumo blockchain technologijai toli
Abejonių, kad blockchain technologijų pritaikymas ir galimybės turi milžinišką potencialą, lieka vis mažiau. Ilja Laursas, rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ pirmininkas, verslininkas ir investuotojas, į programavimo mokyklos „Vilnius Coding School“ technologijų tendencijų renginį apie blokchain susirinkusius klausytojus patikino, kad abejoti nebeverta – šios technologijos pritaikymas iš…
Plačiau prieš vieną savaitę
Socialiniai tinklai „B2B“? Misija – įmanoma
„Mes turime daugybę galimybių, turinio formų, segmentavimo ir t. t., bet vis tiek tai yra turinio pateikimo žmonėms platforma ir mes negalime sakyti, kad ką nors sukursime, gausime 300 laikų ir tai bus mūsų verslo sėkmė. Nes laikų mūsų vaikai per vakarienę nevalgys, mums reikia parduoti prekes, vadinasi, turime padaryti taip, kad žmonės jas nusipirktų“, – socialinių tinklų subtilybes atskleidži…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kaip pelnyti žiniasklaidos susidomėjimą?
Žinomumas – kiekvieno verslo siekiamybė, užtikrinanti geresnį vartotojų pasiekimą bei, tikėtina, geresnius pardavimus. Kas gi geriau padidina žinomumą, jei ne atpažįstamumas žiniasklaidos puslapiuose? Norint į juos patekti, yra keletas gudrybių, kurias didžiausioje jauno verslo konferencijoje #LAUNCH atskleidė pranešėja, DELFI skilties M360.lt redaktorė Jūratė Žuolytė. Būkite operaty…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kaip „blockchain“ pakeis visų gyvenimą?
Decentralizuota vieša operacijų saugojimo sistema, vadinamoji „blockchain“ technologija, sakoma, reikšmingumu prilygsta interneto atsiradimui ir yra naujos technologijų eros aušra. Šiuo metu aktyviausiai „blockchain“ technologijas bandoma diegti finansų sektoriuje: dauguma finansų įmonių jau eksperimentuoja su šia technologija, o bankai yra vieni didžiausių investuotojų į revoliucijas atnešianč…
Plačiau prieš 3 savaites
Svarbiausi patarimai kuriant verslą socialiniuose tinkluose
Jau šią savaitę jauno verslo entuziastus suburs trečiasis tradicinis ir didžiausias jauno verslo forumas #LAUNCH2018. Šiemet renginys skirtas socialiniams tinklams ir jame bus atskleistos visos šiuolaikinės rinkodaros socialiniuose tinkluose detalės. Likus vos porai dienų, renginio pranešėjai atskleidžia keletą įžvalgų, kuo gyvena šių dienų jaunas verslas. Svarbu nuoseklumas Soc…
Plačiau prieš 3 savaites
Pasakojama istorija turi sudominti pirmu sakiniu
Ar kada girdėjote pačią trumpiausią istoriją, kurią, susilažinęs su bičiuliais, sukūrė rašytojas Ernestas Hemingway‘us? Jis susilažino, kad parašys labai trumpą istoriją, priversiančią žmones verkti. Pavyko. Greičiausiai šią akimirką jūsų smalsumas išaugo tiek, kad akimis bėgiojate per tekstą ir ieškote minėtos E. Hemingway‘aus istorijos. Vos keli apie šią istoriją papasakoti sakiniai pr…
Plačiau prieš 4 savaites
Įmonės įvaizdį socialiniuose tinkluose formuoja ir darbuotojas
Į internetinėje erdvėje plytinčius socialinius tinklus paskui vartotojus neria ir įmonės, kurių informacinis srautas apimtimi gerokai skiriasi nuo pavienių asmenų generuojamų pranešimų. Įmonė gali skrupulingai apgalvoti ir apsvarstyti kiekvieną leidžiamą žinutę, nusistatyti pagrindines pozicionavimo kryptis, nuolatos komunikuoti pasirinktu balso tonu, tačiau įmonės darbuotojų asmeninėse sociali…
Plačiau prieš 4 savaites
Ateities prognozės jaunam verslui
Gegužės 30–31 d. visus, kurie domisi verslu, sukvies didžiausias šalyje ir jau tradicija tapęs jauno verslo forumas LAUNCH 2018. Šiemet daugiausia dėmesio skiriama socialinių tinklų temoms, tačiau nepamirštami ir pagrindai, be kurių nė vienas verslas neapsieina, t. y. teisė ir finansai. Apie šių sričių naujoves bei įdomybes pasakoja renginio pranešėjos: UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (I…
Plačiau prieš 4 savaites
Ar socialiniam tinklui „Instagram“ svarbus turinys?
Kuriant verslą, viena pagrindinių užduočių – kuo greičiau ir plačiau paskleisti žinią apie veiklos pradžią ir siūlomą paslaugą, prekę. Šiais laikais viešinimo sprendimų itin gausu, tačiau vienas greičiausių ir jaunam verslui priimtiniausių – reklama socialiniuose tinkluose. Kai telefono kamera kasdieniame gyvenime vis dažniau pakeičia profesionalams skirtą fotoaparatą, iš populiariausių sociali…
Plačiau prieš 4 savaites
Darbdavio įvaizdis soc. tinkluose – ne mada, o būtinybė
Ilgą laiką vyravusi nuostata, jog darbdavys pats renkasi darbuotoją – šiandien, atrodo, prarado savo galiojimo laiką. Specialistų stygius rinkoje įdarbinimo procesą apvertė aukštyn kojomis ir lemiamo sprendimo priėmimą perdavė į darbuotojų rankas. Vis dažniau būsimi darbuotojai, prieš nuspręsdami, ar rinktis konkrečią darbovietę, stebi ją socialiniuose tinkluose ilgesnį laiką ir įvertina, ką įm…
Plačiau prieš 4 savaites
Darnus verslas tampa sėkmės ašimi
Efektyviai valdomas, pelningas, bet kartu ir aiškiai suvokiantis savo vykdomos veiklos daromą poveikį visuomenei ir aplinkai – tokią darnaus verslo sąvoką pateikia specialistai. Verslas, kuris ne tik rūpinasi, kaip jam gauti pelną, bet ir galvoja, koks jis bus po 10 metų, kuriam nerūpi tik trumpalaikė nauda. Ar toks verslas jau yra tapęs norma Lietuvoje? Aplinkos tausojimas – tik pr…
Plačiau prieš 4 savaites
Išrinktas tvariosios energetikos konkurso PowerUp! nugalėtojas Lietuvoje
„WellParko“ išrinktas geriausiu startuoliu tvariosios energetikos konkurse „PowerUp!”, kurį Lietuvoje organizuoja „InnoEnergy” kartu su partneriais – „Vilnius Tech Park”. Nugalėjusi komanda kuria dirbtinio intelekto algoritmus, kurie leidžia gauti informaciją realiuoju laiku ir taip padeda sumažinti transporto spūsčių skaičių bei CO2 išmetimą. „WellParko“ siūlomas sprendimas taip pat…
Plačiau prieš mėnesį
Kas laimės: „Facebook“ ar „Google Adwords“?
Jaunas verslas dažnai yra pasiklydęs pirmoje kūrimo stadijoje ir, savarankiškai ieškodamas socialinės žiniasklaidos kanalų pardavimams didinti, praranda ne tik daug laiko, bet ir taip nugrimzta į savo prekių ženklo menkavertiškumą ir lėtai juda link augimo bei proveržio. Kaip teisingai pasirinkti tarp aibės siūlomų socialinių tinklų ir „Google“ reklamos siekiant klestėjimo ir žinomumo, įžvalgom…
Plačiau prieš mėnesį
Šiuolaikinės rinkodaros tendencijos randa priėjimą Lietuvoje
„Rinkodara tampa naujaisiais finansais“, – sako „Facebook“ regiono vadovas Niko Bolkvadzė. Jis drauge su „Httpool“ reklamos specialistu Artūru Lukaševičiu ir platformos „Influenceriai.lt“ kūrėja Laura Aleksandraviče pristatys naujausias tendencijas trečiajame jauno verslo forume „#LAUNCH“. Prisitaikyti gyvybiškai svarbu Vartotojai vis daugiau laiko praleidžia elektroninėje erdv…
Plačiau prieš mėnesį
Kriptovaliuta Lietuvoje. Ką galime už ją įsigyti?
Nors Lietuvoje galima išgirsti ne vieną siūlymą įsigyti prekes ar paslaugas už kriptovaliutas, visgi kol kas tai – labiau rinkodarinis triukas, nei reali galimybė. Anot verslo ginčų advokatų kontoros JUREX advokato Mariaus Tamošiūno, už mažos vertės pirkinius yra galimybė atsiskaityti kriptovaliutomis, tačiau namo įsigyti greičiausiai nepavyks. „Pasaulyje smarkiai išpopuliarėjus virtualio…
Plačiau prieš mėnesį
El. prekybos pulsas Lietuvoje ir pasaulyje
Per paskutinį dešimtmetį Europoje internetu apsiperkančių asmenų skaičius padidėjo beveik dvigubai, todėl nenuostabu, kad iki šiol didžiausias dėmesys buvo skiriamas galutinių vartotojų (B2C) kategorijos patirtims ir apsipirkimo patogumui gerinti. Nors ši kryptis išlieka perspektyvi ir inovacijos joje neišvengiamos, eskpertų teigimu, 2018-aisiais jau galima pastebėti ženklius e-komercijos pokyč…
Plačiau prieš mėnesį
Kaip reklamuoti prekę, kai neturi tūkstantinio biudžeto?
Kai išleido startuoliams skirtą rinkodaros vadovą „Startup Evolution Curve“, ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros ekspertas ir lektorius Donatas Jonikas neturėjo komandos, kuri galėtų pasirūpinti knygos reklama, tačiau pažvelgus į tai kūrybiškai ir pasitelkus tinkamą planavimą viskas pasisekė puikiai. „Man pačiam reikėjo trumpo ir efektyvaus plano, kurį galėčiau sekti ir nuosekliai reali…
Plačiau prieš mėnesį
Lietuvos pirkėjų archetipai: nuo technologijų sekėjų iki jaukumo kūrėjų
Namų jaukumu besirūpinantys, kainas atidžiai stebintys ir tik patikimas ir išbandytas prekes perkantys – tokių pirkėjų Lietuvoje yra daugiausia. Tačiau šalia jų yra ir kita stipri pirkėjų grupė: norintys išbandyti naujoves, linkę eksperimentuoti, mėgstantys technologijas ir propaguojantys sveiką gyvenseną. Jaunoji pirkėjų karta – pamišę dėl žaidimų, užsiima sportu ir sveika gyvensena. Jie…
Plačiau prieš mėnesį
Verslą socialiniuose tinkluose žlugdo beprasmybė
Jau gegužės 30–31 d. daugiau nei dvi dešimtys šiuolaikinės rinkodaros žinovų ir profesionalų dalysis žiniomis bei įžvalgomis apie šių dienų svarbiausią rinkodaros priemonę – socialinius tinklus. SMK erdvėse vyksiančio jauno verslo forumo „#LAUNCH“ pranešėjai įsitikinę, kad svarbu ne tik kažką daryti, bet ir suvokti, kodėl tai daroma. Išsiskirti iš minios Pasaulinio populiarumo s…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Augantys mobilieji pirkimai kelia naujų iššūkių verslui
„Naršymas per mobiliuosius įrenginius sparčiai auga. Skaičiai priklauso nuo konkrečios srities. Jei tai bus limuzinų nuoma, beveik 80 proc. sudaro lankomumas iš mobiliųjų įrenginių. E. parduotuvėse dažniau lankosi žmonės tyrinėtojai, sudarantys apie 50 proc.“, – pasakoja e. prekybos specialistas, IT įmonės „Evispa“ įkūrėjas Vitalijus Dubietis. Ekspertas plačiau apžvelgia iššūkius, su …
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai