Penki filmai, iš kurių galima išmokti geriausių vadovų pamokų
Kiekvienas verslas įpareigoja vadovą būti motyvuotoju, nebijoti keistis, gebėti paskatinti ir įkvėpti savo komandą, o kartais priimti rizikingus sprendimus. Filmų apie verslą galima rasti daugybę, tačiau šį kartą išskyrėme penkis, kuriuose atskleidžiamos vadovo pamokos. „Karaliaus kalba“ (angl. The King’s Speech) Vadovas turi atrodyti pasitikintis savimi, kad jo komanda patikėtų…
Plačiau prieš 4 dienas
Sėkmės elektroninės prekybos vietose elementai
Milijonus lankytojų pritraukiančios elektroninės prekybos vietos vilioja daugybę norinčiųjų išplaukti į platesnius tarptautinės prekybos vandenis. Apie tai, kas užtikrina sėkmę populiariausiose elektroninės prekybos vietose „Amazon“, „Ebay“ ir „Etsy“, pasakoja „Seokitchen.lt“ įkūrėja Simona Kupetienė. Milijoniniai pirkėjų srautai Didžiausioje elektroninės prekybos vietoje „Amaz…
Plačiau prieš 5 dienas
Kaip sužadinti darbuotojų kūrybingumą?
„Kūrybingumas“ – plati sąvoka, apimanti divergentinį mąstymą, gebėjimą sukurti ką nors nauja ir kūrybinės veiklos rezultatą pritaikyti taip, jog būtų sukurta pridėtinė vertė. Teigiama, jog kūrybingumas yra išugdomas gebėjimas, asmens savybė, pastaruoju metu įgyjanti vis didesnę reikšmę. Gebant tinkamai pasinaudoti individų žiniomis ir kūrybinėmis galiomis, kuriamas konkurencinis pranašumas, p…
Plačiau prieš vieną savaitę
Gėlių verslo subtilybės
Gėlių verslas – specifinė niša. Jai reikia ne tik verslumo gyslelės, bet ir estetikos, grožio pajautimo. Kaip nepaslysti pradedant kelią šioje srityje, kaip žengti pirmuosius žingsnius ir kuo vadovautis siekiant sėkmingos plėtros, teiravomės gėlių versle giliai šaknis įleidusių „Gėlių fabriko“ vadovo Sigito Kaminsko ir „Šonetės“ vadovės Vilijos Kuncevičiūtės. Kūrybinę gyslelę derinti…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kaip savo amatą paversti verslu?
Vis dažniau pastebimas skirtingus amatus puoselėjančių asmenų verslumas, tačiau kai kuriems savo amatui paversti verslu visgi pristinga drąsos. Ką reikia žinoti, kad pomėgis taptų sėkmingu verslu, pasakoja Simona Kupetienė, išauginusi nuosavą verslą „Medinis arkliukas“, o šiuo metu plėtojanti konsultacinę įmonę „SEOkitchen“. Kalbėti apie save Prieš imantis nuosavos veiklos, ji t…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kaip išvengti klaidų per pristatymą ir daryti įtaką masėms?
Efektingai pateikti informaciją yra sudėtingas, tačiau įgyvendinamas uždavinys. Šiuolaikinis gyvenimas neįsivaizduojamas be pranešimų, verslo susitikimų, konferencijų ir įvairių projektų pristatymų. Prieš kelis mėnesius didžiausioje pardavimų konferencijoje „Pardavimų formulė 2016“ pranešimą skaitęs pardavėjų ugdymo ekspertas Darius Čibonis „BZN start“ skaitytojams atskleidžia dažniausias klaid…
Plačiau prieš 2 savaites
Sąmoningi darbuotojai – nauja mada ar verslo būtinybė?
Darbuotojų sąmoningumas vis dar vertinamas dvejopai. Ne visi verslų vadovai skatina aktyvesnį darbuotojų įsitraukimą į veiklą, kartais patys nesuvokdami, kaip nuo to kenčia rezultatai. Pastebima, kad jaunos įmonės vis dažniau investuoja į darbuotojų sąmoningumo ugdymą ir dėl to sėkmingai varžosi konkurencingoje rinkoje. Kodėl svarbus darbuotojų sąmoningumas, pasakoja įmonės „TMD Partners“ konsu…
Plačiau prieš 2 savaites
Pasaulinis startuolių tinklas „Rise“ įsitvirtino Vilniuje
Lietuvos startuolių ekosistema žengė dar vieną, iš pirmo žvilgsnio nedidelį, bet labai svarbų žingsnį į priekį. 2016 m. liepos 14 d. Vilnius prisijungė prie šešių pasaulio miestų, kuriuose veikia tarptautinis finansinių technologijų startuolius vienijantis „Rise“ tinklas: Londono, Mančesterio, Niujorko, Keiptauno, Tel Avivo ir Mumbajaus. „Rise Vilnius“ bendradarbystės centre dirbs ir kurs ir de…
Plačiau prieš 2 savaites
Kaip tinkamai gauti lankytojų kontaktus?
Vien sukurti puikų internetinį produktą neužtenka. Kur kas svarbiau sugebėti jį pristatyti ir vesti vartotoją pardavimo keliu, iš lankytojo paverčiant jį pirkėju. Šiam tikslui įgyvendinti labai reikalingi lankytojų kontaktai. Kaip tinkamai gauti taip trokštamus duomenis ir juos kryptingai panaudoti, teiravomės Londone įkurtos interneto projektų vystymo agentūros „Internet Ideas Ltd“ įkūrėjo, sk…
Plačiau prieš 2 savaites
Jaunam  verslui atidaryta pirmoji erdvė „Spiečius“ Alytuje
Ketvirtadienį Alytaus centre atidarytas pirmasis šalyje bendradarbystės centras „Spiečius“ – šiuolaikiška erdvė jaunoms įmonėms ir dirbantiems individualiai. VšĮ „Versli Lietuva“ iki metų galo apskričių centruose planuoja atidaryti dar keturis tokius „Spiečius“. „Spiečius“ alytiškiams pasiūlys 5 stacionarias kompiuterizuotas ir keliolika mobilių darbo vietų, modernias pasitarimų ir konfere…
Plačiau prieš 4 savaites
Dar nesate geriausias savo srities pardavėjas? Tapkite juo!
Daugiau nei per dešimtmetį sukaupta patirtimi ir konkrečiomis pamokomis džiaugsmingai sutiko pasidalyti rinkodaros entuziastas Martynas Šaikus, konferencijos „Forum One“ bendraįkūrėjis ir knygos „Atsiprašome, išparduota“ autorius. Parduodamas įvairiausias prekes ir paslaugas tiek internetu, tiek tiesiogiai, jis sakosi sukaupęs nemenką žinių bagažą. Istorija apie obuolių verslą Pašnekova…
Plačiau prieš 4 savaites
Rinkodaros pokyčiai ir ateities komunikacijos prognozės
Technologinės ir socialinės tendencijos per pastarąjį dešimtmetį ypač paveikė rinkodarą ir komunikacijos turinį. Įvykusius pokyčius ir ateities rinkodaros prognozes aptarėme su „INK Agency“ vyresniuoju partneriu Kęstučiu Geču. Interneto kanalų pasirinkimas „Žmonės ima vengti informacijos arba ją naudoti kaip greitąjį maistą.“ K. Gečas. Naujienos tendencingai keliasi į…
Plačiau prieš mėnesį
E. prekybos ateitis – suasmeninimas
E. prekybos apimtys kasmet vis didėja. Kaip šios tendencijos priežastis galima minėti patogumą, laiko taupymą. Ir e. prekyba nesiliauja evoliucionuoti. Ko artimoje ateityje galime iš jos tikėtis? Savo įžvalgomis šia tema dalijasi žinomas verslininkas, „NDX energijos“ valdybos pirmininkas, vienas koncerno „VP grupė“ akcininkų, verslo konsultantas Ignas Staškevičius. Bepiločiai kurjeri…
Plačiau prieš mėnesį
Kaip susidėlioti finansinį scenarijų, kad rezultatas nebūtų „monkey business“?
Pradedant verslą didžiausią nerimą kelia būsimų finansinių poreikių ir gaunamų pajamų santykis. Labai svarbu nuo pat pradžių racionaliai įvertinti savo galimybes, kad verslas augtų nuosekliai ir nesukeltų didesnių finansinių sunkumų. Ką svarbu numatyti startuojant, pataria „KM Consulting“ įkūrėja Kristina Makaveckaitė. Svarbus rezervas Jaunas verslas dažnai susiduria su ribotomis fina…
Plačiau prieš mėnesį
Apie verslą po dešimtmečio ir pirmąją lietuvišką Nobelio premiją
Geriausias pašnekovas, kalbant apie verslo ateitį ir tai, kaip ji atrodys po dešimties metų, yra žmogus, kurio kasdienis darbas – investavimas į naujus verslus ir jų vystymas. Šiuos kriterijus puikiai atitinka vienas iš rizikos kapitalo įmonių grupės „Practica Capital“ įkūrėjų Donatas Keras, sutikęs pasidalyti savo futuristiniais pamąstymais. Verslo ateitį apibūdina personalizaci…
Plačiau prieš mėnesį
Renginių ateitis: grįžimas prie paprastumo ir ridikėlių
Alfas Ivanauskas, kulinaras, knygų autorius, geriausio pasaulyje kulinarinio žurnalo VMG redaktorius, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėjas sako, kad pramogų pasaulis yra Aladino lempa, o mums kuriami stebuklai vis labiau stulbina – pirmiausia todėl, kad įtraukiama vis daugiau juslių. „Oho“ efektas ribų neturi Anot pašnekovo, pokyčius per pastarąjį dešimtmetį pirmiausia atnešė technologijos…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Naujienlaiškiai vis dar svarbūs. Ką pakeisti, kad jie būtų ir naudingi?
Dažnai pasigirsta skeptiškų nuomonių, jog naujienlaiškių siuntimas yra vartotojus erzinanti ir pabodusi priemonė. Tačiau, pasak naujienlaiškių siuntimo platformos „Soundest“ bendraįkūrėjo ir vadovo Ryčio Laurinavičiaus-Laurio, ši priemonė gali kur kas daugiau, negu kai kurie mano, tik svarbu žinoti, ką juose skelbti ir kam juos siųsti. Svarbu matuoti naujienlaiškių efektyvumą Naujienlai…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kaip parduoti daugiau, lengviau ir pelningiau?
Kliento poreikių išsiaiškinimas ir efektyvūs pardavimai dažnai prilygsta aukštajam pilotažui. Apie tai, kaip tinkamai pateikti pardavimo pasiūlymą, kuriam būtų nepaprastai sunku atsispirti, ir kokių pardavimo klaidų vertėtų vengti, kalbėjomės su mokymų autoriumi, treneriu, ugdomojo vadovavimo (koučingo) specialistu, pardavėjų ugdymo ekspertu Dariumi Čiboniu. Potencialių klientų…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kaip kuriama verslo idėjos reklaminė kampanija?
Kiekvieno verslo reklaminės kampanijos kūrimas turėtų prasidėti nuo suvokimo, kuo prekė ar paslauga yra unikali rinkoje, ir žinojimo, kokiai auditorijai reklaminė kampanija bus skirta. Tuo įsitikinęs reklamos įmonės „Folk“ vadovas Ignas Kozlovas, sutikęs daugiau papasakoti apie tai, kaip turėtų būti kuriama verslo idėjos reklaminė kampanija. Dėmesys auditorijai, o ne vadovui Kiekvieno…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kaip priimti tinkamus sprendimus pirkti?
Išsirinkti iš didelės gausos siūlomų prekių ir paslaugų, priimti tinkamiausius sprendimus šiuolaikiniame pasaulyje vis sunkiau. Apie tai, ar galima išvengti emocinio apsipirkinėjimo, ir kaip tinkamai derėtis perkant, diskutavome su „TMD Partners“ pardavimų veiklos planavimo ir valdymo konsultante, licencijuota neurolingvistinio programavimo (NLP) meistre Renata Misevičienė. Pasiruošimas pir…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Teisiniai ir mokestiniai minios finansavimo platformų ypatumai
Dalyvaujant minios finansavimo platformoje svarbu žinoti, kokią teisinę formą pasirinkti, ir įsivertinti mokestinės naštos dydį. Apie dalyvavimo minios finansavimo platformos teisinius ir mokestinius aspektus kalbėjomės su advokatų kontoros „Sorainen“ teisininkais Artūru Asakavičiumi ir Rasa Mikutiene. Dalyvavimo platformoje taisyklės „Norintiesiems pasinaudoti šia platforma r…
Plačiau prieš 2 mėnesius
I.Laurs: „Siekiame Lietuvoje sukurti stiprią startuolių įkūrėjų bendruomenę“
Kaip pradėti startuolį, ko gali prireikti kuriant savo verslą ir kodėl taip svarbu ieškoti sinergijos tarp startuolio įkūrėjų, investuotojų bei patarėjų? Rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“ pradėjo „The Founders' Day“ renginių ciklą, kuriuo siekiama ne tik sukurti progą įkūrėjams ir bendraįkūrėjams bendrauti ir surasti vienas kitą, bet ir pasidalinti šiuolaikiškiausiomis žiniomis ap…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kaip stresinės situacijos veikia verslo laimėjimus?
Nuosavas verslas dažnai siejamas su įvairiomis baimėmis ir rizika. Daugeliui pradedančių verslininkų kyla klausimas, kaip nugalėti nuolat kamuojantį stresą, neigiamai veikiantį jo laimėjimus. Tęstinių mokymų centro treneris Vytautas Gaidamavičius įsitikinęs: streso nereikia nugalėti, reikia keisti požiūrį ir stresines situacijas paversti nauda savo verslui. Stresas yra skirtingas Anot…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Gyvybiškai svarbūs priesakai sezoniniam verslui
Prasidedanti vasara kelia klausimų ir poilsiautojams, ir verslininkams. Pirmiesiems – kur leisti atostogas? Antriesiems – ką pasirinks poilsiautojai? Kokie orai ir atitinkamai klientų srautai bei pajamos laukia šį sezoną? Nors turizmo, apgyvendinimo ar viešojo maitinimo versle sezoniniai svyravimai itin juntami, ne tiek jau daug įmonių tokių svyravimų nepatiria visiškai. Šventiniai prekybo…
Plačiau prieš 2 mėnesius
„Pioneers“ – vieta, kur laiką reikia išnaudoti kuo efektyviau
Tradiciškai gegužės pabaigoje Vienoje vykstantis „Pioneers“ festivalis neabejotinai yra vienas didžiausių ir reikšmingiausių technologijų ir verslumo renginių Europoje. Renginio reikšmingumą ir reputaciją puikiai iliustruoja ir tai, kad į jį, kaip jau tapo įprasta, pateko toli gražu ne visi norintieji. Siekdami išlaikyti aukštą kokybę, organizatoriai į festivalį kviečia tik pačius geriausius. T…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kodėl startuoliams derėtų atsigręžti į senus žmones?
Startuoliai paprastai suvokiami kaip jaunų žmonių užsiėmimas. Jaunimas juos kuria, jaunimas jais dažniausiai ir naudojasi. Taip jau įprasta. Tačiau ar nėra taip, kad šio įpročio logiškiau būtų atsikratyti ir pažvelgti į vyresnę auditoriją? Gerokai vyresnę auditoriją. Šių metų LOGIN festivalyje kalbėjusi IBM technologijų specialistė Susann Keohane kvietė inovatyvius žmones į pasaulį pažvelgti ši…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai