„Amazon“ nuobaudos pasiekia ir sąžiningus pardavėjus. Kaip apsisaugoti?
Advokatų kontoros GLIMSTEDT ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke atskleidžia, kad prekybai „Amazon“ reikia teisinių žinių išmanymo ir jų turėti pravartu dažniau, nei galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Gali būti netikėta Advokatė atskleidžia, kad kartais nuo griežtų „Amazon“ sankcijų apsaugotų nėra, o laikinas paskyros suspendavimas ar visiškas uždarymas – gana dažna praktika šioje platformoje…
Plačiau prieš 10 valandų
Kokių savybių reikia rinkodaros specialistui?
„Rinkodaros specialistų rinkoje šiandien reikia daugiau nei bet kada. Paklausa yra labai stipriai padidėjusi ir rinkodaros specialistų šiuo metu ieškoma net daugiau nei pardavėjų. Vis daugiau vadovų siekia turėti kuo daugiau ateinančių klientų, daugėja kanalų, kuriuos vis sunkiau valdyti, tad reikia ir žmonių, gebančių tai daryti“, – savo pranešimą konferencijoje „Full Digital“ pradėjo agentūros „…
Plačiau prieš 3 dienas
Specialistai prognozuoja: akcijų versle mažės
Statistinis Lietuvos pirkėjas akcijoms skiria ne tik daug dėmesio, tačiau jomis vadovaudamasis formuoja visą savo pirkinių krepšelį. Tai įrodo faktas, jog net iki 50 proc. Rytų ir Vidurio Europos šalyse nuperkamų greito apyvartumo prekių pardavimų vertės sudaro būtent akciniai produktai. Visgi rinkos analitikai prognozuoja, kad akcijų burbulas netrukus sprogs. Kokio tipo akcijos išliks ir kas yra …
Plačiau prieš 4 dienas
Logistikos sąnaudų mažinimo receptai e. versle
Turbūt nerasime elektroninėje erdvėje veikiančių verslų, kuriems nebūtų reikalingas prekių logistikos sprendimas. „Vieni tai sprendžia savarankiškai ir kliaujasi bandymų ir klaidų metodu, kol randa optimalų sprendimą, kiti konsultuojasi su logistikos kompanijomis, siekdami iškart rasti tai, kas geriausiai patenkintų poreikius“, – sako įmonės „DHL Lietuva“ vadovas Mindaugas Pivoriūnas. Kalt…
Plačiau prieš 5 dienas
Stereotipai versle: ar vis dar egzistuoja moteriškų ir vyriškų darbų mitas?
Dar prieš keliolika metų išvysti merginą, dirbančią inžinerinėje ar technologinėje srityje, būdavo gana keista, o moterys, dirbančios stereotipiškai vyriškus darbus, susidurdavo su nelengva užduotimi: ne tik atlikti savo užduotį, bet ir įrodyti, kad geba ją atlikti gerai. Technologinio startuolio „GoRamp“ bendraįkūrėja Ugnė Palionytė atskleidžia, kad ir pačiai teko susidurti su stereotipiniu požiū…
Plačiau prieš 7 dienas
Pristatytas startuolių ekosistemos žemėlapis
Lietuvos startuolių bendruomenei nepaliaujamai augant, iškyla vis daugiau klausimų, kokiomis priemonėmis gali naudotis inovatyvios kompanijos. Suprasdami startuolių išgyvenimus, „Startup Lithuania” sukūrė ir rinkai pristatė startuolių ekosistemos žemėlapį. Pasak „Startup Lithuania” vadovės Robertos Rudokienės, Lietuvoje yra daugiau nei 900 startuolių, o prie jų nuolat prisijungia nauji inovatyv…
Plačiau prieš vieną savaitę
BAF parodos dalyviai atskleidžia maisto vagonėlių verslo subtilybes
Atrodo, kad maisto vagonėlių sezonas baigėsi, tad kyla klausimas – ar tai yra sezoninis uždarbis, o gal pelningas verslas, kuris gali suktis ištisus metus. Jau lapkričio 7-9 dienomis „Litexpo“ vykstančios didžiausios maisto ir gėrimų parodos Baltijos šalyse BAF ir parodos metu pirmą kartą vyksiančių Geriausio maisto vagonėlio rinkimų proga, šie klausimai buvo užduoti patiems verslininkams. Star…
Plačiau prieš 2 savaites
Kada verta eiti į „Facebook“?
Socialinis tinklas „Facebook“ neabejotinai vis dar išlaiko lyderio poziciją – statistika rodo, kad juo naudojasi pusė Europos. Tačiau vis dažniau galima išgirsti ir kritikos, kad organinis vartotojų pasiekiamumas čia smarkiai kritęs, auditorija sparčiai sensta ir galbūt tik dabar susikūrusiam verslui į šį kanalą net neverta investuoti. Skaitmeninės rinkodaros agentūros RAIBEC vadovas Remigijus Kul…
Plačiau prieš 2 savaites
E. komercijos atstovai: kalėdos internete prasideda nuo lapkričio vidurio, Lietuvoje – lapkričio pabaigos
Europoje siuntų pristatymas į namus praranda populiarumą – pristatymas į paštomatus ar kitas alternatyvias vietas ne namuose siekia 70 proc. ir taip keičia e. komercijos veidą. Apie tokias ir kitas internetinės prekybos ir logistikos tendencijas „Omniva LT“ organizuotos „Omniva e. Forum“ konferencijos metu diskutavo Lietuvos e. komercijos atstovai, o pagrindinis pranešėjas, garsus paskutinės mylio…
Plačiau prieš 2 savaites
Ateities ekonomika: kokie pokyčiai ateis greičiausiai?
Greičiausiai visi sutiktų, kad kaita ir nepastovumas yra verslo sudedamosios dalys. Siekiant palengvinti tam tikrus strateginius procesus, visuomet mėginama nuspėti, kas bus ateityje. Apie verslo ateitį pasakojo būsimi renginio „NEXT Economy“ pranešėjai Justinas Mikulskis ir Tadas Deksnys. Strateguoti pokyčiai – svarbiausias skaitmeninės rinkodaros komponentas „Pokyčiai vyksta nuolat, tik kl…
Plačiau prieš 3 savaites
10 novatoriškų Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių gaminų, kurie stebina pasaulį
Gamtai draugiški audiniai iš kavos tirščių, jūros dumblių, mėtų, masažinis megztinis prisotintas vitaminu E, rankas šildančios odinės pirštinės. Visa tai – ne užsienio inovacijos, o Lietuvos bendrovių kūrybos rezultatas. Tai, kad Lietuvoje gausu aprangos ir tekstilės inovacijų, galima bus įsitikinti spalio 17-19 d., „Litexpo“, vyksiančioje didžiausioje Baltijos šalyse specializuotos aprangos ir te…
Plačiau prieš 4 savaites
Kaip nesuklysti verslui kuriant vartotojo kelionę?
Verslo pasaulyje, ypač pastaruoju metu, dažnai pabrėžiama orientacija į klientą, t.y. visapusiškas dėmesys vartotojui ir jo lūkesčių bei poreikių atliepimui. Pasak dizaino agentūros „Critical“ eksperto Deivido Juozulyno, dizaino fasilitatoriaus, padedančio prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius, verslas supranta, kad teigiama vartojo patirtis turėtų būti kiekvie…
Plačiau prieš 4 savaites
Inovatyvus požiūris padės išlaikyti kūrybingumą ir spręsti problemas kitaip
Ką daryti, jeigu darbe reikia kūrybiškumo, tačiau nepavyksta nieko įdomaus sugalvoti? Kaip išspręsti darbines problemas, kad jos daugiau nepasikartotų? Turbūt su šiomis situacijomis yra susidūrę dažnas iš mūsų ir greičiausiai iki šiol nežino efektyvaus tokių problemų sprendimo būdo. Įžvalgomis apie dirbtinio intelekto galimybes prekių ženklų komunikacijoje ir naujausiu problemų sprendimo būdu j…
Plačiau prieš 4 savaites
Pasaulio konkurencingumo indekse Lietuva pakilo į 39 vietą
Pasaulio ekonomikos forumo (World Economic Forum) paskelbtame 2019 m. konkurencingumo tyrime Lietuva pakilo laipteliu aukštyn ir užima 39-ą vietą tarp 141-os vertintos valstybės. Iš 12 vertinamų sričių Lietuva geriausiai įvertinta pagal makroekonominį stabilumą (1 vieta) ir informacinių technologijų (IT) naudojimą (12 vieta). „Pirmą vietą pagal makroekonominį stabilumą tarp visų vertin…
Plačiau prieš 4 savaites
Pralaužti ledus versle padėjo ir žinios apie šalį
Didelė Italijos mylėtoja, ne vienus metus ten gyvenusi kaunietė Eglė Petniūnaitė (30) paskutinėmis rugsėjo dienomis Kaune atidarė natūralių ir ekologiškų kosmetikos bei higienos priemonių iš Italijos parduotuvę „Siciliana“. Parduotuvės įkūrėja sako, kad pirmosiomis verslo dienomis trūko žinių ir patirties: „Ypač sunku buvo derybose su italais, kuriems mano jaunas amžius nekėlė pasitikėjimo, tačiau…
Plačiau prieš 4 savaites
Vadovo asmeninis prekės ženklas: kokia nauda verslui?
Tai, kad produkto ar paslaugos prekės ženklui tinkamai parinkta komunikacija atneša naudos, daugelis verslininkų, panašu, jau neabejoja. Tačiau kol kas retas įmonės vadovas supranta, kad jo indėlis į komunikaciją irgi labai reikšmingas ir jam pačiam, ir jo vadovaujamam verslui. Tiksliau, ne tik reikšmingas, bet kuriantis apčiuopiamą pridėtinę vertę. „Vadovai, kurie pradeda dirbti su savo asmeniniu…
Plačiau prieš 4 savaites
Kokia nauda iš bendradarbiavimo su nuomonės formuotojais?
Tikriausiai daug kam kyla klausimas, kodėl „Instagram“. Kodėl ne „Facebook“ ar „YouTube“? Juk šios dvi platformos turi daug didesnį vartotojų srautą. Tiesa ta, kad nors šios platformos taip pat yra naudingos, tačiau nė viena jų kol kas neprilygsta „Instagram“, nes šioje platformoje skelbiami įrašai turi kur kas didesnį organinį pasiekiamumą. Šiuo metu „Instagram“ turi daugiau nei 800 mln. aktyv…
Plačiau prieš 4 savaites
Ateities perspektyvos: kaip keičiasi verslas ir galimybės
Prie naujausių technologijų ir inovacijų bando prisitaikyti ne tik žmogus, bet ir verslas. Tačiau kai kurie verslo atstovai mano, kad naujausios technologijos ir inovacijos reikalingos ne visiems. Ar iš tiesų verslo galimybės nesikeičia? Įžvalgomis apie verslo keitimąsi ir ateities perspektyvas jau penktą kartą vyksiančioje konferencijoje „NEXT Economy“ dalinsis „Nextury Ventures“ įkūrėjas Ilja La…
Plačiau prieš mėnesį
5 vartotojų apsipirkimų skirtumai
Pasaulis kasdien keičiasi, o kartu su juo keičiasi ir prekyba bei vartotojų pirkimo įpročiai. Šiandien prekių ženklai, kuriuos rasdavote tik Londone, rytoj ar poryt jau gali būti ir pas jus namuose.Tyrimų duomenimis, 8 iš 10 Didžiosios Britanijos ar Skandinavijos šalių gyventojų apsiperka tik internetu. Praėjusiais metais Europoje internetu apsipirkinėjo 69 proc. gyventojų. Lietuvoje kasmet taip p…
Plačiau prieš mėnesį
Išskirtinė galimybė startuoliams prisistatyti Suomijos rizikos kapitalo fondui
Lietuvos rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su kolegomis iš Suomijos „Voima Ventures“ šį trečiadienį organizuoja renginį, kurio metu Lietuvos giliųjų technologijų startuoliai galės pristatyti savo idėjas patyrusiems užsienio bei Lietuvos investuotojams. Tokią galimybę turės 10 pasirinktų įmonių, veikiančių gamtos mokslų, robotikos, dirbtinio intelekto, medicinos, optikos bei kituo…
Plačiau prieš mėnesį
Finansų sektoriaus startuoliams atveriamos akceleravimo galimybės
Pasaulinio startuolių tinklo „Techstars“ inicijuojamas „Barclays“ akceleratorius Londone atvėrė paraiškų priėmimo sektorių ateinančiais metais startuojančiai akceleravimo programai. Programos autoriai pabrėžia, kad tikisi talentingų ir motyvuotų verslininkų, kurie pasiryžę pertvarkyti finansų sektorių ir prisidėti prie įmonėms ir vartotojams skirtų paslaugų tobulinimo. Jau patikrinta program…
Plačiau prieš mėnesį
Verslo orientacija į vartotoją – mada ar būtinybė?
Dažnai teigiama – kad verslas būtų sėkmingas, jis turi pabrėžti visapusišką dėmesį vartotojui. Marketingo skyriui keliama užduotis – geriausiai atliepti besikeičiančius vartotojo poreikius. Vis dėlto tai ne visada pavyksta, nes tam reikia ir specifinių marketingo kompetencijų. Kokios jos yra ir kaip tinkamai nukreipti procesus į vartotoją ir sėkmingo verslo kūrimą, įžvalgomis dalinasi „LiMA DAY KA…
Plačiau prieš mėnesį
Asmeninės istorijos versle nuginkluoja skaičius
Kasdien išgirstame nuo kelių iki keliasdešimt istorijų, tačiau dažnai nesusimąstome, kas yra gera, įtaigi ir įdomi istorija. Visgi, gyvenimiškos situacijos dažnai parodo, jog asmeninės istorijos yra daug paveikesnės nei tyrimai, faktai ar skaičiai. Viešo kalbėjimo ir kūrybinio mąstymo įgūdžių trenerė, OVC Consulting partnerė Viktorija Matusevičiūtė, kuri spalio 23 d. ves praktines dirbtuves „Iš…
Plačiau prieš mėnesį
Internetinė prekyba klesti: 40 proc. žmonių perka prekes neiškėlę kojos iš namų
4 iš 10 šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip apsiperka bent kartą per savaitę. Apie penktadalis nėra išmėginę šio pirkimo būdo, rodo „Kantar“ Atlas tyrimas. Labiausiai šalyje prigijo įprotis internetu pirkti bilietus į renginius, elektronikos prekes, draudimo paslaugas. Drabužiai yra trečia pagal populiarumą kategorija – internetu juos yra pirkę da…
Plačiau prieš mėnesį
Ką daryti, kad e. komercija veiktų sėkmingai?
Keturiuose miestuose vykę Lietuvos marketingo asociacijos organizuoti renginiai „E. komercija 2020: kaip pritraukti ir išlaikyti vartotojus?“ sutraukė nemažą būrį dalyvių ir pateikė inovatyvių požiūrio taškų į populiarėti nenustojančios e. komercijos klausimus. Viena jų – pranešėjo, „Amazon“ paskyrų valdymo agentūros „AMZ Crew“ įkūrėjo Vytauto Vorobjovo mintis, kad e. komercijos iš tiesų apsk…
Plačiau prieš mėnesį
Investuotojai atskleidė, kas padeda startuoliams pritraukti finansavimą
Spalio 21 d. startuos nemokamas „Kauno startuolių” programos pre-akceleratorius, padėsiatis augti inovatyviems verslams, o atranka į programą vyksta jau dabar. Padrąsinti ankstyvosios stadijos startuolius ėmėsi investicinių fondų atstovai, pasidalindami savo sukauptomis įžvalgomis apie startuolius bei atsakydami, kas startuoliams padeda pritraukti investicijų. Gytenis Galkis, „70 Ventures” part…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai