9 būdai, kaip tapti pozityvesniam
Gyvenime vyraujant pozityvumui, viskas išeina lengviau, atsiranda daugiau šypsenos, tokių pat laimingų žmonių aplink, įkvėpimo, atradimų ir galiausiai pasiekiate daug geresnių rezultatų nei prieš tai. Pozityvumas siejasi su lengvumu. Jeigu galima viską daryti lengvai, kam tuomet vargintis? Pasilengvinkime sau gyvenimą su ugdomojo vadovavimo specialistės ir mokymų trenerės Justinos Vasilevičiūtė…
Plačiau prieš 13 valandų
5 Isaaco Newtono pamokos šiuolaikiniams žmonėms
Tikriausiai daugelis yra girdėję istoriją, kurioje teigiama, kad obuoliui nukritus ant galvos I. Newtonas sukūrė visuotinės traukos teoriją. Čia yra ir tiesos, ir melo. I. Newtonas tikrai apie tokią teoriją susimąstė pamatęs, kaip obuolys krinta nuo obels. Tačiau jis nenukrito I. Newtonui ant galvos ir juo labiau visuotinės traukos teorija gimė ne tą pačią akimirką, kaip dažnai vaizduojama anim…
Plačiau prieš 2 dienas
Savybės, būtinos startuolių kūrėjams
Startuolis – vis dažniau girdimas, tačiau daug kam dar svetimas žodis. Juolab ne visada aišku, kuo startuolio kūrėjas skiriasi nuo paprasto verslininko. Ar startuolio kūrėju gimstama, ar tampama? Į daugelį neaiškumų atsakyti gali KTU „Startup Space“ vadovas Donatas Smailys. Startuolis – tai įmonė, kurianti didelę pridėtinę vertę, dažniausiai vedama pirmyn ypač stipriai motyvuotų žmonių. St…
Plačiau prieš 3 dienas
Kaip parduoti daugiau ir nebūti įkyriam?
Darius Čibonis, ilgametis pardavėjų ir vadovų ugdymo ekspertas, pritaria minčiai, kad geras pardavėjas pasinaudos kiekviena palankia situacija parduoti. Jis išsiskiria įžvalgumu ir, pastebėjęs pardavimo galimybę, sieks ją išnaudoti. Tačiau ar vienintelis gero pardavėjo tikslas bendraujant su klientu yra parduoti? Didelis noras parduoti kelia abejonių Pasak pardavimo mokymų profe…
Plačiau prieš 4 dienas
Nestandartinis mąstymas padeda išeiti į platesnius vandenis
Mąstydamas kaip visi, iš minios neišsiskirsi, o ir užsakovų vargu ar būsi greitai pastebėtas. Tuo įsitikino netradicinį požiūrį puoselėjančios spaustuvės „Ink Idea“ įkūrėja Kristina Kasting. Dabar ji negaili patarimų, kaip plėtoti veiklą, kad būtum mėgstamas, gerbiamas ir pastebėtas rinkoje. Suburti komandą Norint pradėti svajonių verslą, visai nebūtina gausi komanda. Svarbiausi…
Plačiau prieš 6 dienas
Kaip rasti originalių verslo idėjų pasitelkiant lateralinį mąstymą?
Philipas Kotleris – garsus rinkodaros ir vadybos ekspertas, verslo literatūros klasika tapusių knygų autorius. Leidinys „The Financial Times“ jį įtraukė į dešimties įtakingiausių visų laikų vadybos guru sąrašą. Jis yra tarptautinės rinkodaros profesorius, žinomas kaip modernios rinkodaros tėvas, pelnęs daugybę apdovanojimų. P. Kotleris parašė daugiau kaip 50 knygų įvairiais rinkodaros aspektais…
Plačiau prieš vieną savaitę
Įtakingiausi žodžiai, kuriuos mes naudojame
Kalba, ko gero, mus labiausiai išskiria iš gyvūnų. Žmonių grupę greičiausiai pirmiau išgirsite, o tik tada pamatysite, nes išmokę kalbėti mes kiek sunkiau išmokstame patylėti. Per tūkstantmečius evoliucijos žmogaus kalba tapo sofistikuotu įrankiu, kuriuo galime ir paprašyti paduoti pipirus, ir paaiškinti I. Kanto kategorinius imperatyvus. Mes juk ir mąstome daugiausia kalba, t. y. kalbamės su s…
Plačiau prieš vieną savaitę
Kaip nugalėti socialinių medijų trauką?
Socialiniai tinklai, nuolatinis informacijos srautas, nesibaigiantis ir kur kas už neatidėliotinus darbus įdomesnis turinys atima vis daugiau kiekvieno šiuolaikinio žmogaus laiko. Anot skaitmeninės agentūros „The Chocolate“ įkūrėjo Tomo Nemuros, tai nėra bėda, kol netrukdo produktyviam darbui, vis dėlto su kylančiais nepatogumais susiduria dažnas. Kaip atpažinti Grįžus namo po darbo …
Plačiau prieš 2 savaites
Ką balsas išduoda apie verslininko charakterį?
„Kalbėsena – tembras, tempas, dažnis – yra neatsiejama žmogaus dalis, nors būna ir išimčių. Bet komunikacija – tai pirmas įspūdis apie žmogų, o kartais ir vienintelis. Jei pašnekovas kalba kitame laido gale, dažnai mėginame pagal balsą nupiešti jo paveikslą ir neretai tas paveikslas atitinka realybę“, – pasakoja „Personalo atrankos kitaip“ vadovė ir specialistė Ramunė Vaičiulienė. „Balsas – tai…
Plačiau prieš 2 savaites
Rinkodara „LinkedIn“: privilios ir klientus, ir partnerius
Socialinis tinklas „LinkedIn“ – pasaulyje kone didžiausia profesionalų bendruomenę jungianti platforma. Tačiau ji jau gana seniai nebenaudojama vien tik pažinčių rato plėtrai ar naujų darbuotojų paieškai. Prekių ženklai vis daugiau investuoja į šiame tinkle mezgamą komunikaciją. Mat tinkamos rinkodaros priemonės gali pritraukti klientų ir padėti rasti potencialių partnerių. Kaip tai padaryti?&n…
Plačiau prieš mėnesį
Ką reikia žinoti apie mokesčius, platformoje „Amazon“ perparduodant prekes iš Kinijos?
Vis daugiau verslininkų siunčia prekes iš Kinijos ir perpardavinėja jas platformoje „Amazon“. Kaip šios prekės apmokestinamos ir ką reikia žinoti Lietuvos verslininkams, prekiaujantiems platformoje „Amazon“, aptarėme su „KM Consulting“ įkūrėja, konsultante Kristina Makaveckaite. Prekių importo mokesčiai Įsigydami prekes iš Kinijos, verslininkai turi sumokėti importo mokesčius – PVM ir…
Plačiau prieš mėnesį
Kristupas Sabolius: „Rasti problemos sprendimą „Google“ – ne kūryba“
Vilniaus universiteto filosofijos docentas Kristupas Sabolius plačiajai auditorijai geriau žinomas kaip žmogus, kuris su kolegomis buvo įkūręs kultinį žurnalą „Pravda“, o 2014 m. su bičiuliu Tomu Ramanausku išleido knygą „Žmogus, kuris žinojo viską“ – savotišką „antikoučingo“ manifestą ir kūrybiškumo horizontą praplečiančių pavyzdžių rinkinį. Šie ir daugelis kitų K. Saboliaus darbų yr…
Plačiau prieš mėnesį
7 dalykai, kurie motyvuoja labiau nei pinigai
Ar atsimenate pirmą savo algą? Žmogaus gyvenime tai nemenkas įvykis. Staiga nereikia prašyti pinigų iš tėvų, sugebi pats apmokėti sąskaitas. Vien faktas, kad gali gyventi iš savo darbo, džiugina ir motyvuoja rytais keltis ir žingsniuoti į darbovietę. Tačiau ilgainiui pirminė euforija praeina ir apima klausimas, ar darbas išties džiugina. Jeigu į šį klausimą atsakoma neigiamai arba jam bent kyla…
Plačiau prieš mėnesį
Ko nereikėtų daryti, kad sulauktum sėkmės?
Visi mes siekiame pasisekimo. Skaitome beveik nemokamai knygose ir žurnaluose (juk jų kaina, palyginti su įgytomis žiniomis, tėra simbolinė) dalijamus sėkmės receptus, stebime populiarius žmones. Tie, kurie domisi sėkmės filosofija, be didelių pastangų išvardytų bent penkis sėkmės palytėto žmogaus bruožus, penkis būdus tiems bruožams ugdyti ir dar penkis galinčius pakeisti prieš tai aptartus. „…
Plačiau prieš mėnesį
Dažniausiai sėkmė lydi verslo modelius kur galima dalintis ir gauti naudos
Verslo modelio dilema iškyla ne tik naujokams, tik mąstantiems apie idėjos realizavimą, bet ir sėkmingiems, ilgą patirtį turintiems verslininkams. Taip yra dėl į rinką žengiančių naujų, kitokias – efektyvesnes paslaugas pasiūlančių verslų. Tikslas – tapti didžiausiu rinkos žaidėju Vienas iš tokių pavyzdžių – dalinimosi ekonomikos verslai. Jų verslo modeliai grindžiami daug…
Plačiau prieš mėnesį
10 dalykų, dėl kurių verta būti šalia konkurentų
Konkurencija – prekių ir paslaugų rinkos karalienė, globojanti vartotojų interesus ir bauginanti verslininkus (dažnam pats žodis sukelia šiurpą). Tai mechanizmas, kuris lemia, kad šalia nuolat atsiranda kas nors panašus į jus. Jis gali nuvilioti klientus, pasisavinti idėjas ar net verslo modelį. Ir nors verslininkui konkurencija yra vienas didžiausių galvos skausmų, ji yra ir vienas efektyviausių …
Plačiau prieš mėnesį
Lemiamas pirmasis įspūdis: kaip įsirėžti kliento atmintyje?
Sukurti teigiamam pirmajam prekių ženklo įspūdžiui dažniausiai turima tik viena proga. Kaip padaryti, kad klientas tarp visų jam brukamų reklamų atsimintų būtent jūsų pavadinimą? Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotoje konferencijoje „LiMA Day’16. In Love“ apie tai kalbėjo geriausios Baltijos šalyse reklamos agentūros „Milk“ strategijų planuotojas Robertas Skiauteris. Ki…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Čakros padeda atsiskleisti ir pasiekti sėkmę
Apie čakras, žmogaus bioenergetinius centrus, iki šiol sklando daugybė mitų. Jų atsiranda, nes čakros nėra žmogaus fizinio kūno organai, todėl mes negalime jų tiesiogiai apčiuopti, o ir informacijos šaltinių įvairovė tokia didelė, kad galima lengvai įklimpti. Vis dėlto čakros žmogui yra labai svarbios – jos ne tik turi įtakos mūsų sveikatai, bet netgi gali kontroliuoti elgesį ir priimamus spren…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Dr. Alexas Chafuenas: „Technologijas suvaldysime tik tada, kai suvaldysime save“
„Pastaruoju metu visi tenori kalbėtis apie Donaldą Trumpą...“ – atsiduso garsus ekonomistas, tarptautinės organizacijos „Atlas Network“ prezidentas dr. Alexas Chafuenas ir padėkojo už tai, kad beveik nieko neklausinėjau apie naująjį JAV prezidentą. Anot pašnekovo, D. Trumpas yra didesnės tendencijos dalis. Šiuo metu technologijos vystosi milžiniškais tempais, taip spartindamos globalizaciją, o …
Plačiau prieš 2 mėnesius
Ieškant verslo finansavimo, svarbu skaičiai ir prisiimama atsakomybė
Savo verslo idėjos pristatymas žmonėms iš šalies gali atrodyti gana stresinė patirtis. Labai dažnai verslininkai taip susitapatina su savo veikla, kad jos narstymas po kaulelį gali sukelti labai daug neigiamų emocijų. Tačiau jeigu norite, kad jūsų verslas sėkmingai augtų ir atėjus tinkamam laikui žengtų esminius žingsnius į priekį, nedrąsumo teks atsikratyti. Einant į banką kalbėtis dėl galimos…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kaip mažiems verslams pelnyti vartotojų meilę, kai neturi pinigų
Mažam prekių ženklui tapti dideliam ir įsitvirtinti pranašesnių konkurentų pilnoje rinkoje – nemenkas iššūkis. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuotoje konferencijoje „LiMA DAY’16 IN LOVE!“ reklamos agentūros „DDB Vilnius“ vadovė Daiva Tonkūnienė bandė rasti atsakymą į šį tik kojas apšilusius prekių ženklus kamuojantį klausimą. Pranešėja pastebi, kad vieną iš mažųjų pranašumų, …
Plačiau prieš 2 mėnesius
Z kartą privilios e. prekybos gudrybės
Technologinės pažangos prisotinta ir įnoringa Z karta įprastus prekybos centrus iškeis į e. parduotuves – čia pagaliau ir cirkuliuos pagrindinė prekyba. Kaip Z kartos įpročiai koreguos e. verslo idėją ir kaip šis privalės naujiems klientams pasiruošti, juos privilioti? Apie e. prekybos gudrybes ateities ekonomikos konferencijoje „Generation Z“ pasakojo įmonės „Creative Partner“ įkūrėj…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kam ir kada tinka privatus kapitalas ir Junkerio planas?
Nors rizikos kapitalo fondai ar verslo angelai Lietuvos startuoliams jau puikiai pažįstami, tikrai nereikėtų apsiriboti vien jais. Ieškantieji investicijos turi gerokai daugiau galimybių. Specialistai pataria jų atidžiai pasidairyti ir privačiajame, ir valstybiniame sektoriuje. Bendradarbiavimas su privačiu kapitalu ar Junkerio programa konkrečiam jaunam verslui gali tikti net gerokai labiau ne…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Verslo nesėkmės ir moko, ir įkvepia
Kurti ir tobulėti įkvepia ne tik sėkmės, bet ir nesėkmių istorijos. Tokią idėją atskleidžia renginys „FuckUp Nights“, vykęs ir Vilniuje. Čia savo verslo ir kitose srityse padarytomis klaidomis dalijosi, jų priežastis analizavo daug nuveikę ir sėkmės lydimi profesionalai. Meksikiečių sukurtas „FuckUp Nights“ dabar vyksta 178 miestuose, šešiuose žemynuose, 25 kalbomis. Grupė bendraminčių ren…
Plačiau prieš 2 mėnesius
8 patarimai, kaip pasiruošti „pitchingui”
Savo idėjos pristatymas investuotojams arba tiesiog plačiajai auditorijai gali būti gana stresinė patirtis. Apie pristatymo subtilybes prirašyta daugybė straipsnių ir knygų, bet tokioje informacijos gausoje labai paprasta pasiklysti. Investuotojas, „Startup.lt“ verslo akceleratoriaus vadovas Arvydas Bložė pateikia aštuonis patarimus, kurie jums padės pasiruošti savo idėjos pristatymui (angl. pi…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Z karta - iššūkis darbdaviams
Darbo rinką per 20–30 metų užvaldys Z karta. Tai su technologijomis rankose užaugę, iššūkių nebijantys, bet didelių lūkesčių ir svajonių turintys jaunuoliai. Kaip prie jų prisitaikyti ir pasiruošti privalo darbdaviai? Apie tai ateities ekonomikos konferencijoje „Generation Z“ kalbėjo advokatų kontoros „PRIMUS“ vadovaujantysis partneris, verslo advokatas Robert Juodka. Z karta nori lankstum…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai