Pokyčiai ir iššūkiai ateities darbo rinkoje
Pasaulis nestovi vietoje, mokslo ir technologijų naujovės vis sparčiau stumia žmoniją į priekį praktiškai visose srityse: nuo buities iki verslo, medicinos ir net valstybės valdymo. Ar dauguma mūsų sugebės prisitaikyti prie naujų realijų, link kurių mus neišvengiamai šiuo metu veda moksliniai ir technologiniai proveržiai? Į šį ir daugybę kitų aktualių klausimų mums atsakys „GetJar“ ir „Nextury …
Plačiau prieš 22 valandas
Kaip suformuoti komandą, kad neprireiktų rotacijos?
Turtinga ta įmonė, kurioje suformuota gera darbuotojų komanda. Tačiau, keičiantis darbuotojų poreikiams, komandos formavimas tampa vis didesniu iššūkiu net labiausiai patyrusiems personalo valdymo specialistams. Siekiant prisivilioti ir išlaikyti komandoje norimą darbuotoją, atrodytų, nebeužtenka konkuruoti tik atlyginimais, būtina pasiūlyti papildomų naudų. Patarimais, kaip formuoti vieningą, …
Plačiau prieš 2 dienas
Lietuvos startuolių ekosistema pereina į kitą brandos etapą
Lietuvos startuolių bendruomenės profesionalai ir pradedantys jungiasi į platformą „Startups for Startups“, kad dalintųsi gerąja patirtimi ir nekartotų kitų startuolių jau padarytų klaidų. „Norint užauginti sėkmingus startuolius turime dalintis informacija ir padėti vieni kitiems suprasti vyraujančias tendencijas tiek Lietuvos, tiek globaliu mastu. Lietuvoje jau turime sėkmingų startuolių, kuri…
Plačiau prieš 3 dienas
Moterys startuoliuose: kodėl jų mažiau, nors veikla sėkmingesnė?
Apie moterų reprezentaciją versle pastaraisiais metais diskutuojama daug ir aktyviai. Šioje srityje vis dar dominuoja vyrai. Būtent jie įkuria didžiąją dalį verslų, daug dažniau užima vadovaujamas pozicijas. Ne išimtis ir startuolių pasaulis. Daugiausia jų vis dar sukuria vyriškos komandos, o moteriški startuoliai sulaukia kur kas mažiau investuotojų dėmesio. Vis dėlto statistika rodo, kad būte…
Plačiau prieš 5 dienas
Sėkmingo „Google“ verslo paskyros užkūrimo receptas
Jeigu apie „Google“ verslo paskyrą girdite pirmą kartą, patikinsiu, kad tikrai ne. Neabejotinai matėte jos rezultatus dešimtis ar net šimtus kartų, tačiau nežinojote, kad toks jos vardas. Kai mano kolegė paprastai paaiškino: „Tai, kuomet per „Google“ paiešką šone išmeta visą informaciją su darbo laiku, vadovu, telefonų numeriais ir t. t.“, iš karto tapo aiškiau. Remigijus Kuliešius, vadovaujant…
Plačiau prieš 6 dienas
Darbuotojų medžioklės sezonas niekada nesibaigia
Sparčiai iš Lietuvos besitraukianti darbingo amžiaus žmonių grupė neišvengiamai didina spaudimą darbdaviams, tad jiems tenka vis labiau pasukti galvą dėl specialistų pritraukimo. Apie tai, kaip atrasti norimą darbuotoją ir jį prisivilioti nepažeidžiant etikos normų, pasakoja lietuviško kapitalo kibernetinio saugumo ir didžiųjų duomenų bendrovės „Tesonet“ mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus per…
Plačiau prieš 7 dienas
Kaip pritraukti ir išlaikyti klientus?
„Kliento lojalumas visais laikais buvo viena pagrindinių verslo siekiamybių. Šiuo metu beveik kiekviena įmonė viešai komunikuoja apie savo skiriamą dėmesį klientų lojalumui skatinti. Bet viena yra komunikuoti, o visai kas kita tai vykdyti. Neretai pasitaiko atvejų, kai, priimant sprendimus apie produktus ar paslaugas, būtent kliento interesai yra pamirštami. Taip pat jeigu ir pačioje įmonėje nė…
Plačiau prieš vieną savaitę
Neišnaudotos „blockchain“ pritaikymo galimybės
Technologijos „blockchain“ atnešami pokyčiai neretai vadinami tikra revoliucija ir lyginami su tais, kuriuos 1994 m. sukėlė interneto atsiradimas. Tas pats pasakytina ir apie šios technologijos turimą potencialą. Nors jos pritaikomumu neabejojama, „blockchain“ panaudojimas įvairiose srityse tebėra tiriamas ir analizuojamas. Šios technologijos esmę perprasti ne taip ir paprasta, tad r…
Plačiau prieš vieną savaitę
Pradėti verslą niekada nevėlu
Šiais laikais jaunam žmogui gali atrodyti, kad sukūrus šeimą tampa sunkiau įsilieti į darbo rinką ar įgyvendinti nuosavo verslo idėjas. Tačiau pradėti ir vystyti verslą būnant mama ar tėčiu yra įmanoma misija. Taip teigia penkių vaikų mama, verslininkė ir mokslų daktarė Alisa Miniotaitė, rugsėjo 17-tą dieną SEB Inovacijų centre pasidalinsianti žiniomis su esamais ir būsimais tėvais apie tai, ka…
Plačiau prieš vieną savaitę
Rinkodara, kurioje nėra vietos nuolaidoms
Prabangos sektoriuje dominuojantys prekių ženklai savo rinkodaros strategija gerokai skiriasi nuo įprastų prekių ženklų. Jų klientai siekia pademonstruoti savo statusą, yra ne tokie jautrūs kainų pokyčiams, todėl ir prekių ženklų komunikacija atspindi šiuos bruožus. Vis dėlto rinkodaros ir komunikacijos specialistė Kamilė Kaselytė, konsultuojanti tarptautinių prekių ženklų atstovus, teigia, kad…
Plačiau prieš 3 savaites
Atsiskaitymas kriptovaliutomis padėjo pritraukti naujų klientų
Tyli blokų grandinės technologijos revoliucija sparčiai plečiasi į naujas teritorijas ir pramonės sektorius. Svarbus vaidmuo čia tenka atsiskaitymui kriptovaliutomis, kuris palengvina šios technologijos taikymą, todėl daugybė pažangių įmonių trokšta pasinaudoti tokiu pranašumu. Naujai į logistikos rinką pažvelgusi ir sparčiai auganti tarptautinių siuntų pristatymo platforma „ParcelABC“ turi did…
Plačiau prieš 3 savaites
Socialiniai tinklai padeda daug greičiau pasiekti verslo naujokus ir patyrusius vilkus
Beveik 40 proc. Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo įmonių apie verslo finansavimo galimybes sužino socialiniuose tinkluose, o pagal informacijos šaltinių svarbą socialinė medija jau prilygsta draugų ir pažįstamų rekomendacijoms, rodo naujausia reprezentatyvi šalies įmonių apklausa. Tokios tendencijos verslą konsultuojančių ekspertų nestebina – socialiniai tinklai yra patogi platforma įvairi…
Plačiau prieš 4 savaites
Kaip uždirbti iš įrašų socialiniuose tinkluose?
Ar įsivaizduojate, kad vos už vieną įrašą socialiniame tinkle galite gauti daugiau nei 1 tūkst. eurų? Šiuolaikinėje įtakos rinkodaroje tai yra labai realu. Lengvi pinigai ir neblėstanti šlovė – taip dauguma vis dar įsivaizduoja sėkmingo nuomonės formuotojo (angl. influencer) gyvenimą. Vis dėlto rinkodaros ekspertė ir agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja Laura Aleksandravičė tikina, kad tai tik …
Plačiau prieš 4 savaites
Kaip suvilioti pirkėją patrauklia pakuote?
„Estetikos ribas pakuotės dizaino tendencijos jau seniai peržengė. Šiuo metu kalbėti apie tai, kokios spalvos, šriftai yra madingi, – jau prasto tono ženklas tarp profesionalų, nes visi kalba apie gerokai aukštesnius dalykus: pakuotės vaidmenis, jos tvarumą, virtualiosios realybės įtraukimą“, – teigia dizaino agentūros „Étiquette“ dizaino strategas Edvardas Kavarskas. Pagrindinis kom…
Plačiau prieš 4 savaites
Šiuolaikiški būdai užtikrinti vartotojų aptarnavimą
Restoranų verslai tampa vis populiaresni, o jų lankytojai išrankesni, todėl, norint užtikrinti verslo sėkmę, vien tiekti kokybišką maistą jau negana. Būtina pagalvoti ir apie klientų aptarnavimo kokybę, o tai gali būti ne taip paprasta, kaip atrodytų iš pradžių. „Restoranų versle svarbu sukurti išskirtinį produktą, kurio sudedamosios dalys: atmosfera, maistas, aptarnavimas. Visos šio…
Plačiau prieš 4 savaites
5 pamokos, ko nedaryti e. parduotuvėje
Pirkimas internetu tapo kasdienybe, tačiau patirtis apsiperkant įvairiose e. parduotuvėse gali skirtis kaip diena ir naktis. Integruotos komunikacijos agentūros „INK Agency“ partnerė Jolita Kochanskė pasakoja apie penkias dažniausias klaidas, kurias daro e. parduotuvių valdytojai, ir pataria, ką daryti, kad kartą pas jus apsipirkę vartotojai norėtų sugrįžti. Tylos siena Var…
Plačiau prieš mėnesį
Galimybes verslui atveria instagramiškas maistas
Maistas gali būti skirtas ne tik skrandžiui ar skonio receptoriams pamaloninti, bet ir akims paganyti. Ši tendencija ypač akivaizdi šiuolaikiniame pasaulyje, kai į restoranus einama ar namie gaminama ne vien tik norint skaniai pavalgyti, bet ir dėl galimybės savo virtuvės atradimus įamžinti bei jais pasidalyti socialiniuose tinkluose. Patraukliai ir estetiškai atrodantiems patiekalams apibūdint…
Plačiau prieš mėnesį
Emocinis ryšys ir prekių ženklas padeda verslui judėti pirmyn
Verslas šiuolaikinėje rinkoje susiduria su didžiule konkurencija, todėl, norint pelnyti vartotojų dėmesį, atrodytų, tiesiog būtina pateikti geresnį pasiūlymą. Vis dėlto agentūros „INK agency“ vyresnysis partneris Kęstutis Gečas pastebi, kad kartais konkuravimas, vien konkurentų veiksmų kopijavimas, kainų mažinimas ar pridėtinės vertės siūlymas ne visada padės verslui dominuoti. Kartais kur kas …
Plačiau prieš mėnesį
5 sėkmingiausi lietuviški IT išradimai
Lietuva neretai vadinama informacinių technologijų (IT) valstybe – šalyje daugybė užsienio investuotojų įsteigtų klientų aptarnavimo centrų, programuotojų biurų. Tačiau lietuviai ne tik priima užsienio investicijas, bet ir patys kuria ateities technologijas. Pasaulio IT rinką sudrebino ne vienas lietuviškas išradimas, kuris konkurentus pranoko savo inovatyvumu, patrauklumu vartotojams bei kokyb…
Plačiau prieš mėnesį
Vartotojas nori galvoti, kad sprendžia pats
Agentūros „BigNow“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė, kiek anksčiau sukvietusi į „BZN start“ organizuotus turinio rinkodaros mokymus, atskleidė įdomių įžvalgų, kaip pakito turinio suvokimas ir jo publikavimas socialiniuose tinkluose. Anot jos, vien kasdienių įrašų ir tinkamos socialinių tinklų priežiūros jau gali būti negana, todėl verta pasitelkti kūrybiškumą ir dirbti kryptingai, visuose įmanomuose …
Plačiau prieš mėnesį
Kaip pasiruošti verslo fotosesijai?
Šiandien minima Pasaulinė fotografijos diena. Nuo tada, kai XIX amžiuje Žozefas Niseforas padarė pirmąją nuotrauką, fotografavimo įpročiai gerokai pasikeitė. Fotografuojame beveik kasdien, o dalykinės nuotraukos tampa vizitine verslininko kortele. Pasak verslo fotografo Martyno Zarembos, verslo fotografija laisvėja, tačiau vis dar turi svarbių taisyklių. Nėra vietos interpretacijai Anot M.…
Plačiau prieš mėnesį
Eksperto patarimai sėkmingai verslo kelionei
Jungtinės Amerikos Valstijos ir Kinija – didžiausios pasaulio ekonomikos, pritraukiančios visų šalių verslininkų žvilgsnius. Kinija yra laikoma viena iš dešimties prioritetinių Lietuvos eksporto rinkų. Atsižvelgdama į ekonomikų dydį ir aktualumą Lietuvos verslui, „Aeroflot“ kelionių paslaugų vadovė Baltijos šalyse Laura Karklina-Cimdina atkreipia dėmesį į praktinius aspektus, praversiančius vyk…
Plačiau prieš mėnesį
Taisyklinga kalba gali tapti verslo pranašumu
Laikais, kai vis daugiau pardavimų, verslo sandorių ar susitikimų vyksta nuotoliniu būdu, prie įvaizdžio kūrimo gali prisidėti ir taisyklingos kalbos vartojimas. Integruotos komunikacijos agentūros „INK Agency“ partnerė Jolita Kochanskė teigia, kad taisyklinga rašyba gali turėti didelę įtaką ir pirkėjams, ir verslo partneriams. Pirmasis įspūdis Pasak pašnekovės, pirminę nuomonę …
Plačiau prieš mėnesį
5 žingsniai efektyvesnės komandos link
Ko gero, nėra komandos, kuri nebūtų susidūrusi su vienokiais ar kitokiais iššūkiais. Pradedant nuo tarpusavio santykių ir paprasčiausio nesusikalbėjimo iki atsakomybės neprisiėmimo ar nesirūpinimo rezultatu. Šiems ir kitiems komandose kylantiems iššūkiams yra sprendimų ar bent profilaktinės prevencijos būdų, kuriais dalijasi „OVC Consulting“ konsultantas, verslo konsultantas, „Žinių radijo“ lai…
Plačiau prieš 2 mėnesius
5 priežastys verslui įsikurti bendradarbystės erdvėje
2011 m. bendradarbystės erdvių skaičius pasaulyje siekė 1 130, o 2017 m. išaugo iki 13 800. Ekspertai prognozuoja, kad 2020 m. kas antra verslo įmonė ar laisvai samdomas specialistas rinksis bendradarbystę. Ir nors apie šį darbo stilių mūsų šalyje kalbama vis dažniau, tačiau dar populiaru manyti, kad bendradarbystės erdvė – tai triukšminga kavinė. Čia dirbantys žmonės įvardija pranašumus, kuo b…
Plačiau prieš 2 mėnesius
Kaip ir kiek keliauja verslininkai?
Daugiau nei pusė (60 proc.) į verslo keliones vykstančių Lietuvos įmonių darbuotojų darbo reikalais į užsienio šalis keliauja dažniau nei kartą per metus, parodė kelionių agentūros „Baltic Travel Group“ ir aviakompanijos „Aeroflot“ atlikta verslo įmonių apklausa. Dauguma jų pažymėjo, kad dažniausiai komandiruočių metu jiems tenka lankytis Baltijos šalyse (68 proc.), Vakarų Europoje (36 proc.) i…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai