KAIP PAČIAM SUSIDĖLIOTI RINKODAROS PRIEMONES, KURIOS NEKAINUOTŲ DAUG? (#)

bzn start prieš 9 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 44 s.
Naktinis klubas BFL/Sauliaus Žiūros nuotr.
Atidariau naktinį klubą, tačiau sulaukiu labai mažai klientų. Platinu skrajutes su įvairiomis akcijomis. Į ką turėčiau daugiau kreipti dėmesį ir ką pergalvoti?
Atsakė Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „Viešųjų ryšių technologijos“ įkūrėjas ir savininkas.


Atsakymas: Kiekvienas verslas yra unikalus, tačiau visi turi bendrą bruožą – klientai turi turėti priežastį mokėti jums pinigus. Todėl geriausiai sekasi toks verslas, kai pirmiausia galvojama ne apie save, o apie klientą, t. y. nebandoma nuspręsti, ką reikia daryti ir kiek reikia uždirbti, kad verslas būtų pelningas, o nuolat bandoma įlįsti į kliento kailį, jį perprasti ir atsakyti sau į šiuos klausimus:

- Kas yra mano tikrasis klientas?

- Koks turi būti naktinis klubas, į kurį jie veržtųsi?

- Kas yra mano konkurentai ir kodėl jiems sekasi (nesiseka)?

- Kaip aš galiu aplenkti konkurentus ir būti geriausias? Visais aspektais ar tik kai kuriais?

- Kaip klientai apie tai sužinos?

- Kokią informaciją potencialūs klientai turi išgirsti, kad panorėtų pamatyti naktinį klubą savo akimis?
Kitaip tariant, tikrai geri rinkodaros žmonės savo klientus pažįsta geriau nei šie patys save.

Kalbant apie nedaug kainuojančias priemones, būtina naudotis IT ir socialine žiniasklaida. Jūsų klientai – jauni žmonės, tad ieškokite jų internete, kur komunikacija nekainuoja arba kainuoja nedaug. „Facebook“, „Google+“, www.one.lt ir t. t. Nufilmuoti vaizdeliai iš naktinio klubo www.youtube.com ar www.videogaga.lt, el. brukalai, netradiciniai renginiai, kurie ne tik patinka jaunimui, bet ir patraukia žiniasklaidos dėmesį ir t. t.

Galimybių tikrai daug, bet pirmiausia pažinkite savo klientus ir pasiūlykite jiems priežastį apsilankyti naktiniame klube, kurios jie negalėtų atsisakyti.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai