...

Kaip tinkamai pasiruošti prekybai e. platformoje?

Verslas

2016.04.21

Autorius: Kristina Augustinaitė

Temos: , .

Kaip tinkamai pasiruošti prekybai e. platformoje?

Kaip tinkamai pasiruošti prekybai e. platformoje? flickr.com nuotr.

Daugybė verslininkų iš viso pasaulio kuriasi e. platformose, tad būti pastebėtiems čia ir užtikrinti e. verslo sėkmę darosi vis sunkiau. Apie tai, kaip tinkamai pasiruošti prekybai e. platformoje ir sulaukti greitos verslo sėkmės, kalbėjomės su „Cropshop.lt“ bendraįkūrėju Laurynu Mazeliausku ir „Getshopin.lt“ įkūrėju Andriumi Čepkumi, kurie balandžio 28 d. savo patirtimi dalysis didžiausiame jauno verslo forume #LAUNCH.

Svarbiausia – potencialių klientų pasitikėjimas

„Tinkamai pasiruošti prekybai e. platformoje padeda minimalistinė aplinka, itin kokybiškos ir aiškios nuotraukos, leidžiančios žmogui įsivaizduoti, kaip parduodamas daiktas atrodytų gyvai“, – sako L. Mazeliauskas. Verslininkas įsitikinęs, kad, atidarant e. parduotuvę pasaulinėje rankdarbių platformoje „Etsy.com“, labai svarbu aiškiai apibrėžti savo verslo idėją. Pašnekovo manymu, tai patraukia žmonių dėmesį ir suteikia pasitikėjimo perkant internetu, kai neįmanoma pačiupinėti ar pamatyti paties produkto. Pasak pašnekovo, vertėtų labai tiksliai aprašyti, kaip prekė pateikiama ir kokie jos matmenys. „Cropshop.lt“ bendraįkūrėjis įsitikinęs, kad prekės pavadinimas ir aprašymas turi būti trumpi. Be to, verslininkas pabrėžia, kad ypač svarbu panaudoti tuos raktinius žodžius, kuriuos potencialus pirkėjas dažniausiai įveda paieškos laukelyje, pavyzdžiui: „handmade“, „gift“, „unique“, „crafted“, „gift idea“.

 

„Svarbu nepamiršti „Google“ reklamos įrankių ir sugalvoti įdomesnių nemokamos reklamos būdų, pavyzdžiui, keistis reklama ar nuolaidų kodais su panašiomis nekonkuruojančiomis e. parduotuvėmis ir bendradarbiauti siunčiant specialius pasiūlymų naujienlaiškius“

L. Mazeliauskas

 

Mokamos reklamos nauda

„Platformoje „Etsy.com“, kurioje buriasi begalė gamintojų iš viso pasaulio, nustebinti potencialų klientą galima tik originalumu, išskirtinumu ir unikalumu“, – sako L. Mazeliauskas. Pašnekovo manymu, čia ypač svarbios kokybiškos nuotraukos, trumpas, bet aiškus aprašymas, gana įvairus prekių asortimentas, nuolatiniai atnaujinimai ir mokama reklama, be kurios praktiškai neįmanoma nieko parduoti. „Mokama reklama, tokia kaip „Facebook“, padeda pasiekti gerokai didesnę auditoriją per kur kas trumpesnį laiką“, – teigia verslininkas. Pašnekovas įsitikinęs, kad internetinėje platformoje reikia nuolat stebėti, kurios prekės populiarios ir atitinkamai paskirstyti reklamos išlaidas. Siekiantiesiems pirmųjų pardavimų e. parduotuvėje „Getshopin.lt“ įkūrėjas, pirmiausia pataria išbandyti „Facebook“ reklamą, kuri Lietuvoje labai gerai veikia, nes kainuoja nedaug ir puikiai tinka tiems, kas prekiauja fiziniais produktais. Pasak pašnekovo, pasitelkus „Facebook“ reklamą, lengva išsigryninti tikslinę auditoriją ir ją pasiekti sukuriant įtaigią žinutę. „Svarbu nepamiršti „Google“ reklamos įrankių ir sugalvoti įdomesnių nemokamos reklamos būdų, pavyzdžiui, keistis reklama ar nuolaidų kodais su panašiomis nekonkuruojančiomis e. parduotuvėmis ir bendradarbiauti siunčiant specialius pasiūlymų naujienlaiškius“, – sako verslininkas.

Verslas be rizikos ir investicijų

„Getshopin.lt“ įkūrėjas Andrius Čepkus įsitikinęs, kad, norint per trumpą laiką sukurti sėkmingai veikiantį verslą, svarbiausia išsirinkti gerą produktą, kuris nekeltų problemų dėl sandėliavimo ir transportavimo, būtų paklausus, kainuotų nedaug, bet leistų taikyti gana solidžią maržą. Pasak pašnekovo, turint tokį produktą tereikia atidaryti tvarkingą e. parduotuvę ir pradėti ją reklamuoti, pradžioje geriausia tai daryti „Facebook“ ir „Google“ reklamos įrankiais. „Turime ne vieną pavyzdį, kaip e. verslai sukuriami per savaitę, o po dviejų savaičių jie jau būna atsipirkę“, – teigia „Getshopin.lt“ įkūrėjas. Verslininkas įsitikinęs, kad atidaryti e. parduotuvę galima be rizikos ir investicijų – tiesiog pasinaudojus e. platformos nuoma. Pašnekovas atskleidžia, kad „Getshopin.lt“ platforma pradedantieji verslininkai gali naudotis 21 dieną be jokių apribojimų ir jokių investicijų. „Jei verslas sekasi, tuomet jau iš jo galima finansuoti tolesnį nuomos mokestį, kuris siekia 35 eurus per mėnesį, o smulkesniems prekeiviams, turintiems iki dešimties prekių, savo platformą suteikiame nemokamai“, – sako A. Čepkus.

Prie didžiausio jauno verslo forumo #LAUNCH įgyvendinimo prisidėjo projekto informaciniai draugai: naujienų portalas „Delfi“ ir „Žinių radijas“. Kiti projekto partneriai: SEB bankas, „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) ir Mykolo Romerio universitetas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.