...

Rinkodara „LinkedIn“: privilios ir klientus, ir partnerius

Verslas

2016.12.21

Autorius: Simona Kvederytė

Temos: , .

Rinkodara „LinkedIn“: privilios ir klientus, ir partnerius

Jarūnė Narkevičiūtė. Asmeninio archyvo nuotr.

Socialinis tinklas „LinkedIn“ – pasaulyje kone didžiausia profesionalų bendruomenę jungianti platforma. Tačiau ji jau gana seniai nebenaudojama vien tik pažinčių rato plėtrai ar naujų darbuotojų paieškai. Prekių ženklai vis daugiau investuoja į šiame tinkle mezgamą komunikaciją. Mat tinkamos rinkodaros priemonės gali pritraukti klientų ir padėti rasti potencialių partnerių. Kaip tai padaryti?

Jarūnė Narkevičiūtė sako, kad Lietuvoje socialiniu tinklu „LinkedIn“ naudojasi apie 180 tūkst. žmonių. Platforma sparčiai populiarėja dėl galimybės plėsti pažinčių ratą ir ieškoti naujų darbuotojų. Potencialūs darbdaviai, partneriai ir klientai prieš susitikimą su potencialiu darbuotoju neretai peržiūri jo profilį, pasidomi pasiekimais, buvusiomis darbovietėmis.

„Neatsižvelgiant į tai, vis daugiau prekių ženklų pradeda investuoti į komunikaciją „LinkedIn“. Įmonės nebepasitenkina tik įmonės aprašą turinčiais puslapiais. Jos kuria aktyvius, bent kelis kartus per savaitę komunikuojančius profilius. To priežastis gana paprasta. Platforma „LinkedIn“, vienijanti profesionalus, sukuria galimybių įmonėms gana solidžiai geidžiamai bendruomenei pristatyti savo prekes ir paslaugas, eksperto žinias. Taip didėja tikimybė surasti potencialius investuotojus, klientus ir partnerius“, – sako J. Narkevičiūtė.

Ji pateikia aštuonis patarimus, padėsiančius „LinkedIn“ išnaudoti efektyviai rinkodarai.

1. Sukurkite patrauklų aprašą

Net ir mažai ar vidutinio dydžio įmonei svarbu investuoti nemažai laiko į prekių ženklo profilio sukūrimą. Svarbu užpildyti visus prašomus langus. Tačiau kopijuoti savo interneto puslapio tekstą – ne išeitis. Klientus labiau patrauks atskiras trumpas, patrauklus, originalus aprašas, kuris pabrėš naudą ir atsakys į klausimą, kodėl su jumis turėtų bendradarbiauti verslas. Svarbu nepamiršti kartu nurodyti kontaktų, padėsiančių klientams susisiekti.

2. Atlikite namų darbus

Reikėtų nepamiršti į klientams siunčiamas ar rodomas prezentacijas, vizitines korteles, darbuotojų el. pašto adresus įtraukti „LinkedIn“ nuorodų. Taip padidinsite sekėjų skaičių.

3. Skatinkite darbuotojus būti aktyvius

Darbuotojai galėtų tapti įmonės ambasadoriais. Juos raginkite užsiregistruoti „LinkedIn“, čia susikurti profilius su būtinai išsamia informacija apie save. Jie šioje platformoje galėtų dalytis ekspertinėmis žiniomis, po įvairių seminarų ar mokymų paskelbti savo įžvalgų, kartu įrašuose pažymėdami jūsų prekių ženklą.

4. Nedubliuokite turinio

„Neperkelkite socialinio tinklo „Facebook“ įpročių į „LinkedIn“ – šios platformos yra skirtingos. Pirmiausia todėl, kad „LinkedIn“ tinkle ne taip efektyviai veiks turinio forma.

Platformoje „LinkedIn“ daugiausia dėmesio reikėtų skirti koncentruotai informacijai, eksperto įžvalgoms. Taip pat svarbu koncentruotis į pačią žinutę: ką ja norite pasakyti, kuo ji naudinga kitam verslui ir išskiria jus iš konkurentų. Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad esate šokolado gamykla, valdanti prekių ženklą „Saldutis“. Puslapyje „Facebook“ galite komunikuoti apie „Saldučio“ gaminius: kokie jie nepakeičiami išvykoje, kaip gera per Kalėdas su šeima jų skanauti. O „LinkedIn“ leis pasakoti daugiau: apie pačią šokolado gamyklą, išskirtines gaminimo ir pakavimo technologijas, eksporto kryptis, dalyvavimą parodose, visuomeninę veiklą ir vadovų nuomones, jų atsiliepimus. Tokia komunikacija gali pritraukti ne tik „Saldučio“ pirkėjų, bet ir galimų partnerių.

5. Dalykitės įžvalgomis bent kelis kartus per savaitę

„LinkedIn“ būkite ekspertais. Kelis kartus per savaitę galima pasidalyti trumpu įrašu apie savo verslą, rinką, kokios jos naujovės, kaip jūs su ja keliaujate koja kojon.

6. Vadovus įtraukite į komunikaciją

Įmonių vadovai „LinkedIn“ komunikacijoje yra labai svarbūs, nes dažnai tapatinami su pačia įmone. Tad tinkama vadovo komunikacija skatina teigiamus bruožus priskirti ir įmonei. Todėl jie turi būti kuo labiau matomi. Vadovai, pridėdami papildomą įžvalgą, turėtų dalytis įmonės puslapio informacija. Be to, jie savo asmeninėje „LinkedIn“ paskyroje gali dalytis ir ilgesniais įrašais. Jais prekių ženklo puslapis turėtų pasidalyti dar kartą. Pavyzdžiui, įmonės „Knygos“ vadovas dalijasi įžvalgomis apie naujas knygų tendencijas, kokybiškų knygų bruožus, įspūdžiais iš konferencijų. Tai rodo, kad įmonėje „Knygos“ dirba žmonės, kuriems rūpi, kaip knygos rengiamos, jaučia joms aistrą. Tai didina vartotojų pasitikėjimą.

7. Naudokite vaizdinį turinį

Ne paslaptis, kad valgome akimis. Gausus vaizdinis turinys padeda geriau suprasti, ką veikia įmonė, kokios naujovės joje diegiamos. Tad paskyroje naudokite vizualinį turinį: pridėkite savo prekių sąrašą, rodytas prezentacijas, nuotraukas iš parodų ir kitą panašią medžiagą.

8. Kurkite papildomus langus

„LinkedIn“ nemokamai leidžia pridėti papildomus puslapius (angl. showcase), kuriuose galite atskirai dėmesį skirti karjeros informacijai – šiuo metu atviroms pozicijoms ir jų aplikavimo procesui arba produktui, paslaugai. Toks plėtinys padeda pristatyti atskirą komunikacijos kryptį, tad taip lengviau patenkinami skirtingų auditorijų poreikiai. Pavyzdžiui, jei siūlote labai daug paslaugų ir turite daug informacijos, kuria norite pasidalyti, galite sukurti plėtinį „Paslaugos jaunuoliui“ ir „Paslaugos senoliui“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.