NUKREIPIAMASIS REKLAMINIS PUSLAPIS INTERNETE. SU KUO TAI VALGOMA? (#)

Agnė Pakėnaitė prieš 6 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 55 s.
Reklamos žinovas, reklamos agentūros „Adguns“ vadovas Andrius Avinas. Asmeninio albumo nuotr.
Kaip sukurti veiksmingą produktų ar paslaugų puslapį internete (angl. landing page), kuris padėtų visai reklamos kampanijai tapti sėkmingai? Į šį klausimą atsako reklamos žinovas, reklamos agentūros „Adguns“ vadovas Andrius Avinas.

Kas yra tas „landing page“?

A. Avinas daugiau negu 10 metų dirba internetinės reklamos srityje. Šiuo metu jis vadovauja savo reklamos agentūrai „Adguns“, kuri užsiima įvairių reklamų internete gamyba. Viena jų teikiamų paslaugų – reklaminių puslapių kūrimas. „Dirbantiesiems su reklama sąvoka landing page gali reikšti du dalykus: arba puslapį, į kurį lankytojas tiesiog pakliūva iš reklamos, arba specialų reklamos kampanijai sukurtą atskirą puslapį, – sako pašnekovas ir paaiškina išsamiau: – Reklamos kampanijai sukurto puslapio tikslas yra efektyviau ir kokybiškiau pateikti lankytojui jam aktualią, su reklamos kampanija susijusią informaciją ir paskatinti lankytoją atlikti reikalingą veiksmą: užpildyti užsakymo anketą, palikti kontaktinius duomenis arba tiesiog susisiekti dėl reklamuojamos paslaugos ar prekės. Jei verslo ar įmonės interneto svetainė kuriama bendru tikslu: supažindinti su įmone, jos veikla, pateikti kontaktus, tai landing page kuriamas su reklaminiu tikslu: surinkti kontaktus ar suteikti lankytojams kokią nors konkrečią informaciją, susijusią su reklama.“ Taigi nukreipiamasis reklaminis puslapis turi konkretų ir labai aiškų tikslą.

Siunčia konkrečią žinutę

A. Avinas teigia, kad nukreipiamuosius reklaminius puslapius apsimoka turėti beveik visų sričių verslams, kurie reklamuojasi internete. „Panaudojant landing page, iš reklamos kampanijos galima gauti geresnių rezultatų. Su tokiu specialiai reklamai sukurtu puslapiu mes galime labai lanksčiai ir patogiai dirbti. Pavyzdžiui, iš karto galime ieškoti būdų, kaip pagerinti rezultatus – bandyti kažką keisti viename puslapyje“, – tokių puslapių naudą įžvelgia reklamos žinovas. Jis sako, kad iš reklamos internete į bendrą svetainę nusiunčiamas klientas išsiblaško, jis dažnai pasiklysta arba tiesiog nukeliauja ne ten, kur jūs norėtumėte, ir lankytojas neatlieka jūsų norimo veiksmo: „O čia susiklosto taip, kad žmogus ateina į mūsų specialiai sukurtą puslapį ir pamato tą informaciją, kurią mes norime, kad jis sužinotų. Užmezgamas stiprus verslo ir kliento ryšys ir taip judame link vieno tikslo, pavyzdžiui, kad lankytojas paliktų kontaktus ar pats susisiektų dėl jį dominančios paslaugos ar prekės“, – dėsto A. Avinas.
„Vertę mato visi, tačiau dažnai landing page sukūrimas reklamos kampanijai būna biudžeto klausimas.“
A. Avinas.
Pašnekovo teigimu, sėkmingas nukreipiamasis reklaminis puslapis turi pateikti tik aktualų lankytojui turinį. „Iš tikrųjų patarimų yra daug. Pavyzdžiui, antraštė turi būti tiesiogiai susijusi su reklama, kad lankytojas suprastų, jog viskas nuoseklu ir tai tos pačios reklamos dalis. Rekomenduojama į landing page įdėti klientų rekomendacijas ar partnerių, su kuriais dirbate, logotipus“, – sako internetinės reklamos specialistas.

Pasak A. Avino, lietuviai versle supranta tokių reklaminių puslapių naudą ir užsakymų įmonė sulaukia nemažai: „Kai susikuria landing page, žmonės tikrai pamato rezultatus. Vertę mato visi, tačiau dažnai landing page sukūrimas reklamos kampanijai būna biudžeto klausimas. Tikrai ne kiekvienai reklamos kampanijai užsakovas gali skirti papildomus 500–2 000 eurų.“

Siekiama maksimalaus rezultato

Reklamos internete žinovas sako, kad vieno universalaus ir visiems veikiančio nukreipiamojo reklaminio puslapio pavyzdžio ar struktūros nėra. „Apskritai didžiausia klaida yra tuomet, kai klientas nukreipiamas ne į landing page, bet į bendro pobūdžio puslapį, kuriame neaišku, ko iš to lankytojo norima. Geriau turėti susikūrus bent kažkokį landing page, negu neturėti jokio ir lankytojus kreipti į jūsų svetainės antraštinį ar vidinį puslapį.“

A. Avinas taip pat pabrėžia, jog reklamoje apskritai svarbu, kad viskas būtų aišku ir konkretu: „Taip pat svarbu iškomunikuoti lankytojui vertę: kokį produktą ar paslaugą parduodate, kodėl ir kokią naudą iš to gauna lankytojas.“ Reklama taip pat turi traukti vizualiai ir, žinoma, pateikti aiškią žinutę. „Taigi, kai reklama susiejama su landing page, mes iš reklamos galime pasiekti maksimumą – klientas gali lengvai ir greitai užsiregistruoti ar atlikti kitus veiksmus, o specialistas, dirbantis su reklamos kampanija ir matydamas aiškius rezultatus, turi visas priemones ir duomenis, padedančius optimizuoti landing page elementus, atlikti testus ir stengtis pagerinti reklamos kampanijos efektyvumą“, – pokalbį baigia pašnekovas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai