„ĮSIKRAUTI” GERŲ IDĖJŲ IR VEIKSMO BUS GALIMA NAKTĮ (#)

Simona Kvederytė prieš 6 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 29 s.
Renginio akimirka. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
Kovo 10-osios naktį, ko gero, vieninteliame ir išskirtiniame naktiniame renginyje praleisti prasmingai siūlo šiemet jau penktasis renginys „240 minučių įkrovos“. Jame šį kartą dalyvių laukia patirtį sukaupusių verslo atstovų žinios, patarimai ir paslaptys, padėsiančios pritraukti vartotojų, ir būdai, kaip juos paversti savo klientais. O geriausiai pasirodžiusi komanda triumfą atšvęs prie pietų stalo su pačiu Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi. Toks prizas numatytas tradiciškai už geriausiai sugalvotas ir išrinktas idėjas, skirtas Vilniaus miestui garsinti.
 

Gerų idėjų šaltinis

Renginys tradiciškai startuos Vilniaus senamiestyje, viešbutyje „Radisson Blu Royal Astorija“. „Kaip ir kiekvienais metais, renginys skiriamas kūrybos potencialui išnaudoti. Taip pat fenomenaliai iškilusiems verslams, sugebėjusiems panaudoti unikalius socialinius rinkodaros sprendimus, komunikaciją ir taip subūrusiems savo vartotojų, klientų ratą“, – sako renginio organizatoriaus ir sumanytojo „BZN start“ įkūrėja Živilė Baubonienė (nuotr. kairėje).

Ji pabrėžia, kad dalyvių laukia ne tik verslo atstovų pranešimai. Užsiregistravusieji renginyje bursis į komandas ir kartu dalyvaus kūrybinėse užduotyse „Came Out“ ir „Came Over“, kurių organizavimą į savo rankas apsiims „TMD Partners“ ir jų konsultantas Deividas Rafanavičius (nuotr. dešinėje). Abi užduotys bus susijusios su Vilniumi ir jo gyventojais, skatins pasukti galvą bei sukurti keletą idėjų.

„Užduotys intriguojančios. Su viena jų komandos tvarkysis viduje. Kitą reikės atlikti lauke, kur svarbiausi aspektai bus gera komandos strategija, greitis ir efektyvumas. Tie, kurie dalyvauja, išeina tikrąja to žodžio prasme įsikrovę, praplėtę pažintis ir dar daugiau. Tad registruokitės! 240 minučių pralekia kaip viena akimirka“, – tikina Ž. Baubonienė.

Su iššūkiais geriausiai susitvarkiusiai komandai, kurią išrinks atsakinga komisija, laukia prizas – pietūs su Vilniaus meru R. Šimašiumi.
 
Skandalai – planuota komunikacija

Renginyje vartotojus arba gerbėjus traukiančiomis paslaptimis, ryžtingos rinkodaros triukais dalysis „Keulė Rūkė“ bendraįkūrėjis Rokas Medonis (nuotr. kairėje). Jis skaitys pranešimą „Keulė Rūkė“: jokių atsitiktinių sprendimų ir kaip „heiterius“ paversti „followeriais“.

Vilniuje restoranas „Keulė Rūkė“ veikia daugiau nei dvejus metus ir prasiplėtė jau iki trijų vietų. Dėmesio, gerbėjų ir lankytojų neatsigina iki šiol. Restorano prekių ženklas tapo žinomas ir už sostinės ribų. „Daug kam gali atrodyti, kad „Keulė Rūkė“ – tai tiesiog sėkmės ir atsitiktinumo istorija, kai komandai pavyko pačiupti fortūną. Tai visiška netiesa. Nei restorano atsiradimas, nei rinkodaros veiksmai nėra atsitiktiniai. Visi tie skandalai, kuriuos dauguma viešųjų ryšių specialistų laiko kvailystėmis, yra ilgo pasiruošimo ir komunikacijos planavimo rezultatai“, – sako R. Medonis.

„Keulė Rūkė“ komunikacija yra drąsi, skleidžianti savitą filosofiją ir pabrėžianti aiškią poziciją. Be to, ji skandalinga ir gebanti išsiskirti iš rinkoje veikiančių restoranų bei pritraukti klientų srautą. Už ką juos klientai myli ir kodėl juos seka, dalyviai išgirs būtent šiame renginyje.
 
Reklamos sėkmė slypi drąsioje idėjoje

Vienas žinomiausių Lietuvos fotografų Tomas Kauneckas (nuotr. dešinėje) toli gražu ne vienus metus įgyvendina reklamų idėjas, kuria pagrindinį jų elementą – vaizdą. Renginyje jis bandys atsakyti į klausimą: „Kas yra geras reklamos „vizualas“?“

„Geram reklamos vaizdui pirmiausia reikia puikios idėjos ir tinkamo jos išpildymo. Kaip tai padaryti, vienos taisyklės nėra. Kiekviena reklama – atskiras atvejis, kuriam reikia savų sprendimų“, – pabrėžia T. Kauneckas.

Jis sako, kad idėja neturėtų būti per daug konservatyvi. Atvirkščiai, dėmesį labiausiai pritraukia drąsios reklamos. Prekių ženklai, užsakydami reklamas, tokių visuomet ir pageidauja. Mat nori išsiskirti, būti pastebėti, kad šokiruotų ir taip paveiktų žmones.

Tačiau dažnai, reklamos gamybos procesui įpusėjus, įmonės vėl užsidaro konservatyvumo ir baimių kiaute – atsisako drąsių rinkodaros sprendimų, norėdami likti saugioje pozicijoje. Tai esą viena didžiausių klaidų. „Kas nerizikuoja, tas negeria šampano. Jei esame konservatyvūs, bijome priimti drąsius sprendimus, gal ir nereikėtų tikėtis šiemet drastiško savo pardavimų šuolio“, – apibendrina garsus Lietuvos fotografas.
 
Biudžetas: nuo tigro iki kačiuko

„Puikiai, paveikiai, pritraukiančiai reklamai reikalingas ir atitinkamas, aiškiai žinomas biudžetas. Ko verta reklama be reikiamo finansavimo? Tai puikiai iliustruoja klasika tapęs pavyzdys: klientas tikisi reklamoje išvysti tigrą, bet be reikiamų investicijų gauna tik kačiuką“, – sako T. Kauneckas.

Kiek kainuoja gera reklama? Fotografo teigimu, viena spausdintinė reklama atsieina 3­–5 tūkst. eurų. Tokios sumos reikia fotografo, stilisto, asistentų, technikų, modelių paslaugoms, taip pat vietai įrengti, drabužiams, rekvizitams ir kitoms reikiamoms priemonėms.
„Klasika tapęs pavyzdys: klientas tikisi reklamoje išvysti tigrą, bet be reikiamų investicijų gauna tik kačiuką.“
T. Kauneckas.
„Daugiausia kainuoja fotografo darbas. Nemenką sumą pakloti reikėtų ir modeliui. Esu įsitikinęs: jei taupoma modelio darbui, o pasirinktas žmogus neatitinka grožio standartų, reklama nebus tokia veiksni. Būtent žmogus, jo veidas parduoda reklamą“, – mano T. Kauneckas.
 
Stilingiausių renginio dalyvių tradiciškai lauks specialūs garsaus dizainerio, stiliaus ir įvaizdžio eksperto Seržo Gandžumiano sukurti prizai, skirti moteriai ir vyrui.

Renginys organizuojamas didžiausio jauno verslo portalo „BZN start“ iniciatyva kartu su ištikimais partneriais, tarp jų: „Swedbank“, AB, konsultacijų įmonė „TMD Partners“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Go Vilnius“, „Spaudos departamentas“, „Red Bull“ ir skaitomiausias naujienų portalas „Delfi“.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai