KAIP LAIMĖTI VARTOTOJĄ APGYVENDINIMO PASLAUGŲ VERSLE? (#)

Ingrida Šulcienė prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 6 s.
Viešbučio „Radisson Blu Royal Astorija Hotel“ Vilniuje generalinis direktorius - Janis Valodze. Vilnis Sluka nuotr.
Šiandien tikriausiai nerasime žmogaus, kuris nežino arba nebūtų pasinaudojęs tokiomis internetinėmis kelionių planavimo platformomis kaip „Booking.com“, „Expedia.com“, „Tripadviser.com“. Nuolat tobulėdamos ir būdamos arčiau klientų, mūsų kelionių planavimą jos padarė paprastesnį, greitesnį ir pigesnį. Apie tai, kaip informacinės technologijos keičia šiuolaikinio keliautojo įpročius, elgseną ir kitus dalykus, kalbamės su viešbučio „Radisson Blu Royal Astorija Hotel“ Vilniuje generaliniu direktoriumi Janiu Valodze.

Dabar užsisakyti viešbutį 10 kartų paprasčiau.

Tipinis šiuolaikinis klientas yra gerai apsirūpinęs ir mobiliaisiais telefonais, ir nešiojamaisiais ar planšetiniais kompiuteriais, taip pat įvairiomis programėlėmis, kuriomis naudojantis planuojama kelionė ir atliekami visi reikiami užsakymai: nuo viešbučio užsakymo iki taksi paslaugų. Tad šiais laikais užsisakyti viešbutį gerokai paprasčiau ir lengviau nei anksčiau. Technologijų plėtra padarė didžiulį proveržį klientų aptarnavimo srityje: tokios internetinės platformos kaip „Booking.com“, „Expedia.com“ labai supaprastino, pagreitino ir atpigino kelionių planavimą. Norint užsisakyti kambarį viešbutyje, dabar pakanka paspausti porą ar keletą mygtukų. Šiuolaikinis keliautojas, prieš užsakydamas viešbutį, pasidomi jo reputacija internete, pasiskaito atsiliepimų, nuomonių socialiniuose tinkluose, specializuotuose kelionių forumuose, palygina kainas bei kokybę ir tik tuomet priima sprendimą. Tą patį daro ieškodamas informacijos apie lankytinas vietas, ieško patvirtinimų, įrodymų apie geriausias vietines kavines, klubus, maistą, renginius ir pan. „Tripadvisor.com“ atsiradimas viešbučių veiklą padarė ypač matomą ir skaidrią. Anksčiau reikėjo įdėti nemažai pastangų ir laiko renkantis informaciją apie viešbutį, o dabar tai jau praeitis, nes keliais paspaudimais gali sužinoti viską: nuo tualeto reikmenų iki turinio šaldytuve.
 
Auksinės taisyklės, kad keliautojas jus reklamuotų.

Mes neskirstome klientų į modernius ir klasikinius. Pirmiausia mes kreipiame dėmesį į kliento poreikius ir stengiamės juos ne tik patenkinti, bet ir viršyti lūkesčius. Tam labai padeda trys auksinės taisyklės: 1) aptarnauk klientą taip, kaip tu pats norėtum būti aptarnautas; 2) aptarnauk taip, kaip to tikisi klientas, mąstyk iš kliento pozicijų; 3) nustebink klientą netikėtu dėmesiu ar pasiūlymu. Pastaroji taisyklė yra aukščiausias aptarnavimo lygis, nes išsprendžia kliento klausimą ar problemą, dar tik pradėjus apie tai galvoti. Šiais laikais būtina klientą ne tik kokybiškai aptarnauti, bet ir nustebinti, sukuriant netikėtą ir malonią staigmeną. Pavyzdžiui, šiandien jūsų gimimo diena ir jūs randate savo kambaryje gimtadienio tortą su sveikinimu. Pusryčiams mėgstate vaisius? Štai specialiai jums skirtas šviežių, ką tik nuskintų uogų krepšelis. Ar tai jūsų nenustebintų, nenudžiugintų? Individualus ir iniciatyvus bendravimas su klientu yra geriausia reklama, nes patenkintas klientas dalijasi atsiliepimais socialiniuose tinkluose, palieka teigiamų komentarų, įrašų, pakviečia draugus ir t. t. Visa kelionė nuo įsiregistravimo iki išsiregistravimo turi būti sklandi, patogi ir su staigmenos elementu, kurį klientas prisimintų.
 
Miestų rinkodara: apsiaukite turisto batus.

Nuolat stebina tai, kiek įdomių dalykų vyksta Vilniuje, Kaune, kokie puikūs kurortiniai miestai yra Druskininkai ir Birštonas. Vilniaus Tymo turgelis turi unikalų produktą – vasaros virtuvę po atviru dangumi. To nėra nei Rygoje, nei Taline, tačiau labai nedaug kas tai žino ir gali rekomenduoti svečiams iš užsienio. Ar žinote, kad pernai Kaune vyko pasaulinis moterų oro balionų čempionatas? Deja, nedaug kas tai žinojo, nedaug kas galėjo pasidžiaugti šiuo įspūdingu reginiu. Miestai dar nepakankamai išnaudoja naujausias technologijas, kad efektyviai ir išmaniai pristatytų savo pranašumus. Kartais susidaro įspūdis, kad vietiniai daro viską, kad paslėptų savo išskirtinumą nuo turistų. Šiuolaikinis keliautojas ieško miestuose vietinių stebuklų, o šiandien kaip niekad lengva apie juos papasakoti ir pristatyti. Mes dažnai įprantame prie savo miestų ir jau nematome to, kas gali būti įdomu ir patrauklu turistams. Todėl pamėginkite apsiauti kito keliautojo batus ir su jais pasivaikščioti po savo miesto erdves, gatves, kiemus. Atrasite daug įdomių dalykų!
 
Laisvalaikio kelionės emocionalesnės.

Dėl informacinių technologijų mes labai greitai sužinome naujienas apie įvykius kitose šalyse, informacijos sklaida nebeturi ribų. Kiekvienas neatsakingas politinis pareiškimas ar sprendimas, įvykęs teroristinis aktas veikia rinkas, valiutų kursų svyravimus, taip pat keliautojus. Jeigu „Brexit“ ir Donaldo Trumpo išrinkimas JAV prezidentu staiga nepakeitė verslo kelionių srautų, nors tikėtina, kad įtaka bus juntama vėliau, tai laisvalaikio keliones besirenkantys turistai yra kur kas jautresni. Pavyzdžiui, po D. Trumpo tapimo JAV vadovu sumažėjo vokiečių keliautojų pateikiamų viešbučių užsakymų skaičius, o Rusijoje turizmas sumenko dėl valstybės politinių sprendimų ir rublio nuvertėjimo.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai