KOKIE VARTOTOJŲ PRITRAUKIMO BŪDAI ATVERS VERSLUI NAUJŲ GALIMYBIŲ AUGTI? (#)

Ieva Drungilaitė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 2 s.
Didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ savo sričių lyderiai atskleis verslo įžvalgas. pixabay.com nuotr.
Vartotojų pritraukimo klausimas aktualus kiekvienas verslui, nesvarbu, kokių pajėgumų jis yra. Birželio 6 d. vyksiančiame didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ įžvalgomis dalinsis savo sričių profesionalai: „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas, skaitmeninės rinkodaros vadovė Dovilė Filmanavičiūtė - Miss Sheep ir vienas iš „Soundest“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Egzistuoja daugybė būdų ir metodų – vieni jų naujesni ir itin madingi, kiti lyg ir pergyvenę savo šlovės amžių, bet vis dar paveikūs, jei mokama jais naudotis tinkamai. „#LAUNCH 2017“ pranešėjai sutiko atskleisti keletą savo pastebėjimų, naudingų kiekvienam naujam ir jau stabiliai veikiančiam verslui.

„Facebook“ – judriausia priemonė

Šiandienė verslo rinkodara sunkiai įsivaizduojama be aktyvios veiklos „Facebook“ platformoje. Dažnai čia verslas suranda didžiąją dalį savo klientų, o vartotojai nesunkiai gali sekti naujienas ir susipažinti su naujaisiais verslais. Atrodytų, šis socialinis tinklas jau išnarstytas iki smulkiausių detalių, tačiau „Socialaus marketingo“ vadovas A. Žakas (nuotr. dešinėje) įsitikinęs, kad atrasti šį bei tą naujo „Facebook“ tinkle tikrai galima.

„Nėra dinamiškesnio sklaidos kanalo nei „Facebook“. Jis keičiasi labai greitai, kiekvieną savaitę atsiranda naujovių ar anksčiau nebuvusių galimybių. Norint gauti iš šio kanalo maksimalią naudą, reikia žinoti, kiek daug yra techninių galimybių, kad visas jas išnaudotume ir veiktume maksimaliai sėkmingai“, – teigia pašnekovas.
„Pats svarbiausias sėkmės garantas „Facebook“ tinkle – suprasti, ką ir kodėl ten darome.“
A. Žakas.
Anot A. Žako, didžiausia bėda, kad kartais verslas į komunikaciją „Facebook“ tinkle žiūri vis dar paviršutiniškai ir atlikdami tam tikrus veiksmus patys iki galo nesuvokia, kam to reikia ir ar tai bus veiksminga vartotojams pritraukti ir išlaikyti.

„Pats svarbiausias sėkmės garantas „Facebook“ tinkle – suprasti, ką ir kodėl ten darome. Didelė dalis klaidų atsiranda tada, kai prekių ženklai atlieka kažkokius veiksmus tik dėl to, kad kažką darytų. Jeigu jie identifikuotų tikslą, pažintų savo tikslinę auditoriją ir tuomet susidėliotų aiškų planą, rezultatas būtų daug geresnis“, – patikina A. Žakas.

Naujienlaiškių subtilybės

Neretai be reikalo nuvertinami asmeniškai el. paštu siunčiami naujienlaiškiai. R. Laurinavičius (nuotr. kairėje) atskleidžia „Soundest“ patirtį, kad tai vis dar gali būti itin paveiki ir naudinga priemonė.

„Naujienlaiškis turi skelbti aiškią žinutę: ar tai išpardavimas, ar nauja kolekcija ir pan. Pasiūlymas turėtų būti vertas prenumeratorių dėmesio. Prenumeratoriai gali pasijusti apgauti, jei laiško pavadinimas bylos apie paskutinį vasaros išpardavimą, o laiške perskaitys, kad kelioms prekėms suteikiama 5 proc. nuolaida. Kažin ar nusivylęs pasiūlymais prenumeratorius kitą kartą skubės vėl atsidaryti jūsų laišką. „Soundest“ patirtis rodo, kad labai gerai veikia proginiai naujienlaiškiai: kepsninės prieš pat Jonines, moteriški apatiniai Valentino dienai, raudoni pledai Kalėdoms ir t. t.“, – patirtimi dalijasi pašnekovas.

Specialistas pataria atkreipti dėmesį į tai, kad tobulėjant technologijoms didėja ir naujienlaiškių galimybės. Tinkamai jas išnaudojus, vartotojas gali būti sužavėtas, o jo dėmesys prikaustytas ilgam laikui.

„Vertėtų nepamiršti ir vis tobulėjančių naujienlaiškių galimybių – siųsti interaktyvius laiškus su reprezentaciniu vaizdo įrašu, animuotaisiais paveikslėliais, pasiūlyti prenumeratoriams momentinę loteriją ar ką nors panašaus“, – teigia R. Laurinavičius.

Vartotojus žavi nuoširdumas

Skaitmeninės rinkodaros specialistė D. Filmanavičiūtė (nuotr. dešinėje) vis dažniau pastebi, kad vartotojai vertina turinį, tačiau jis turi būti natūralus, naudingas ir svarbiausia – nuoširdus. Pašnekovė pabrėžia, kad įžūlios ir vien pirkti skatinančios reklamos nebežavi vartotojo, todėl reikia ieškoti žmogiškesnių sprendimų.

„Pastebėjau, kad kartu su turinio rinkodaros atgimimu madingas vėl tapo nuoširdumas. Reklama kaip reklama žmones veikia kur kas menkiau nei tie sprendimai, kuriuos sukuria empatiški, įsigilinę, įžvalgūs prekių ženklai. Tai labai džiugina, nes tokia reklama ne tik siekia verslo tikslų, tačiau ir padeda mums visiems gyventi turiningiau. Tikiuosi, kad ši tendencija tik stiprės ir mes niekada negrįšime prie komunikacijos „pirk arba mirk“ tono“, – viliasi D. Filmanavičiūtė.

Daugiau įžvalgų – birželį

Didžiausiame jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ patirtimis dalinsis geriausi savo sričių lyderiai. Jie atskleis verslo įžvalgas, pasidalins inovatyviais sprendimais, padėsiančiais pritraukti vartotojų, plėsti veiklą ar didinti žinomumą. Pirmą kartą bus organizuojami ir įvairūs mokymai, kuriuos išklausę dalyviai gaus pažymėjimus.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai