(NE)MOKAMŲ RENGINIŲ BILIETŲ PLATINIMO PERSPEKTYVOS, ARBA KAIP PARDUOTI DAUGIAU BILIETŲ? (#)

Kristina Augustinaitė ir Veronika Bielinė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 19 s.
Ateityje vartotojas ieškos tokio bilietų platintojo, kuris siūlys kuo lankstesnes sąlygas Pixabay.com nuotr.
Sėkmingam bilietų pardavimui ar išplatinimui šiandien nebeužtenka tik gero renginio turinio. Pritraukti dalyvius į nemokamą renginį pasidarė taip pat sunku, kaip ir prikviesti į mokamą. Todėl svarbu įtikti potencialiam pirkėjui, kad jis apsispręstų įsigyti bilietą. O jei dalyvis gavo nemokamą bilietą, svarbu užtikrinti, kad jis tikrai atvyktų į renginį. Kas veikia, kas vartotojui šiandien svarbu ir kokios numatomos ateities perspektyvos, kalbamės su vieno inovatyviausių bilietų platintojo „Paysera tickets“ sistemos vienu iš įkūrėjų Justu Noreika ir festivalio „Mėnuo juodaragis“ vadovu Ugniumi Lioge.

Vartotojų poreikiai tik didės

Manoma, kad ateityje vartotojas ieškos tokio bilietų platintojo, kuris siūlys kuo lankstesnes sąlygas. Bus norima ne tik įsigyti bilietą, bet ir turėti galimybę prireikus jį parduoti ar perparduoti. Tam bus naudojamos bilietų perpardavimo platformos. Čia vienu mygtuko paspaudimu vartotojas galės perparduoti savo bilietą. Visus šiuos poreikius rinkoje jau tenkina naujai sukurti startuoliai. Jie puikiai randa sinergiją su jau esamais bilietų platinimo paslaugų teikėjais. Tai galėtų būti puiki verslo niša ir mūsų startuoliams. Šitokia veikla puikiai galėtų apimti ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių rinkas.

Neabejotinai kils ir poreikis bei galimybė bilietą apdrausti, kaip dabar daroma su lėktuvų bilietais. Jei bilieto turėtojas nuspręs nedalyvauti renginyje iki jo likus tam tikram dienų skaičiui, jis galės susigrąžinti 100 proc. bilieto kainos, likus parai iki renginio – 50 procentų. Tie bilietų platintojai, kurie galės pasiūlyti kuo daugiau paslaugų pirkėjui, laimės ir rinką.

Didžiosios Britanijos statistika rodo, kad net 70 proc. bilietų nuperkama tiesiogiai iš organizatoriaus tinklalapio. Todėl itin svarbu pasirinkti tinkamą bilietų platintoją, turintį vartotojus tenkinančius bilietų valdymo įrankius. Bilietų platintojo pasirinkimas – labai reikšmingas sėkmingo bilietų pardavimo veiksnys.

Bilietų platintojo išsirinkimas

Paysera tickets“ bendraįkūrėjis J. Noreika (nuotr. kairėje) patarė atkreipti dėmesį į veiksnius, kurie svarbūs renkantis tinkamiausią bilietų platintoją. Pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į tai, ar bilietų platintojas taiko mokestį už kiekvieną bilietą, ar už užsakymą. Pasak pašnekovo, klientas vienu pirkimu vidutiniškai įsigyja 1,5 bilieto, todėl fiksuotas mokestis už kiekvieną bilietą nėra palankus renginių organizatoriams, nes didesnė nauda gaunama, kai kaina taikoma kiekvienam užsakymui atskirai. Dar vienas svarbus aspektas – pirkėjui taikomas mokestis už kiekvieną įsigytą bilietą. J. Noreika sako, kad toks apmokestinimas klientams sukelia neigiamą įspūdį ir ilgainiui gali juos atgrasyti nuo kitų pirkimų. Renkantis bilietų platintoją, taip pat svarbu atsižvelgti į kvietimo išsiuntimo ir bilietų tikrinimo įrangos kainą.

Bilietų pardavimą didinantys triukai
„Galimybė valdyti nuolaidas, parduoti su specialiais kodais ir paskleisti per bilietų platintojo bazę informaciją apie atsiradusį renginį yra svarbūs įrankiai, kuriuos reikia taip pat įvertinti renkantis tiekėją.“
J. Noreika.
Esama keleto triukų, leidžiančių renginių organizatoriams parduoti daugiau bilietų. „Paysera tickets“ sistemos vienas iš sumanytojų patarė numatyti skirtingas bilietų kainas: išankstiniai, įprastiniai, vėluojančiųjų bilietai. Tai leidžia iškomunikuoti aiškią žinutę: „Paskubėkite, galite įsigyti pigesnių bilietų iki pabrangimo!“ J. Noreika teigia, kad yra pastebėta, jog bilietų pardavimai gerokai pašoka prieš numatytą pabrangimą. Specialistas pataria pritaikyti nuolaidas tiems, kas perka didesnį kiekį bilietų, taip klientai skatinami pirkti daugiau. „Pirkėjas pats pradeda skleisti žinią, ieškoti bendraminčių ir pritraukia papildomų klientų, įsigyjančių bilietų su nuolaida“, – sako pašnekovas. Be to, bendraįkūrėjis atkreipia dėmesį, kad, naudojant trumpą laiką galiojančius nuolaidos kodus, sukuriamas deficito jausmas, todėl pirkėjus tai skatina kuo greičiau apsispręsti dėl bilietų įsigijimo. Taip pat svarbu bendrauti su savo renginių lankytojais elektroninėje platformoje ir fiksuoti klientų kontaktus, nes tai yra tikslinė auditorija. „Galimybė valdyti nuolaidas, parduoti su specialiais kodais ir paskleisti per bilietų platintojo bazę informaciją apie atsiradusį renginį yra svarbūs įrankiai, kuriuos reikia taip pat įvertinti renkantis tiekėją“, – pataria J. Noreika.

Paslaugų prijungimas prie bilietų

Festivalio „Mėnuo juodaragis“ vadovas U. Liogė (nuotr. kairėje), kalbėdamas apie bilietų platintojus, pabrėžia, jog labai svarbu, kad bilietų pardavėjas suteiktų galimybę valdyti savo pirkėjų duomenis, kad su jais galėtų bendrauti, atsiųsti aktualią informaciją. „Jau kelerius metus dirbame su „Paysera tickets“ sistema ir esame patenkinti, nes būtent tokią galimybę jie siūlo. Galime bendrauti su festivalio dalyviais ir informuoti apie naujienas, paslaugas, pateikti kitą svarbią informaciją“, – teigia festivalio organizatorius. Ateityje iš bilietų platintojų U. Liogė tikisi ir papildomų susijusių paslaugų. „Greta bilieto pardavimo turėtų būti siūlomas automobilio vietos įsigijimas ar kitos paslaugos, už kurias bilietų pirkėjas galėtų susimokėti ir vėliau, jau turėdamas bilietą, – sako jis. – Poreikiai auga ir vartotojas nori gauti visas paslaugas vienoje vietoje keliais mygtuko paspaudimais. Neabejoju, kad ateityje, įsigijus e. bilietą, bus paprasta jį valdyti ir įsigyti papildomų paslaugų. Vartotojui nebereikės naršyti keliose skirtingose svetainėse ir pačiam ieškoti.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai