BŪDAS PELNYTI ILGALAIKĮ VARTOTOJŲ PASITIKĖJIMĄ (#)

Urtė Bujevičiūtė prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 41 s.
Dovilė Filmanavičiūtė, vadinama Miss Sheep. Asmeninio albumo nuotr.
„Tai tikrai nėra pirmo paspaudimo vertas turinio vienetas, tai nėra net antro ar trečio paspaudimo vertas daiktas, tai yra ilgalaikis romanas, tai pasitikėjimas, abipusis ryšys, tai nuolatinis kalbėjimasis vienam su kitu. Tai ne sakymas „pirk arba mirk“, o sakymas „aš tau duosiu kai ką įdomaus, kas tavo gyvenimą galbūt praskaidrins ir dėl ko tu norėsi būti su manimi kiekvieną dieną“, – ilgalaikių santykių kūrimo veiksmingumu įsitikinusi komunikacijos ekspertė Dovilė Filmanavičiūtė, vadinama Miss Sheep. Turinio rinkodaros subtilybes ji atskleidė savo pranešimo metu didžiausiame jaunojo verslo forume „#LAUNCH 2017“.
 
Kokybiška komunikacija

Turinio rinkodara nėra naujas rinkodaros būdas. Pirminių turinio rinkodaros pavyzdžių randama dar gilioje senovėje piešiniuose ant uolų. Šiandien tai vis dažniau įmonių pasirenkamas reklamos būdas. Tai nėra greitą rezultatą garantuojanti priemonė. Greito rezultato nebuvimas verčia ieškoti vis naujų sprendimų, o klaidingi bandymai tampa bevaisiu tendencijų vaikymusi. Galiausiai tai lemia negrįžtamai ištuštėjusį biudžetą. Savo pranešimo metu D. Filmanavičiūtė pateikė keletą patarimų, padedančių suvokti, kas yra turinio rinkodara ir kaip tinkamai ją išnaudoti.
 
Turinys savaime neišplis
„Bendruomenė atsiranda tik tada, kai jūsų turinys įkvepia.“
D. Filmanavičiūtė.
Veiksmingai turinio rinkodarai reikia bendruomenės, žmonių, kurie pasitiki, žavisi ir dalijasi informacija. Net ir nuoširdžiai kurta kokybiška informacija savaime išplinta retai. „Vienas iš tūkstančio gali tapti virusiniu savaime, o visa kita turi kažkas skleisti, palaikyti, pastiprinti ir paveikti“, – sakė D. Filmanavičiūtė.
 
Bendruomenę formuoti padeda nuolat kuriamas kokybiškas turinys. Skaitytojai turi pasitikėti ir jaustis komunikacijos dalimi. „Bendruomenė atsiranda tik tada, kai jūsų turinys įkvepia, kai jis sustiprina tikėjimą, kad tam tikros vertybės, tam tikri reiškiniai egzistuoja ir jie tikrai yra tokie, kokie yra, turinys privalo paneigti mitus ir tik tada jis jaudina žmones, tik tada jis įkvepia, stiprina tikėjimą ir inicijuoja aistringas diskusijas, formuoja vienas ar kitas nuomones“, – įsitikinusi Miss Sheep.
 
Leisti jaustis „-esniems“

Prekių ženklo rinkodarai skirtas turinys turi paįvairinti kasdienybę. Leisti jaustis svarbesniems, gražesniems ar įdomesniems, leisti kažko išmokti. Turinio rinkodaros ekspertė ragino kurti ne šiaip reklamas, bet kokybišką turinį, kuris turi vertę. „Įtikiname savo klientus nekurti šiaip reklamos, o sukurti kažką, kas žmones priverstų susijaudinti ir priverstų apie prekių ženklą kalbėti kaip apie žurnalistiką, o ne kaip apie rinkodarą“, – pasakojo ekspertė. Tada jie niekieno neprašomi dalijasi informacija, taip užtikrindami reklaminę sklaidą.
 
Apgalvoti strategiją

Kokybiškai suplanuota žurnalistinė informacija skleidžiama padeda pasiekti tikslą – išaugusius pardavimus. Ne pavienės žinutės, o teisingai suplanuota visuma tampa atpažįstama istorija, kurios dalimi nori tapti skaitytojai. Dažna klaida – padriki neplanuoti veiksmai, neleidžiantys išnaudoti galimybių. „Blogiausia, kas gali nutikti, – strategijai sukurti, juokais tariant, skiriama dešimt minučių, o resursai ir biudžetas metami ten, kur reikėtų padaryti žingsnį atgal ir pagalvoti, koks mūsų planas. Prieš tai, kai mes sukursime niekam neįdomaus ir nieko nejaudinančio turinio“, – teigė profesionalė.
 
Kūrybiškumas, o ne didelis biudžetas

Ne visada reikia samdyti geriausias agentūras ir išleisti didelius pinigus, norint sukurti jaudinantį turinį. Užtenka pasitelkti kūrybiškumą. D. Filmanavičiūtė patarė eksperimentuoti ir kurti tai, kas yra paprasta ir nuoširdu. „Kurdami strategijas, kartais nematome to, kas yra labai paprasta ir kas iš tikrųjų jaudina žmones. Kartais nereikia būti nei dideliu prekių ženklu, nei turėti labai didelio biudžeto, kad vienu įrašu pasiektum šimtus tūkstančių žmonių“, – apibendrino D. Filmanavičiūtė, pateikdama kūrybiškiausių kurtų reklamų vaizdinius pavyzdžius.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai