ANGLIŠKAI SKAMBANTYS LIETUVIŠKI PREKIŲ ŽENKLAI POPULIARŪS VARTOTOJŲ TARPE (#)

BZN start prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 11 s.
„Maximos“ pirkimų departamento direktorė Vilma Drulienė. Asmeninio albumo nuotr.
Produktų etiketes peržvelgia ir panagrinėja toli gražu ne kiekvienas pirkėjas. Todėl dauguma jų nustebtų sužinoję, kad kai kurie itin kokybiški, ryškūs ir gerai pažįstami produktai yra pagaminti ne užsienio, tačiau Lietuvos gamintojų. Ir jų produkcija ne tik kad nenusileidžia aukščiausia gaminio kokybe ir konkurencinga kaina, bet ir vilioja pirkėjus modernia, išskirtinio dizaino pakuote, puikiai atrodančia lentynose.

Pirkėjai vertina natūralumą

„Mūsų klientai kartais net neįtaria, kad žaismingai ir užsienietiškai skambantys prekių ženklai, tokie kaip „Veri Beri“, „JuneJuly“, „4CORNERS“, „Sun 365“, „Green Feel“, „Shoo“, „Balance“ ar „Pro Biotic“ yra lietuviški, neretai sukurti jaunų, bet visuomet energingų šalies verslininkų, puikiai pažįstančių mūsų pirkėjų poreikius“, – teigia Vilma Drulienė, „Maximos“ pirkimų departamento direktorė.

Anot V. Drulienės, lietuviškų gaminių tiekėjai itin vertina ir akcentuoja savo produktų natūralumą ir kokybę, o pirkėjų sprendimams nemažą įtaką turi žinojimas, kad lietuviška prekė – tai nauda šalies ekonomikai.

„Stengiamės vartotojams pateikti kuo daugiau lietuviškos produkcijos. Pastebime, kad atradę savo pirkėjus gamintojai drąsiai išplečia prekių pasirinkimą, suteikdami vartotojams dar didesnę pasirinkimų laisvę ir įvairovę. Kartu su veržliais, moderniais ir šiuolaikiškais lietuviškais prekių ženklais prisidedame ir prie pirkėjų gyvensenos pokyčių – galbūt kartais ir labai mažų, bet reikšmingų, tokių kaip „Sun 365“ siūloma sveikos mitybos programa“, – tikina už prekių įsigijimą „Maximoje“ atsakinga V. Drulienė.
 
Auga sveikų produktų paklausa
„Geros sveikatos pamatus kuriame nuo pat vaikystės, formuodami savo mitybos, poilsio ir judėjimo įpročius.“
G. Rimkus.
Šalto spaudimo sulčių „Sun 365“ buteliukai yra vienas iš pavyzdžių, kad Lietuvoje sukurtas produktas galėtų ryžtingai konkuruoti dėl pirkėjų dėmesio bet kurioje pasaulio šalyje. Trijų vaikinų verslo idėja Lietuvoje pritraukia vis daugiau žmonių, kurie net ir būdami jauni rūpinasi savo sveikata. „Norime įkvėpti jaunąją lietuvių kartą atrasti mažas, bet svarbias smulkmenas, iš kurių susideda gera kasdienė savijauta. Turime įprasti mąstyti apie tai, ką kasdien valgome: ar tai stiprina mūsų sveikatą ir suteikia energijos? Negalavimai ir ligos nėra vien garbaus amžiaus žmonių rūpestis. Geros sveikatos pamatus kuriame nuo pat vaikystės, formuodami savo mitybos, poilsio ir judėjimo įpročius“, – teigia vienas iš bendrovės, gaminančios sultis „Sun 365“ įkūrėjų Gytautas Rimkus.

Prausimosi reikmenų linijai „Shoo“ atstovaujanti Agota Jakutytė taip pat tiki, kad jos sukurtas prekės ženklas yra daugiau negu tiesioginė nauda vartotojui – švara ir higiena. „Pirmiausia „Shoo“ yra meilė ir rūpestis silpnesniu bei mažesniu. Ir gyvūnui, ir savininkui tinkantis produktas iš natūralių medžiagų tarsi savaime skelbia: mes visi esame vienodi, visi norime meilės ir būti sveiki“, – paaiškina A. Jakutytė. Pasak jos, labai džiugu, kad šis lietuviškas prekės ženklas savo kokybe užkariauja lentynas ir žmonių širdis ne tik Lietuvoje, bet ir Ispanijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje ir net Australijoje, Kanadoje, Honkonge.

Lietuvišką natūralumą akcentuoja ir geriamojo vandens „JuneJuly“ gamintojai, savo produkto pavadinimu tarsi užsimindami apie vasarą – metą, kai žmonės gali daug laiko praleisti gamtoje ir pasisemti jėgų. Anot „JuneJuly“ tiekėjų, papildoma stiklinė vandens per dieną gali pastebimai pagerinti kiekvieno žmogaus savijautą.

Lietuvoje gyvenantys brolis ir sesuo sukūrė išskirtinį produktą, nes patys labai mėgsta smaližiauti, tačiau vengia cukraus ir saldiklių. „Veri Beri“ gardėsiuose taip pat nėra jokių konservantų, dažiklių ir dirbtinių kvapiklių – malonaus skonio juostelės gaminamos tik iš vaisių produktų, be glitimo ar alergenų.

Angliški pavadinimai traukia dėmesį
 
„Kasdien bendraujame su daugybe Lietuvos gamintojų ir stebimės jų išradingumu, kūrybiškumu ir įdomiais sprendimais. Jie mus įkvepia dirbti kartu ir stebėti, kaip pirkėjai priima lietuviškas naujoves. Neabejojame, kad „Maximoje“ parduodami lietuviški produktai galėtų įsitvirtinti ir kitose Europos šalyse, nes pirkėjai visame pasaulyje šiandien vis labiau vertina natūralumą, kokybę ir gerą išvaizdą. Angliškai skambantys Lietuvos gamintojų produktai mūsų parduotuvėse dažnai patraukia pirkėjų iš užsienio dėmesį bei sukelia nemenką nuostabą. Bet, svarbiausia, matyt, yra tai, jog iš pradžių patekę į lietuviško prekybos tinklo lentynas, šie prekių ženklai gauna realią galimybę jauną prekės ženklą auginti, o sulaukus populiarumo Lietuvoje, vėliau sėkmingai užkariauti ir užsienio šalių rinkas“, – pastebi V. Drulienė.

Lietuviškų prekių ženklų kūrėjai neretai pasitelkia užsienyje sukauptą patirtį, kad jų gaminys atitiktų aukštus tarptautinius standartus. Pavyzdžiui, Kaune gaminama „Green Feel“ kosmetika sulaukė sėkmės Italijoje, lietuviški buitinės chemijos prekių ženklai „Balance“ ar „Pro Biotic“ patraukė dėmesį šalyse, kurių gyventojai itin vertina ekologiškas, aplinką tausojančias ir sveikas valymo ir indų plovimo priemones.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai