7 ŽINGSNIAI SĖKMINGO PIRMOJO B2B PARDAVIMO LINK (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 31 s.
Jeanas-Baptiste’as Daguene, startuolio„Evergrowth“ bendraįkūrėjis. Asmeninio archyvo nuotr.
Nors, asmeninė patirtis yra geriausia mokykla, ekspertų patarimai gali padėti minėtus etapus įveikti kiek lengviau. Įžvalgomis apie sėkmingus veiksmus siekiant pirmojo pardavimo 2017 m. lapkričio 16–17 d. Vilniuje vykusiame renginyje „The Grand Founders Day“ dalijosi Jeanas-Baptiste’as Daguene, sėkmingai plėtojantis startuolį „Evergrowth“, skirtą aktyvaus pardavimo procesui. J. B. Daguene renginyje įvardijo kelis patarimus, kaip sėkmingai įvykdyti pirmąjį įmonės pardavimą.

1. Susikurkite idealaus kliento profilį. Įvertinkite įmones, su kuriomis dirbsite, jų dydį, veiklos regioną. Nuspręskite, su kokiais žmonėmis jums palankiausia bendrauti: sprendimų priėmėjais, darančiais įtaką, ar tais žmonėmis, kurie domisi rinkos naujovėmis. Išskirkite, kokios jūsų siūlomo produkto vertės galėtų būti aktualios klientui, ir apgalvokite, kokie galėtų būti papildomi argumentai rinktis būtent jus.

2. Minčių lietus ir idėjų sąrašas, kaip pateikti prekę ar paslaugą. Pradėdami veiklą atminkite, kad, net ir dirbdami su verslo įmonėmis, jūs dirbate su paprastais žmonėmis. Savo parduodamą idėją supaprastinkite taip, kad suprastų bet kuris gatvėje sutiktas žmogus: kategorizuokite prekę ar paslaugą, naudokite paprastus sakinius, nusistatykite sėkmės kriterijus, kurie padės lengviau siekti savo tikslo.

3. Įsivertinkite, kokie yra minimalūs poreikiai, kad jūsų produktas ar paslauga veiktų. Apsvarstykite, kokiems žmonėms tiktų jūsų verslo siūlomos paslaugos ir kokie asmenys nepatektų į vartotojų ratą. Praleiskite detales ir stenkitės viską supaprastinti taip, kad produkto pateikimas klientui netruktų ilgiau nei savaitę. Jei yra tikimybė užtrukti ilgiau, viską paprastinkite dar labiau.

4. Nelaukite klientų – veikite. Plėskite galimų klientų sąrašą kuo įvairesniais kanalais. Stenkitės pasiekti ne tik esamus draugus, bet ir draugų draugus ar pažįstamus. Susidarykite 20 įmonių, su kuriomis norite dirbti, sąrašą ir inicijuokite kontaktą su jomis. Pradėkite nuo vadinamojo šaltojo skambučio ar elektroninio laiško. Prieš skambutį nusišypsokite, kad pokalbis vyktų sklandžiau, o jo metu nespauskite žmogaus. Jei uždavėte klausimą, suteikite laiko atsakyti – tyloje atsiskleidžia gana daug netikėtų detalių. Niekada nesistenkite parduoti pirmojo skambučio metu. Šaltasis elektroninis laiškas neturėtų klaidinti. Prieš išsiųsdami perskaitykite jį garsiai, nevartokite sudėtingų sakinių ir nerašykite ilgesnio teksto nei septynios eilutės – tai optimalus eilučių skaičius, siekiant vartotojų pasiekiamumo ir kompiuteryje, ir telefone. Susikoncentruokite į vieną iš paslaugos ar prekės vertybių, nes per dideliame informacijos kiekyje potencialus klientas gali paskęsti. Pabaigoje užduokite klausimą. Taip pradėsite dialogą, kuris, tikėtina, išaugs į sėkmingą pardavimą lemsiantį kontaktą.

5. Pasiruoškite sudrebinti pirmąjį susitikimą. Atlikite namų darbus: jūs jau pažįstate įmonę, su kurios atstovu kalbėjote telefonu. Dabar sugalvokite klausimus, kuriuos užduosite susitikimo metu. Pagrindinė taisyklė: 80 proc. laiko klausykite ir tik 20 proc. kalbėkite.

6. Atsiminkite, kad klientui problema gali atrodyti sudėtinga, tačiau jūs galite jam pasiūlyti paprastą sprendimą. Nupieškite aiškų tos problemos sprendimo vaizdą. Šioje situacijoje potencialų klientą galite sudominti bandomosiomis produkto versijomis.

7. Plukdykite idėją toliau. Stenkitės nepuoselėti didelių kliento lūkesčių, taip bus lengviau įgyvendinti užduotis. Rinkite turimus klientų duomenis, sekite juos ir stebėkite. Visuomet prašykite grįžtamojo ryšio, kad žinotumėte, ar teisinga kryptimi judate.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai