KAIP NEPASIKLYSTI TARP „LINKEDIN“ FUNKCIJŲ? (#)

Janis Muchks prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 1 s.
Šarūnas Sakalauskas. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
Kaip ir kiekviena sparčiai besiplečianti platforma, „LinkedIn“ nuolat koreguoja savo funkcijas, atsižvelgdama į naujas tendencijas ir auditoriją, atverdama naujas galimybes lengviau generuoti pardavimus. Apie „LinkedIn“ funkcijas ir tendencijas pasakoja įmonės „Httpool“ vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas.
 
Kaip prisitaikyti prie pokyčių?

Platforma „LinkedIn“ aktyviai vystosi. Tai labai svarbu dėl spartaus technologijų keitimosi ir atitinkamo konkurencijos didėjimo.
„Naudodamas „LinkedIn“ gali labai tiksliai pasiekti auditoriją, kuri iš tikrųjų yra potencialūs verslo klientai.“
Š. Sakalauskas.
Ši socialinio tinklo platforma skiriasi nuo kitų vienu labai svarbiu bruožu – tai yra priemonė verslui auginti ir profesiniam reprezentatyvumui kurti. Todėl, kitaip nei kitose platformose, naudojamose palaikyti ryšiams su savo draugais, „LinkedIn“ funkcijos suteikia realių pardavimo galimybių savo sistemoje, kurias galite naudoti.

„LinkedIn“ turi išskirtinumą dėl auditorijos kokybės. Joks kitas socialinis tinklas neturi tokios kokybiškos auditorijos. Ši auditorija yra turbūt kaip niekur kitur motyvuota, todėl naudodamas „LinkedIn“ gali labai tiksliai pasiekti auditoriją, kuri iš tikrųjų yra potencialūs verslo klientai“, – pasakoja Š. Sakalauskas.
 
Neatsilikite nuo tendencijų

„Kuo daugiau žmonių naudosis šia platforma, tuo ji bus efektyvesnė. „LinkedIn“ jau įdiegtas į naujausią „Microsoft Office“ versiją, todėl tikėtina, kad ir taip jau nemažas platformos vartotojų skaičius mūsų regione išaugs dar 15–20 proc.“, – tikina ekspertas.

Jei aktyviai naudojate „LinkedIn“ savo verslui, visada įsitikinkite, kad žmonės, dirbantys jūsų įmonėje, žino, kaip naudotis „LinkedIn“ funkcijomis. Ypač prasminga žinias patikrinti, kai platforma atnaujinama. Mokant naudotis naujausiomis funkcijomis, pamirštamos senesnės naudingos funkcijos. Šiuo atveju geriausia retkarčiais patikrinti, ar platformos įrankiai naudojami optimaliai pritaikant jūsų įmonės veiklai.
 
Platformos funkcijos

„Daug kas „LinkedIn“ vis dar inertiškai laiko įdarbinimo arba įsidarbinimo, darbo paieškos platforma“, – teigia pašnekovas. Tačiau „LinkedIn“ vis dažniau naudojama ir pardavimui. Štai kelios pagrindinės platformos funkcijos.

Išplėstinė paieška. „LinkedIn Advanced“ („Boolean“) paieška yra viena galingiausių „LinkedIn“ funkcijų, kurias kada nors pateikė „LinkedIn“ technikos komanda. Ši paieška pagrįsta specialių paieškos parametrų ir atitinkamų raktinių žodžių, padedančių sukurti labai tikslias paieškos užklausas, naudojimu.

Rekomendacijos ir kontaktų laipsniai. Egzistuoja galimybė rekomenduoti asmenį ir gauti rekomendaciją. Tačiau reikia nepamiršti, kad kiekviename profilyje pateikiama informacija apie šio asmens kontakto laipsnį. Šie laipsniai yra tarsi žemėlapis tarp jūsų kontaktų (pirmojo laipsnio) ir likusių „LinkedIn“ vartotojų. Tai gali padėti jums susirasti aktualias pažintis. Profesinėje erdvėje rekomendacijų svarba yra dar didesnė nei bet kur kitur.

Pranešimai apie anketos peržiūrą. Apie kiekvieną naują jūsų puslapio peržiūrą gaunate pranešimą. Nauja peržiūra reiškia, kad kažkas domisi jūsų profiliu. Be to, yra didelė tikimybė, kad šis asmuo yra jūsų tikslinė auditorija.

Jei pastebite tendenciją, kad „LinkedIn“ vartotojai vis peržiūri jūsų profilį, bet nesusisiekia su jumis, gali būti, kad jūsų profilis nėra lengvai suprantamas. Stenkitės informaciją perteikti trumpai ir aiškiai – pristatykite, kas esate, ką siūlote ir kodėl verta naudotis būtent jūsų paslaugomis.

Nauji pranešimai apie profilio peržiūrą taip pat suteikia jums pagrindo susipažinti su tais, kurie domėjosi jūsų profiliu. Deja, jūs negalite to reguliariai daryti, jei potencialūs klientai nėra jūsų kontaktų bazėje.

Žinutės. Jei naudojate „InMail“, galite siųsti tiesioginį pranešimą bet kuriam platformos vartotojui. Atidžiai išanalizuokite apsilankiusio žmogaus profilį. Jei nuspręsite, kad šis asmuo gali būti potencialus klientas, išsiųskite žinutę per „InMail“, paminėdamas, kad jis apsilankė jūsų profilyje.
 
„LinkedIn“ turi unikalų įrankį „Sponsored InMail“, kurį naudojant galima nusiųsti tikslinei auditorijai laiškus, turinčius tikrai labai aukštą atidarymo reitingą, kuris sudaro 70–80 procentų. Taip yra todėl, kad „LinkedIn“ turi savotišką apsaugos nuo brukalų politiką – vienas „LinkedIn“ vartotojas per du mėnesius gali gauti tik vieną tokią reklaminę paraišką. Dėl to šios funkcijos vartotojai nenaudoja kasdieniam susirašymui ir labai dažnai vartotojas perskaito tokį gautą laišką. Rekomenduojama, kad tie laiškai būtų ne šalti, bet siunčiami būtent tai auditorijai, kuri yra suinteresuota būtent to prekių ženklo komunikacija“, – iš patirties kalba Š. Sakalauskas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai