SĖKMINGIAUSIAS REKLAMOS SPRENDIMAS – RINKTIS EKOSISTEMĄ (#)

Inga Rauluševičienė prieš metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 7 s.
UAB „Impartner“ projektų vadovas Justinas Mikulskis. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
The Grand Founders' Day“ mokymų ir kūrybinių dirbtuvių erdvėje UAB „Impartner“ reklamos agentūros skaitmeninių projektų vadovas Justinas Mikulskis startuolių įkūrėjams pristatė „AdWords“ reklamos funkcijas ir galimybes jas įdiegti savo versle.
 
Pakartotinės reklamos pranašumai

Paklaustas apie klientų paslaugų pasirinkimą, pašnekovas užtikrintai atsako, kad pakartotinę reklamą naudoja 100 proc. visi užsakovai, nesvarbu, ar tai būtų startuolis, e. prekybos platforma, paslaugų sektorius ar įdarbinimo paslaugas teikiančios įmonės. Tai yra universali reklama, kuriai išleidžiama kiek mažiau nei „Search/GDN“, bet gaunamas itin aukštas CR (pirkimo ar paslaugos užsakymo rodiklis).
 
„Jeigu trumpai, turi būti savižudis, jeigu nenaudoji pakartotinės reklamos. Pakartotinę reklamą galima vystyti įvairias tinklais, „AdWords“ yra vienas iš jų. Pagrindiniai pranašumai, kad galutinė išleidžiamų pinigų suma ir pati grąža yra kone konkurencingiausia. Socialinis tinklas „Facebook“ taip pat naudoja pakartotinę reklamą, bet šiuo metu esame kiek sumažinę biudžetus tokiai reklamai, nes šis socialinis tinklas šiuo metu nepalankioje padėtyje dėl duomenų skaičiavimo problemos. Pavyzdžiui, Marcas Pritchardas (išleidžiantis 220 mln. reklamai) pareiškė, kad stabdys reklamą, kol „Facebook“ ir „Google“ nesulygins duomenų tikslumo. Laukiame 2018 m. sausio“, – pasakoja J. Mikulskis.
 
Naudinga ekosistema
„Reikalinga begalė informacijos apie reklamą iki kliento apsisprendimo, todėl tikslinga į procesą įtraukti kuo daugiau kanalų.“
J. Mikulskis.
Pasak pranešėjo J. Mikulskio, „Google“ reklama yra gerai, bet dar geriau, kada reklama sudaro tam tikrą reklamos ekosistemą, o kad tai įvyktų, reikia įtraukti socialinius tinklus ir kitus reklamos kanalus. Tokiu principu investicinė grąža bus kur kas solidesnė ir bus atsakyta į svarbų klausimą: kurie reklamos kanalai veikia geriausiai?
 
„Pastebime, kad žmogaus kelias iki apsisprendimo, kokią reklamą pasirinkti, yra gana ilgas, t. y. nuo penkių iki dešimt žingsnių. Vieną akimirką jis socialiniuose tinkluose, kitą jau „Google“ paieškoje, o trečią jis jau užsienio portale, kur jį pasiekia vaizdinės reklamos juostos ir pagaliau jis pradeda naršyti mobiliajame įrenginyje. Reikalinga begalė informacijos apie reklamą iki kliento apsisprendimo, todėl tikslinga į procesą įtraukti kuo daugiau kanalų. Pradžia būtų nuo teisingo „Google Analytics“ ir „AdWords“ sistemų sujungimo, įgalinto pastarajai rinkti duomenis pakartotinei reklamai. Tolesnė eiga būtų pačių kampanijų paleidimas ir priskyrimas duomenų, kurie ateina iš „Google Analytics“. Tokiems dalykams reikalingas įdirbis ir bent pirminės žinios, kaip veikia programa „AdWords“, – aiškina UAB „Impartner“ projektų vadovas.
 
Svarbu ieškoti tikrų specialistų

J. Mikulskis pabrėžia dažniausiai nutinkančias bėdas, dėl kurių kenčia įmonės veiklos rezultatai: „Netvarkingas „Google Analytics“ ir aiškių tikslų neturėjimas veda į nepagrįstų reikalavimų sąrašą produkto ar paslaugos viešinimo įmonei ar specialistui, nors jie neturi išmanyti produkto ypatybių ar klientų auditorijos. Susiduriame su persipildžiusia rinka, kada klientas linkęs išleisti labai daug pinigų, bet nėra tiek užklausų ar susidomėjusiųjų, kuriems būtų galima rodyti reklamą. Patys klientai, norėdami sutaupyti, įdarbina bičiulį rinkodaros specialistą, galvodami, kad jis yra tos srities profesionalas, o grįžtamasis ryšys toks, kad su tokiu specialistu mums reikia ieškoti bendrų sprendimų ir kenčia rezultatai, nes tenka jį patį mokyti ir teikti daug informacijos, o tai yra mūsų administravimo išlaidos ir nuostolingas laikas. Nepriimami sprendimai, lemiantys reklamos kokybę, naudingą transliacijai, tinkamą vadovui ar investuotojui. Tad siūlau visiems pamiršti draugus ir gimines, o įdarbinti tik patirtį turinčius specialistus.“
 
Verslas nori pažinti vartotojus

„Pastaruoju metu matome poreikį „Google Tag Manager“ įdiegimo ir įvairių sudėtingesnių metrikų sekimui, kad būtų išsiaiškinti bendri skaičiai ir daugiau sužinota apie vartotojų elgseną. Mes vieni pirmųjų išbandome naujausias galimybes iki tol, kol jos būna garsiai aptariamos viešai. Savęs papildomai nereklamuojame, nes mūsų tikslas – ilgalaikis ir nuoseklus darbas su jau esamais klientais, jų verslo augimas. Naujas mūsų klientas dažniausiai atsiranda rekomendacijų pagrindu. Mūsų aktyvus bendradarbiavimas su įvairiais reklamos sklaidos partneriais padeda didinti žinomumą, užsakovų ratą, pavyzdžiui, tai įvairūs mokymai ir pranešimai reklamos inovacijų temomis. Daugiausia išmokstame dirbdami komandoje, remdamiesi kitų specialistų pavyzdžiais, išgirsdami konstruktyvią jų kritiką“, – verslo patirtimi dalijasi pašnekovas.
 
J. Mikulskis jauniems startuoliams pataria: „Svarbu nepamiršti, kad vienas, be komandos, nepasieksi išsikeltų tikslų, reikalinga investicija į rinkodaros specialistų paiešką, reklamos versle procesą pagrįsti analizėmis ir matavimais, kad nebūtų sugaišta laiko ir veltui išleista pinigų.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai