KOKIE BUVO 2017-IEJI INTERNETE? (#)

Ieva Kniukštienė prieš 9 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 27 s.
2017-ieji internete. Pexels.com nuotr.
Viena minutė, atrodytų, visiškai niekinis laiko tarpas, per kurį vargu ar gali nutikti kas nors reikšminga. Vis dėlto, jeigu žiūrėsime globaliai ir vertinsime internetinę minutę, jos metu įvykstantys srautai įvykių iš tiesų stulbina.
 
Interneto vartotojų daugėja

„Daily Infographic“ pateikiamoje diagramoje susisteminti duomenys, kas nutinka internete, visame pasaulyje vos per 60 sekundžių. Negana to, buvo apskaičiuota, kad 90 proc. visų duomenų sukurta per pastaruosius dvejus metus ir tai siekia 2,5 kvintilijono baitų duomenų vos per vieną dieną.
 
Lyg šių neįtikėtinų skaičių būtų per mažai, svarbu pabrėžti tai, kad per metus interneto vartotojų skaičius išaugo 7,5 proc. ir dabar siekia 3,7 mlrd. vartotojų. Toks srautas žmonių vos per minutę sugeba išsiųsti daugiau nei 103 mln. brukalo laiškų, suredaguoti 600 „Vikipedijos“ puslapių ir iškviesti daugiau nei 45 tūkst. „Uber“ vairuotojų, išsiųsti daugiau nei 15 mln. trumpųjų žinučių, o „Google“ sugeneruoja 3,5 mln. paieškos užklausų. Kad interneto srautai auga, byloja ir prieš metus pateikti 2016 m. duomenys. Tuomet „Google“ per minutę sugeneruojamos užklausos nesiekė net 2,5 mln., o „Uber“ vairuotojų buvo iškviečiama vos 700 per minutę.
 
Pirmauja socialiniai tinklai

„WEforum“ savo analizę papildo duomenimis iš socialinių tinklų, kurie atrodo iš tiesų įspūdingai. Vos per trumpą minutę socialiniame tinkle „Facebook“ prisijungia beveik 1 mln. vartotojų. Be to, per „Facebook“ programėlę „Messenger“ išsiunčiama apie 15 tūkst. GIF kas minutę. Kitame populiariame socialiniame tinkle „Twitter“ paskelbiama 452 tūkst. pranešimų, o „Instagram“ sulaukia daugiau nei 40 tūkst. naujų nuotraukų. Tarp jaunimo itin populiarus tinklas „Snapchat“ sugeneruoja beveik 2 mln. naujų žinučių, o profesionalų tinklą „LinkedIn“ papildo po 120 naujų narių. Nors netyla kalbos, kad anksčiau buvusį itin populiarų „Skype“ tildo aršūs konkurentai, statistika rodo ką kita. Per minutę visame pasaulyje daugiau nei 150 tūkst. kartų pasigirsta „Skype“ skambučio melodija ir prasideda naujas pokalbis.
 
Be socialinių tinklų, vis dar ypač populiarus išlieka „Youtube“ kanalas. Jame per minutę pažiūrima kiek daugiau nei 4 mln. vaizdo įrašų. Ne mažiau aktuali išlieka ir muzikos platforma „Spotify“. Prekyba internetu taip pat kyla į neregėtas aukštumas. Internetinėse parduotuvėse vartotojai per minutę išleidžia daugiau nei 700 tūkst. JAV dolerių, o internetinio susipažinimo laikais populiarumo viršūnes gaudo platforma „Tinder“, kurioje kas minutę peržiūrima netoli 1 mln. anketų.
 
Aktualu verslui

Jeigu tokie srautai informacijos, susipažinimų, pardavimų ir pastebėjimų nutinka vos per trumpą minutę, galima tik įsivaizduoti, kokia galinga jėga yra internetas verslo generuojamiems pardavimams, reklamai, žinomumo didinimui.
 
Svarbu pastebėti vyraujančią perėjimo prie mobiliųjų įrenginių tendenciją. 2017 m. per minutę buvo atsisiųsta beveik 300 tūkst. mobiliųjų programėlių daugiau nei 2016 metais. Beveik 200 tūkst. padaugėjo prisijungimų prie socialinio tinklo „Facebook“ ir buvo peržiūrėta beveik du kartus daugiau „Youtube“ turinio per vieną minutę. Tikėtina, kad verslo iniciatyvų, parduotuvių ar kitų veiklų pritaikomumo mobiliesiems telefonams poreikis tik didės, o vaizdinės informacijos paklausa dar labiau paveiks kiekvieną vartotoją, o drauge ir jam produkciją ar paslaugas teikiantį verslą.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai