TARPTAUTINĖJE PARODOJE ATSIVERS GALIMYBĖS STARTUOLIAMS (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 31 s.
Laura Ladygaitė-Morkevičienė. Asmeninio albumo nuotr.
Birželį vyksianti viena didžiausių pasaulyje tarptautinė informacinių technologijų, telekomunikacijų, programinės įrangos ir paslaugų paroda CEBIT šiais metais transformuojama į Europos verslo inovacijų ir skaitmeninimo renginį, kuriame pristatomos technologijų, telekomunikacijų ir inovatyvios paslaugų sritys. Be viso to, šiemet platus galimybių laukas atveriamas startuoliams. CEBIT metu veiks „Scale11“ – specialus formatas startuoliams, apie kurį daugiau pasakoja verslo konsultantė Laura Ladygaitė-Morkevičienė.
 
Sparčiai auga

Pašnekovės teigimu, Europoje šiuo metu kuriama daug platformų, skirtų startuoliams, tačiau nė viena jų nėra sparčiai auganti tarptautiniu mastu. „Scale11“ išskirtinumas tas, kad ši platforma apima didelį spektrą temų, daugybę investuotojų ir suteikia startuoliams neeilinių galimybių prisistatyti bei sulaukti įvertinimo.
 
„Scale11“ – tai ekosistema, kurioje startuoliai gali susitikti su investuotojais, jaunos įmonės su didelėmis korporacijomis, sprendimų priėmėjai su vystytojais, vadovai su kūrėjais, tyrėjai su strategijų kūrėjais“, – vardija L. Ladygaitė-Morkevičienė.
 
Dalyvavimas startuolių platformoje atveria daugiau galimybių auginti savo verslą ir pastūmėti jį geru žingsniu pirmyn. Tai didžiausia Europoje tokio tipo platforma.
 
„Šiemet CEBIT paroda transformuojasi į didžiausią Europos inovacijų ir skaitmeninimo technologijų verslo festivalį, kuriame daug dėmesio bus skiriama startuolių įmonėms. Renginys vyks Hanoveryje birželio 11–15 dienomis“, – pasakoja pašnekovė.
 
„Scale11“ renginiai

CEBIT parodos metu vyks „Scale11“ renginiai. Kiekvienas startuolis gali pasirinkti sau priimtiną ir patinkantį būdą pristatyti savo idėją potencialiems investuotojams. Renginiai suskirstyti į tris kategorijas.
„Pokalbiai įrašomi ir, paruošti kaip tinklalaidė, per kitas savaites reklamuojami visoms auditorijoms.“
L. Ladygaitė-Morkevičienė.
„Pirmasis „Scale11“ renginys bus „Founders Fight“. Čia startuoliai gali pristatyti savo verslo modelį startuolių kovose žiuri ir auditorijai. Per tris etapus du startuoliai turi galimybę susiremti vienas prieš kitą save pristatydami, o žiuri ir auditorija balsuoja už nugalėtoją. Pirmuoju etapu abu startuoliai pristato savo verslo modelius. Kiekvienas startuolis turi po vieną minutę sukritikuoti ir apginti priešininko verslo modelį. Žiuri pasirenka nugalėtoją. Antrame etape atitinkami nugalėtojai atsako į žiūrovų užduodamus klausimus. Balsuodama auditorija nusprendžia, kuris startuolis yra dvikovos laimėtojas. Nugalėtojai laimi kvietimus į verslo įmonių seminarus ketvirtadienį ir penktadienį“, – renginį pristato L. Ladygaitė-Morkevičienė.
 
Kitas ne mažiau įdomus renginys yra „Expert Panel“, kuriame vyksta naudingos diskusijos ir gali gimti verslo plėtrą skatinančios idėjos. „Expert Panel“ veikimo principas paprastas: startuolių įkūrėjų grupė diskutuoja apie startuolio įkūrimo ir vystymo aspektus. Grupės diskusija susideda iš trijų steigėjų, turinčių ne daugiau kaip tris konkrečios srities ekspertus („FinTech“, „IoT“, „Proptech“ ir kt.). Moderatorius apibūdina temą, paprašo trumpai prisistatyti ir moderuoja diskusiją konkrečia tema. Pokalbiai įrašomi ir, paruošti kaip tinklalaidė, per kitas savaites reklamuojami visoms auditorijoms“, – apibūdina pašnekovė.
 
Pabaigoje „Scale11“ kviečia startuolius į renginį „Business Speeddating“, kuris gali padėti užmegzti naudingas pažintis. „Tai puiki pirmojo kontakto užmezgimo galimybė su investuotojais ir CEBIT vadovų klubu. Renginys „Business Speeddating“ vyksta tokiu principu: startuoliai susitinka su lyderiais bei investuotojais. Vieno pokalbio vidutinė trukmė 5–6 minutės, renginio trukmė – 1 valanda“, – specifiką pristato L. Ladygaitė-Morkevičienė.
 
Be visų šių renginių, startuoliai turės ir daugiau galimybių atskleisti savo potencialą. „Startuoliai gali prisistatyti „Scale 11“. Jie gali dalyvauti ir pristatyti save „Startup Workstation“ formatu, taip atrasdami naujų rinkų, klientų bei verslo partnerių, užmegzti naujų ryšių, sulaukti žiniasklaidos dėmesio ir matomumo, dalyvauti seminaruose bei kituose specialiuose renginiuose“, – pasakoja pašnekovė.
 
Verslo milžinai

„Scale11“ vyksta jau ne vienus metus, todėl nesunku apibrėžti renginio mastą ir palyginti rezultatus. „2017 m. „Scale11“ dalyvavo daugiau kaip 350 startuolių iš 40 šalių, šiemet laukiama 400 dalyvių. Renginio teminės sritys labai įvairios, pradedant papildyta ar virtualiąja realybe, dirbtiniu intelektu, didžiaisiais duomenimis, „blockchain“ ir debesų technologijomis, komercija, skaitmenizuotu sveikatinimu bei gyvenimo būdu ir baigiant finansinių technologijų sritimi, ateities mobilumu, žmogiškaisiais ištekliais, išmaniaisiais miestais, apsauga, medijomis ir dar daugybe kitų šių dienų verslui aktualių sričių“, – vardija pašnekovė.
 
Renginys sutraukia ne vien verslo entuziastus, smalsuolius, startuolių kūrėjus ar smulkius investuotojus, bet sulaukia ir didžiulio susidomėjimo iš verslo milžinų. Startuoliams tai puiki proga parodyti save tokiems verslo rykliams kaip „Intel“ ar „Facebook“ ir sulaukti jų siūlomų investicijų.
 
„Šį birželį renginyje dalyvaus tokie gigantai kaip „Huawei“, IBM, „Salesforce“, SAP, „Vodafone“ ir „Volkswagen“. Taip pat „Atos“, „Datev“, „Intel“, „Software AG“, „Deutsche Telekom“, „Facebook“, HPE, „Rittal“, „Oracle“, „Atlassian“, „Lancom“, AVM, „Materna“, LG, Vokietijos federalinis spausdinimo biuras („Bundesdruckerei“), Fraunhoferio institutas, Karlsrūhės technologijos institutas, DFKI, „Deutsche Bahn“, „Deutsche Bank“, ADAC, „Ionity“, „Secusmart“, „Aldi Nord“, BASF, „Bundesbank“, „Continental“, EY, „Lufthansa Industries“, Vokietijos federalinė Konstitucijos apsaugos tarnyba, „German Intelligence Service“, „Redbull“, „Melitta“, „Bio-Zisch Goldberg“ ir kt.“, – išsamų sąrašą pateikia L. Ladygaitė-Morkevičienė.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai