...

Sėkmingo „Google“ verslo paskyros užkūrimo receptas

Verslas

2018.09.20

Autorius: Juliana Miliut

Temos: , .

Sėkmingo „Google“ verslo paskyros užkūrimo receptas

Remigijus Kuliešius. BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.

Jeigu apie „Google“ verslo paskyrą girdite pirmą kartą, patikinsiu, kad tikrai ne. Neabejotinai matėte jos rezultatus dešimtis ar net šimtus kartų, tačiau nežinojote, kad toks jos vardas. Kai mano kolegė paprastai paaiškino: „Tai, kuomet per „Google“ paiešką šone išmeta visą informaciją su darbo laiku, vadovu, telefonų numeriais ir t. t.“, iš karto tapo aiškiau. Remigijus Kuliešius, vadovaujantis pirmajai Lietuvoje skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Raibec“, mielai sutiko pasidalyti savo įžvalgomis su visais, kurie norėtų užkurti sėkmingą tokią paskyrą ir savo verslui.

Kas yra „Google“ verslo paskyra?

„Google“ verslo paskyra – tiksliausias ir pagrindinis šaltinis, iš kurio visos „Google“ sistemos gauna informaciją apie jūsų verslą ir atitinkamai pateikia vartotojams, „Google“ sistemose ieškantiems informacijos, susijusios su jūsų verslu. „Google“ verslo paskyra reprezentuoja jūsų verslą visose „Google“ sistemose. Vartotojai ieško informacijos „Google“ paieškoje, kur galėtų susiremontuoti laikrodį, automobilį, kur galėtų šiandien pavalgyti pietus ar vakarienę. Vartotojai ieško, kaip nuvykti iki jūsų biuro ar parduotuvės.

 

„Pasitikrinkite, kaip jūsų verslas atrodo „Google“ paieškoje, „Google“ žemėlapiuose, tiesiog ieškodami savo verslo pagal pavadinimą ir matysite, kaip esate reprezentuojami vartotojams“

R. Kuliešius.

 

„Išmėginkite ir patys paiešką „Google“ žemėlapiuose, ieškodami pagal savo verslo pavadinimą arba paslaugas, kurias teikiate, produktus, kuriuos parduodate. Iš jūsų verslo paskyros „Google“ sistemos parodo vartotojams, ar jūs šiuo metu dirbate, kada jūs dirbate, kada pas jus didžiausi lankytojų srautai, kada mažiausi. Jeigu turite specialių pasiūlymų, tai jie bus pateikiami „Google“ paieškoje ar „Google“ žemėlapiuose kartu su jūsų verslo informacija. Pasitikrinkite, kaip jūsų verslas atrodo „Google“ paieškoje, „Google“ žemėlapiuose, tiesiog ieškodami savo verslo pagal pavadinimą ir matysite, kaip esate reprezentuojami vartotojams. Užsiregistravę kiekvieną mėnesį iš paskyros gausite statistinę informaciją apie tai, kaip dažnai jūsų verslo buvo ieškoma, kiek kartų jis buvo parodytas, kiek kartų jums skambino ar prašė nuorodos vartotojai žemėlapiuose, kaip nuvykti iki jūsų verslo vietos“, – dalijasi R. Kuliešius.

Kaip tinkamai pasiruošti savo „Google“ verslo paskyrą?

Pasak eksperto, procesas tikrai paprastas ir susitvarkyti gali bet kuris bendrą kompiuterinį raštingumą turintis asmuo. Pašnekovas mielai pataria keletą dalykų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį, ir nurodo dalykus, dėl kurių visiškai nereikėtų jaudintis: „Jeigu dar neturite savo paskyros, užregistruokite ją čia: „Google“ verslas. Jeigu neturite savo verslo ar asmeninio „Gmail“ pašto, kartu bus sukurtas ir jis. Jeigu turite „Gmail“ pašto adresą, tiesiog prisijunkite su jo duomenimis prie „Google“ verslo ir galėsite įvesti visą informaciją apie savo verslą. Ją pildykite savo kalba ir nesukite galvos dėl kitų kalbų variacijų. „Google“ automatiškai išverčia informaciją, įskaitant jūsų klientų komentarus į kitas kalbas. Vartotojai iš Portugalijos, ieškantys jūsų verslo, informaciją matys portugališkai. Čia svarbiausia kuo tikslesnė ir išsamesnė informacija.“

Penkios pagrindinės taisyklės

1. Logotipas: būtinai įdėkite verslo logotipą, per jį jūsų verslą atpažįsta klientai.

2. Darbo valandos: klientai žinos, kada dirbate, galės pasitikrinti, ar dirbate tuo metu, kai jiems reikia. Nepamirškite koreguoti laiko, jeigu jis pasikeičia švenčių dienomis.

3. Vidaus nuotraukos: jeigu turite ir galite gražiai pateikti vidaus nuotraukas, nepatingėkite to padaryti – jos tikrai reprezentuoja jus. Jeigu neturite nieko gražaus pateikti arba tai nėra priežastis, dėl kurios pas jus vartotojai atvyksta, perka paslaugas, tuomet galite ir nedėti.

4. Išorės nuotraukos: sudėkite nuotraukas ir parodykite, kur yra jūsų verslas. Dažnai pastatuose būna ne viena įstaiga ir vartotojams iš bendrų nuotraukų gali būti sunku susigaudyti, kur jūsų ieškoti.

5. Produktų nuotraukos: parodykite savo produktus, tai, ką parduodate, kuo prekiaujate. Pasistenkite, kad nuotraukos tinkamai reprezentuotų jūsų verslą. Jeigu nedėsite nuotraukų jūs, jas greičiausiai sudės jūsų klientai, o tokios nuotraukos paprastai nebūna reprezentatyvios.

„Dažniausiai apie verslą vartotojai „Google“ ieško to, kas tuo metu yra madoje – „trendina“.

Trys dažniausiai daromos klaidos

1. Patalpų nuotraukos be lankytojų

Tokios nuotraukos rodo, kad turite mažai klientų ir kelia abejonių jūsų paslaugomis, ypač jeigu tai yra restoranas ar kavinė. Slėpkite nuotraukose veidus, bet parodykite, kad pas jus pilna lankytojų.

2. Prastos kokybės produktų nuotraukos

Nebūtina dėti daug nuotraukų, bet geriau dėti jas paruoštas nei bet kokias. Bet kokių nuotraukų pridės jūsų klientai.

3. Paprašykite klientų vertinimo

Klientų vertinimas ir jums patiems atskleis, ar gerai dirbate. Blogi ar kritiški atsiliepimai padeda suprasti, kur turėtumėte pasistengti, kad verslas augtų, ką turėtumėte daryti geriau.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.