LIETUVOS STARTUOLIŲ EKOSISTEMA PEREINA Į KITĄ BRANDOS ETAPĄ (#)

BZN Start prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 23 s.
„Versli Lietuva“ startuolių ekosistemos plėtros padalinio „Startup Lithuania“ vadovė Roberta Rudokienė Asmeninio albumo nuotr.
Lietuvos startuolių bendruomenės profesionalai ir pradedantys jungiasi į platformą „Startups for Startups“, kad dalintųsi gerąja patirtimi ir nekartotų kitų startuolių jau padarytų klaidų.

„Norint užauginti sėkmingus startuolius turime dalintis informacija ir padėti vieni kitiems suprasti vyraujančias tendencijas tiek Lietuvos, tiek globaliu mastu. Lietuvoje jau turime sėkmingų startuolių, kurių įkūrėjai yra sukaupę daug vertingos patirties bei žinių. Tai yra labai vertingas kapitalas, kuris reikalingas tik pradedantiems ar mažiau patyrusiems startuoliams“, - sako Roberta Rudokienė, „Versli Lietuva“ startuolių ekosistemos plėtros padalinio „Startup Lithuania“ vadovė.

Dalintis žiniomis ir patirtimi su visa startuolių bendruomene nuo šiol padės pirmasis tokio tipo startuolių tarpusavio bendravimo ir žinių keitimosi forumas „Startups for Startups“, kuris veikia lietuvių startuolio sukurtoje žinių keitimosi platformoje „Tipi“. „Drauge su projekto partneriais tikime, kad naujoji platforma suteiks daugiau galimybių startuoliams ir dar labiau sustiprins visą startuolių ekosistemą“, - teigia  R.Rudokienė.

Svarbu dalintis žiniomis

Startuolio „Tipi Hub“ vienos iš įkūrėjų ir vadovės Aurelijos Urbonavičiūtės teigimu, visa Lietuvos startuolių ekosistema turi realų poreikį nuolat keistis žiniomis ir patirtimi, o kad tai vyktų ne atsitiktinai susitikus renginių metų, tam jau buvo būtinas dedikuotas projektas, kurio ėmėsi „Versli Lietuva“.

„Kiekvienas startuolis ieško tinkamos nišos ir kuria produktą, kuris sprendžia pasirinktai nišai žinomą problemą, todėl šalies startuoliai gana retai konkuruoja tarpusavyje. Tačiau konkurencija globalioje rinkoje labai didelė, o startuolių turimi resursai riboti, todėl tikimybė išgyventi ir augti visuomet nedidelė. Dėl šių priežasčių ypatingai svarbios žinios, kaip pritraukti papildomas investicijas, kaip rasti reikiamus specialistus, kur kreiptis pagalbos dėl rinkodaros ar produkto kūrimo. Visa tai susiję su vietine rinka ir jos narių patirtimi, todėl būtinas bendravimas tarp šalies startuolių, o tam reikalinga juos jungianti platforma. Labai džiaugiamės, kad buvo pasirinkta Lietuvoje sukurta žinių keitimosi platforma „Tipi“. Jeigu startuolių bendruomenės projektas pasiteisins, ateityje galime tikėtis kur kas veržlesnių, geriau finansuotų ir mažiau klaidų darančių startuolių, kurie išaugs į sėkmingas kompanijas“, - sako A. Urbonavičiūtė.

Pasak jos, „Tipi“ platforma yra sukurta augančių organizacijų ir bendruomenių komunikacijai, todėl labai natūraliai tiko ir „Startups for Startups“ projektui.  „Tipi“ pasižymi labai paprasta ir lengva naudotojo sąsaja, po kuria slepiasi viskas, ko reikia organizacijų ir bendruomenių komunikacijai. Prisijungus prie „Startups for Startups“ paskyros visi nariai matys iš anksto gerai apgalvotas temų kategorijas, kuriose bus nuolat vedamos įdomios diskusijos, dalijamasi vertingomis nuorodomis ir išmoktomis pamokomis. Visi nariai turės ne tik vieni kitų kontaktinę informaciją, bet ir galimybę susirašyti privačiomis žinutėmis “Tipi” viduje. Platforma turi nemažai vertingų funkcijų, kurios leis efektyviai bendrauti, bet nepatirti informacijos triukšmo. Tikimasi, kad „Startups for Startups“ padės ne tik keistis žiniomis, bet ir inicijuos tarp Lietuvos startuolių tikrą bendradarbiavimą.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai