PASKUTINIAI TRADICINĖS RINKODAROS METAI (#)

BZN start prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 2 s.
„LiMA Day Kaunas“ renginio akimirka. JUJU nuotr.
Ketvirtus metus Kaune vykstanti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija „LiMA Day Kaunas“ šiemet kviečia nerti į naujausias pasaulines tendencijas atspindinčios Growth Marketing metodologiją. Be to, šiais metais „LiMA Day Kaunas“ pirmą kartą vyks net dvi dienas, kurių antroji skirta Growth Marketing rinkodaros profesionalo Adamo Wesolowskio seminarui. LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis sako, kad šių metų „LiMA Day Kaunas“ itin orientuota į praktinę naudą rinkodaros specialistams, kurie konferencijos metu gautas įžvalgas ir pavyzdžius neabejotinai galės pritaikyti kasdieniame darbe.
 

Netradicinis kelias

Anot L. Šiautkulio (nuotr. kairėje), konferencijai pasirinkti Growth Marketing temą paskatino tai, kad kelias šioje srityje dar nepramintas, bet būtent tokia rinkodara bus aktuali ateinančiais metais.
 
„Šiemet pasirinkome rizikuoti ir žengti kiek mažiau pramintu keliu – užuot plačiai užkabinę įvairialypę rinkodaros tematiką, nusprendėme aptarti vieną itin aktualią kryptį – Growth Marketing. Ši rinkodaros metodika yra paremta analitika, apimančia visą kliento kelionę. Growth Marketing šiuolaikiniame skaitmeninės transformacijos ir vartotojų elgsenos pokyčių pasaulyje, kuriame didžioji kliento kelionės dalis nebematoma, užtikrina verslui didžiausią investicijų grąžą ir kuria konkurencinį pranašumą“, – teigia L. Šiautkulis.
 
Jam antrina ir LiMA valdybos pirmininkas Vytautas Narbutas, sakydamas, kad evoliucionuojant rinkodarai prisitaikyti turi kiekvienas, o konferencijos tikslas – pateikti kuo daugiau naudingos ir naujos informacijos jos dalyviams.
 
„Strategijos, kurios veikė vakar, nebūtinai pasiteisins ir šiandien. Nusprendėme žingsnis po žingsnio pereiti per visas Growth Marketing dalis, kad konferencijos dalyviams pasiūlytume informacijos ir patarimų, kuriuos jie galės pritaikyti realiose darbinėse situacijose, kad pasiektų tikslinę auditoriją“, – teigia V. Narbutas.
 
Svarbu ne tik rinkodaros specialistams

Pritardamas kolegoms, LiMA Kauno valdybos narys Giedrius Morkūnas (nuotr. dešinėje) tikina, kad Growth Marketing tematika yra aktuali ne tik rinkodaros srityje, bet ir plėtojant kiekvieną verslą.
 
„Reikia atkreipti dėmesį, kad Growth Marketing aktuali ir pritaikoma ne tik rinkodaros srityje, bet ir verslo vystymui iš esmės. Ši kryptis leidžia priimti veiksmingesnius sprendimus kiekviename etape – nuo potencialių vartotojų pritraukimo, jų pavertimo klientais iki išlaikymo. Growth Marketing naudą turėtų pajusti bet kurios srities darbuotojas: ir rinkodaros specialistas, ir smulkios ar vidutinės įmonės vadovas, ir rinkodaros departamento vadovas“, – įsitikinęs G. Morkūnas.
 
L. Šiautkulis pabrėžia, kad ši rinkodaros metodologija apima visą kliento kelionę net ir po to, kai prekė jau įsigyta.
 
Pritaiko to nežinodami
 
Paklausti, ar Growth Marketing yra absoliuti naujovė Lietuvos rinkodaros srityje, pašnekovai sako, kad tikrai ne. Jų teigimu, jau yra keletas įmonių, kurios sėkmingai taiko šią metodologiją, o keletas ją taiko, tačiau to dar nesuvokia.
 
„Dalis įmonių metodologiją pasirinko sąmoningai, dalis net nežino šio termino, tačiau taiko praktikoje. Vis dėlto tikrų Growth Marketing ambasadorių kol kas nėra daug. Taigi mes kaip tik norime išsamiai išnagrinėti šią metodologiją, kad padėtume pagrindą daugiau specialistų. Tam pakvietėme ir konferencijos svečius, savo srities profesionalus Andy Carvellą („Soundcloud.com“) iš Amerikos ir jau minėtąjį Adamą Wesolowskį iš Didžiosios Britanijos. Jis vadovauja vienos didžiausių pasaulyje Growth Hacking agentūrų LADDER.IO strategijos padaliniui. Jis ruošė strategijas tokiems prekių ženklams kaip „Facebook“, „Los Angeles Times“, „Booking.com“, „Travelex“ ir kt.“, – pristato G. Morkūnas.
 
Paruoš pagalbinių priemonių

Ne pirmus metus organizuodami konferencijas, LiMA atstovai pastebi, kad dažnai nusifotografuota medžiaga pasimeta, o dalyviai lieka tik su tomis žiniomis, kurias įsiminė. Dėl šios priežasties organizatoriai parengė pagalbinių priemonių, kurios taps kiekvieno rinkodaros specialisto ar verslo vadovo neatskiriama darbo dalimi.

„Nusprendėme padėti „LiMA Day Kaunas“ dalyviams ir apibendrinti metodinę medžiagą vienoje spausdintoje knygelėje. Tikimės, kad tai puoš kiekvieno rinkodaros specialisto darbo stalą ir, pritrūkus žinių, visada bus po ranka“, – atskleidžia V. Narbutas (nuotr. kairėje).

Apibendrindamas kolegų mintis, G. Morkūnas pabrėžia, kad kiekviena renginio detalė bus orientuota į naudą dalyviams.

„Ir konferencijos struktūra, ir pranešimai, ir dalomoji metodinė medžiaga – viskas orientuota į naudą. Toks Growth Marketing tikslas, to siekiama ir šia konferencija. Be to, norint suteikti galimybę įtvirtinti naujas pažintis ir pabendrauti pirmosios dienos pabaigoje, visų dalyvių laukia išskirtinės dūzgės“, – intriguoja pašnekovas.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai