EFEKTYVUS BŪDAS SUSIGRĄŽINTI PRARASTUS KLIENTUS! (#)

Juliana Miliut prieš 6 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 56 s.
Pakartotinė rinkodara padeda susigrąžinti ne tik prarastus svetainės lankytojus, bet ir pasiekti pasirengusius pirkti lankytojus. bzn start fotomontažas
Atrodytų, kad susirasti jūsų verslo tinklalapyje apsilankiusį interneto vartotoją virtualiosios erdvės platybėse neįmanoma, tačiau profesionalias rinkodaros paslaugas teikiančios įmonės „Internet Ideas“, savininkas ir vadovas Martynas Jokubauskas pristato itin efektyvų būdą, kaip pasiekti interneto svetainės lankytojus, jeigu jie nepaliko savo kontaktų. Medžioklė prasideda jau dabar!

„Statistiškai apskaičiuota, kad paklausimus dėl paslaugų ar prekių užsakymo, t. y. savo kontaktus, palieka vidutiniškai apie 10 proc. svetainės lankytojų, iš kurių vos 1 proc. ar mažiau perka siūlomas paslaugas. Taigi didžioji dalis pritraukto lankytojų srauto tiesiog atkrinta. Kai kurie iš šių lankytojų dar kartą grįžta į svetainę, tačiau dauguma į ją neužeina.
Dažnai susidaro klaidinga nuomonė, kad vartotojai, užsukę į svetainę ir nieko nepirkę, yra netiksliniai. Dalis jų tokie ir yra, tačiau yra kita dalis, kuriai apsispręsti dėl paslaugos pirkimo reikia daugiau laiko nei „atėjau, pamačiau, nupirkau“, – teigia M. Jokubauskas.

„Kyla klausimas, kaip pasiekti svetainės lankytojus, jei jie nepaliko savo kontaktų ir iš svetainės išėjo. Visi Jūsų svetainės lankytojai sudaro specifinę, unikalią auditoriją, t. y. kiekvienos interneto svetainės auditorija yra skirtinga. O taip yra todėl, kad kiekviena kompanija naudoja skirtingas lankytojų srauto pritraukimo priemones. Taigi, kad pasiektumėte tikslą, turite prieiti prie savo auditorijos ir jai pakartoti pranešimą.
Šis procesas vadinamas pakartotine rinkodara, kuri dažnai naudojama televizijoje, radijuje ar spaudoje, tačiau yra netikslinė, nes pranešimą bandoma įbrukti visiems iš eilės. O įsivaizduokite, kad turite medijos kanalą, kurį žiūri tik Jūsų svetainės lankytojai. Taip tie unikalūs įvairiomis priemonėmis pritraukti tiksliniai lankytojai, kurie jau yra susipažinę su Jūsų paslaugomis ir tai padarę savo noru, o ne per prievartą įbrukus reklaminę skrajutę. Kaip pasikeistų Jūsų reklama, jei žinotumėte, kad kiekvienas žiūrovas jau pažįsta Jūsų prekių ženklą?“ – siūlo pasvarstyti M. Jokubauskas.

Remarketingas (dar vadinamas „retargetingu“) – tai pakartotinės rinkodaros procesas, kuris leidžia rasti buvusius interneto svetainės lankytojus visame internete ir jiems parodyti susijusią savo tinklalapio reklamą. Pakartotinė rinkodara padeda susigrąžinti ne tik prarastus svetainės lankytojus, bet ir pasiekti pasirengusius pirkti lankytojus bei iš naujo juos įtikinti įsigyti siūlomą paslaugą ar prekę.
Remarketingo paslauga teikiama naudojantis „Google AdWords“ ir „Google AdSence“, t. y. „Google“ vaizdinės reklamos tinklu. Veikimo principas grindžiamas tekstinės, kaičiosios, interaktyviosios ir vaizdinės reklamos rodymu tikslinei auditorijai, t. y. tik Jūsų svetainės lankytojams, rodant reklamą milijonuose interneto puslapių, naudojančių „Google AdSence“ reklamos plotus.

Dauguma reklamos internete tinklų šį technologinį metodą turi įsidiegusios, taigi tai nėra stebuklas ar naujovė interneto rinkodaros srityje.

„Google“ vaizdinės reklamos tinklas dydžiu ir prieinamumu prie tikslinių lankytojų nurungia daugumą vietinių interneto reklamos tinklų. Tačiau vos daugiau nei 5 proc. visų interneto svetainių savininkų, kurie investuoja į reklamą internete, šį metodą naudoja.

Kaip veikia pakartotinės rinkodaros procesas naudojantis remarketingo paslaugomis?

1. Į Jūsų interneto svetainę lankytojas pirmą kartą patenka įprastais interneto reklamos būdais.

2. Vos vartotojas apsilanko Jūsų svetainėje, yra įsimenamas „Google AdWords“ sistemos. Kad „Google Adwords“ sistema, padedama naršyklės sausainėlių (angl. coockies), įsimintų Jūsų svetainės lankytojus (svetainės auditoriją), į svetainę įdiegiamas specialus „Google AdWords“ sistemos kodas.

3. Lankytojui palikus Jūsų svetainę ir pradėjus naršyti po internetą, „Google“ jį gali atpažinti bet kurioje interneto svetainėje, naudojančioje „Google AdSence“ reklamos plotus.

4. Lankytojui apsilankius kitoje svetainėje, kurioje yra „Google AdSence“ reklamos plotas, „Google“ jam parodo Jūsų reklamą. „Google AdSence“ reklamos plotai yra naudojami milijonuose interneto svetainių visame pasaulyje.

„Remarketingas gali padėti jums padidinti ne tik savo investicijų į interneto reklamą grąžą, bet ir sustiprinti savo prekių ženklo žinomumą, parodyti tikslingus pranešimus interneto svetainės lankytojams, net jiems neapsilankius Jūsų svetainėje. Jeigu investuojate į verslo plėtrą internete, atkreipkite dėmesį į savo interneto svetainės auditoriją. Formuokite ją tikslingai ir pasiekite bet kuriuo metu. Svetainės auditorija – lyg Jūsų nuosavas interneto medijos kanalas“, – pataria ekspertas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai