„LINKEDIN“ PASKYRA VERSLUI GALI TAPTI TEATRO SCENA (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 44 s.
„LinkedIn“ paskyra verslui gali tapti teatro scena. Pexels.com nuotr.
Pasaulio mastu „LinkedIn“ ima atstoti gyvenimo aprašymus, o verslui tai tampa neatsiejama dalimi socialinių tinklų puokštėje. Lietuvoje ši platforma vienija daugiau nei 0,5 mln. aktyvių vartotojų, kurių beveik pusė čia apsilanko kasdien. Rinkodaros specialistas Julius Grigutis pastebi, kad verslui, gebančiam tikslingai išnaudoti „LinkedIn“ profilį, jis gali atverti daugybę durų.
 
Tinka kiekvienam

Dažnai pasvarstoma, ar socialinės paskyros reikalingos kiekvienam verslui, dvejojama, ar itin techninių, specifinių sričių specialistai galės sudominti vartotojus socialiniuose tinkluose, ar smulkusis verslas yra lygiavertis varžytis su stambiais žaidėjais. Vis dėlto J. Grigutis (nuotr. kairėje) pabrėžia, kad kurti turinį socialiniame tinkle gali visi, be to, tai puiki terpė pažintims ir kontaktams atrasti.
 
„Priklauso nuo to, kaip verslas sugebės išnaudoti platformą „LinkedIn“. Dauguma atsakytų, kad, pavyzdžiui, mažam saldainių fabrikui, kuris pagamina tik tiek prekių, kad užtektų mažai saldaininei, „LinkedIn“ paskyros tikrai nereikia, nes o ką jiems ten veikti? Tačiau minėto saldainių fabriko darbuotojai gali atrasti potencialių partnerių, iš kurių žaliavas gali pirkti už palankesnę kainą nei iš esamų tiekėjų“, – vieną iš galimybių įvardija pašnekovas.
 
Anot jo, jeigu verslo klientui (B2C) rinkoje „LinkedIn“ tampa papildomu įrankiu, yra dalis verslų, kurie be platformos „LinkedIn“ sunkiai surastų savo klientus arba rastų juos gerokai sunkiau.
 
„Verslui, prekiaujančiam tik verslo verslui (B2B) sektoriuje, „LinkedIn“ yra privalomas įrankis, kurio neišnaudoti būtų nuodėmė“, – įsitikinęs J. Grigutis.
 
Valdymas lyg spektaklis

Pašnekovas darbą su platforma „LinkedIn“ vaizdžiai palygina su spektaklių kūrimu teatro scenoje. Anot jo, visų svarbiausia galvoti, kokie norite atrodyti ir ką turite pasakyti, nes kiekvienas darbuotojas kuria ne tik savo kaip profesionalo įvaizdį, bet ir prisijungia prie bendro įmonės įvaizdžio.
 
„LinkedIn“ profilis yra kaip vaidinimas teatre – įsivaizduokite, kad išeinate į sceną, ir pagalvokite, koks norite būti matomas žiūrovui. Taigi jūsų paskyra turi būti tiesiogiai susieta su jūsų karjera. Pirmiausia reikia įsidėti profilio nuotrauką, trumpai ir glaustai aprašyti savo darbo patirtį, kurią norite, kad žiūrovas matytų. Pavyzdžiui, tikitės susirasti aukštos pozicijos darbą, jums nereikia rašyti, kad prieš septynerius metus dirbote vairuotoju. Turite pabrėžti tik tas savybes, kurios yra svarbios jūsų karjerai. Taip pat puikus rodiklis, nusakantis, ar gerai užsipildėte paskyrą, yra „Profile Strength“, kur aukščiausias balas yra „All-Stars“ profiliams. Aukštesnis balas – didesnė tikimybė, kad atsidursite „LinkedIn“ paieškose“, – pataria pašnekovas.
 
Kačiukams ne vieta

Platformoje „LinkedIn“ dominuoja rimtesnis turinys, čia daug verslui aktualios informacijos, vartotojai save pozicionuoja tam tikrų sričių profesionalais, todėl turinys dažniausiai yra kitokio pobūdžio negu „Facebook“ ar „Instagram“. Šiems standartams priešintis, pasak pašnekovo, nereikėtų nei kuriant asmeninę, nei verslo paskyras.
 
„LinkedIn“ man patinka tuo, kad čia kačiukų vaizdo įrašai neveikia. Tad sėkmingiausias būdas padaryti savo paskyrą populiarią – rašyti apie tai, ką labai gerai išmanote. Reikia labai gerai suprasti, kad dauguma į „LinkedIn“ ateina pasisemti naujų žinių, kad tobulėtų kaip savo srities profesionalas ar asmenybė. Sekėjų skaičius šioje platformoje yra taip pat labai svarbus, jeigu jūsų sekėjus sudaro tikslinė auditorija“, – teigia J. Grigutis.
 
Rinkodaros specialistas rekomenduoja kruopščiai atrinkti turinį, kurį skelbsite platformoje „LinkedIn“. Čia vertėtų dalytis aktualia, profesionalias įžvalgas pateikiančia informacija, kuri suteikia vertės jūsų tikslinei auditorijai, potencialiems klientams.
 
„Pridėtinės vertės sukūrimas savo turiniu ypač aktualus kiekvienam „LinkedIn“ vartotojui. Na, o tiems, su kuriais tikitės bendradarbiauti, turinys privalo būti itin aktualus bei profesionalus“, – tiksliai nusitaikyti į savo auditorijos poreikius rekomenduoja pašnekovas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai