KAS ŠIEMET NUTIKO INTERNETE PER VIENĄ MINUTĘ? (#)

BZN Start prieš 8 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 6 s.
Kas šiemet nutiko internete per vieną minutę? Pexels.com nuotr.
Minutė viso pasaulio mastu gali būti labai reikšminga, vertinant tai, kiek visko nutinka interneto platybėse. Šiemet puslapis VisualCapitalist, kaip ir kasmet, pateikė infografiką, kuriame apžvelgiami reikšmingiausi šių metų pokyčiai elektroninėje erdvėje.

Lyderis „Netflix”

Pernai daugiausia dėmesio buvo skirta socialiniams tinklams ir jų vartojamumas, lyginant su ankstesniais metasi buvo šoktelėjęs labai akivaizdžiai, šiemet jų panaudojimas per vieną minutę sąlyginai išaugo ne taip ženkliai. Pavyzdžiui socialinio tinklo „Facebook” prisijungimų per minutę padaugėjo tik 73 000. Tuo tarpu vertinant pokytį 2016-2017 metais Galima pastebėti, jog prisijungimų skaičius per minutę buvo šoktelėjęs daugiau nei per 200 000 vartotojų. Panašiai paaugo „Twitter” bei pažinčių programėlės „Tinder” naudojimas šiemet.

Šiemet kiek smarkiau į priekį išsiveržė „Snapchat” programėlė. Joje šiemet per vieną minutę 2018 metais buvo sukuriama 2,4 milijonų įrašų, kai 2017 metais buvi skaičiuojami 1,8 milijono įrašų per minutę.

Didžiulis sėkmės šuolis šiemet aplankė internetinę televiziją „Netflix”. Jeigu pernai metais čia buvo peržiūrima 70 tūkstančių valandų, tai šiemet šioje platformoje praleistų valandų skaičius siekė 266 000.

Ryškėja komunikacijos poreikis

Šiais metais į apžvalgą jau buvo įtrauktas ir programėlės „WhatsApp” panaudojimas. Čia per vieną minutę išsiunčiami 38 milijonai žinučių. Be to, matomas ir paprastų teksto žinučių augimas. Jų per minutę šiais metais išsiunčiama 2 milijonais daugiau nei pernai.

Vizualinės komunikacijos poreikį puikiai iliustruoja anksčiau aptartas „Snapchat” šuolis, o be to matomas „Facebook” aplikacijos „Messenger” judančių paveikslėlių populiarumas. Vadinamieji „Gifai” per minutę šiemet buvo išsiųsti 25 000 kartų ir tai yra net dešimčia tūkstančių paveikslėlių per minutę daugiau.

Nuosekliai augo ir elektroninių laiškų siuntimas, kai tuo tarpu Google paieškose vartotojai atsakymų ieškojo tik šiek tiek daugiau nei praėjusiais metais.

Elektroninė prekyba auga

Kitas verslui itin svarbus interneto naudojimo kriterijus - elektroninės prekybos augimas. Per vieną minutę visame pasaulyje šiais metais vartotojai išleido daugiau nei 850 000 JAV dolerių. Pernai šis skaičius buvo kiek daugiau nei šimtu tūkstančių mažesnis.

Nenuilstančiai kilo ir įvairių aplikacijų įsigijimas „Google Play” ar „App store” parduotuvėse. Jų įsigijimas per vieną minutę išaugo 30 000 kartų. Tai reiškia, jog aplikacijų poreikis vis dar didelis ir nuolat augantis, tad verslas turėtų atkreipti dėmesį į šias tendencijas. 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai