3 SVARBIAUSIOS FUNKCIJOS JŪSŲ INTERNETINEI SVETAINEI (#)

Dovilė Joneliūnienė prieš 8 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 18 s.
Prognozuojama, kad 2020-aisiais daugiau nei pusė pirkimų bus atliekami internetu. Pexels.com nuotr.
Prognozuojama, kad 2020-aisiais daugiau nei pusė pirkimų bus atliekami internetu. Štai, kokios funkcijos privalo būti kiekvienoje internetinėje svetainėje, jei norime neatsilikti šiuolaikiniame technologijų pasaulyje.
„Įmonės turėtų pritaikyti internetinę svetainę mobiliesiems įrenginiams.“
I. Petrošius
50 milisekundžių. Tiek laiko nulemia vartotojo pasirinkimą – pasilikti, ar ieškoti prekės, paslaugos kitoje elektroninėje parduotuvėje. Svetainės lankytojai pirmiausiai įvertina puslapio dizainą. Pasirodo, net 84 proc. žmonių susidomėjimą paveikia būtent tai, kaip atrodo ir funkcionuoja el. parduotuvė.

„Tendencijos rodo, kad kiekvienais metais įvyksta vis daugiau apsipirkimo konversijų internetu. Dėl šios priežasties įmonės turėtų pritaikyti internetinę svetainę mobiliesiems įrenginiams. Tai bus ne tik papildoma nauda vartotojams, bet ir reikšmingas pranašumas prieš konkurentus“, – pažymėjo produkto vadovas Imantas Petrošius

Svarbiausios funkcijos

„User experience, arba – naudotojo patyrimas, kaip jautiesi būdamas internetinėje svetainėje. „Svarbu atkreipti dėmesį, kad elektroninės parduotuvės lankytojui būtų patogu peržiūrėti prekes, ar perskaityti visą informaciją apie teikiamas paslaugas. Sėkmingiausios el. prekybos svetainės yra greitos, paprastos ir prieinamos bet kuriame įrenginyje – kompiuteryje, telefone, planšetėje. Kad vartotojams būtų dar paprasčiau atlikti veiksmus, verta panaudoti ne tik raginimo mygtukus „Call to action“, bet ir pasirūpinti puslapio navigacija“, –  sako vienas iš edukacinio projekto „Verslas iš arti“ pranešėjų I. Petrošius.

„User interface“, arba paslaugos, prekės pateikimas, turi būti kuriamas atsižvelgiant į naudotojo patyrimą elektroninėje erdvėje. Pasak „Paysera“ produktų skyriaus vadovo Tomo Liuberto, kuriant puslapį prioritetas turėtų būti teikiamas estetikai, kurią sudaro grafinių elementų darna – tai, kokios spalvos, judesiai, ikonos, iliustracijos pasirenkamos, kaip išnaudojamos puslapio erdvės. Pavyzdžiui, vyriški kostiumai asocijuojasi su solidumu, rimtumu, tad jų pristatymui puikiai tiktų ruda, melsva spalvos, o elementai turėtų būti išdėstyti išlaikant atstumus. Kruopščiai parengtas ir harmoningas grafinis vizualas padės sukurti ne tik patrauklų turinį, bet ir užtikrins svarbiausią dalyką – kad vartotojui būtų patogu ir lengva įsigyti prekę.

„Live chat“ ir komentarai. I. Petrošius pataria nepamiršti jau nuo pradžių kurti ryšį bei vartotojų pasitikėjimą. I. Petrošiaus teigimu, šiuo atveju svarbus vaidmuo atitenka klientų atsiliepimams internetinėje svetainėje. Jei juos galima parašyti viešai, tai parodo, kad verslininkas nebijo sulaukti kritikos. Kurti ryšį bei efektyvią komunikaciją taip pat padės vaizdo įrašai bei „Live chat’’. Net 42 proc. internetinių svetainių renkasi šį įrankį. Greitą atsakymą, bendravimą įvertina ir žmonės.
Manoma, kad po dešimties metų žmonės verslą pirmiausiai pradės elektroninėje erdvėje, o tik tuomet galvos, ar jiems reikia fizinės erdvės. Tad pašnekovai skatina nelaukti ir įgyvendinti savo idėjas jau 2019-aisiais.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai