KAIP ATRASTI TINKAMIAUSIĄ PARDAVIMO BŪDĄ? (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 5 s.
Justinas Mikulskis. Asmeninio albumo nuotr.
„Startuoti be reklamos neįmanoma, nebent rinkoje esate vienas, kuris planuojate parduoti tokį geidžiamą produktą, kurio niekas kitas be jūsų negali pasiūlyti, taip pat turite tobulą IT ir SEO skyrių. Visgi drįsčiau teigti, kad tai utopija, kai reklamos pardavimai pasaulyje auga kaip ant mielių ir nesiruošia sustoti, būtų pramuštgalviška galvoti, kad vien geras produktas ar paslauga ištemps verslą. Suprantama, jeigu jūsų poreikis eksperimentuoti, neturite ko prarasti, neplanuojate tapti rinkos gigantu ir išmanote viešuosius ryšius bei esate visų galų meistras – pamėginkite“, – teigia specialistas, dar daugiau savo įžvalgų pateiksiantis „BZN start“ organizuojamuose mokymuose „Ką ir kur pardavinėti 2019 metais?“.
 
Analizuokite konkurentus

Pasak J. Mikulskio, tinkamo reklamos kanalo paieškos kartais gali užsitęsti net ir daugiau nei vienus metus. Anot jo, paieškose svarbiausia įsivertinti savo investuotojų lūkesčius, pradines investicijas bei atidžiai apžvelgti tiesioginius ir gretutinius konkurentus bei jų veiksmus.
 
„Skubėti samdyti „growth-hackerius“ ne visi įstengia. Jeigu esate įmonė, ne startuolis, pradėkite po truputį, stenkitės kuo daugiau išsiaiškinti apie pradinį konkretų reklamos kanalą, pavyzdžiui, „Google Ads“, kad įsivertintumėte visą jo naudą ir galimybes, ir tik tada judėkite toliau, ieškodami jums tinkamiausio. Aš pasisakau už eksponentiškai kylančią pardavimų statistinę kreivę, o ne už linksmuosius kalnelius, būdingus startuoliams, tad, tęsiant apie nustatymą, verta pačioje pradžioje išsitirti tiesioginius ir gretutinius konkurentus, kurie prekiauja panašiomis prekėmis. Taip pasimato jų pagrindiniai srautų kanalai, o kartu ir neišnaudoti, kuriuose jūs ir galite sužibėti. Jeigu reklamos triukšmas socialiniuose tinkluose per didelis, galbūt verta pagalvoti ir apie visavertį SEO“, – rekomenduoja specialistas.
 
Raskite patogiausias priemones

J. Mikulskis atskleidžia, kad, norint turėti sėkmingą reklamos kampaniją, labai svarbi duomenų analizė. Tam galima rinktis ir nemokamas, ir mokamas priemones, o verslo verslui rinkoje vertėtų nepagailėti investicijų ir gauti išsamesnius duomenis.
 
„Kaip geriausius išskirčiau visus „Google“ įrankius, pradedant nuo „Google Ads Keyword Planner“ įrankio iki to paties „Google Consumer Barometer“ ar „Google Trends“. Verta sekti „Google Think Insights“. Žiūrint dar giliau, visada verta išnaudoti „Similar Web“, „Alexa“ ar „Semrush“. B2B verslui rekomenduočiau į pastaruosius investuoti daugiau pinigų dėl dar daugiau duomenų“, – teigia J. Mikulskis.
 
Požiūris kinta

Specialistas pabrėžia, kad šiuolaikinėje reklamoje visi veiksmai yra persipynę tarpusavyje, o požiūris į tam tikrus veiksmus kinta. Tai, kas seniau būdavo priskiriama IT skyriui, šiuo metu jau atiduodama ir rinkodaros specialistams.
 „Daugiau dėmesio ir biudžeto skiriama žiniatinklio dizainui (UI), vartotojo patirčiai gerinti (UX), įmonės transparentiškumui didinti, nišiniams nuomonės formuotojams, judančiam vaizdui, įvairiems technologiniams sprendimams, analitiniams duomenims gryninti (Big Data), naujiems reklamos kanalams įvesti ir pan.“
J. Mikulskis.
„Svarbu nepamiršti, kad šiuo metu skaitmeninė rinkodara sujungia ne vien tradicinius reklamos pirkimo kanalus, tokius kaip „Google Ads“ ar „Facebook“, bet ir viską, ką anksčiau nurašydavome IT skyriui. Iš esmės viskas yra labai persidengę, tai lėmė ir patogesnių įrankių atsiradimas rinkoje, ir išaugęs kūrybiškas jų pritaikymas „online“ pardavimams gerinti. Tai įvyko todėl, kad verslo sąmonė gerokai ūgtelėjo, reklamos triukšmas suaktyvėjo, todėl norint, kad kiekviena investicija atsipirktų, reikia ir daugiau įrankių, ir duomenų tam siekti. Taigi biudžetas, natūralu, pučiasi“, – atskleidžia pašnekovas.
 
Paklaustas, kaip rekomenduotų išsidėlioti pirminį reklamos biudžetą, J. Mikulskis pabrėžia, kad viskas priklauso nuo rinkos, kurioje veikia įmonė, ir konkurencinės aplinkos, tačiau tam tikros tendencijos egzistuoja ir jos yra vertingos.
 
„Apskritai tendencijos tokios – daugiau dėmesio ir biudžeto skiriama žiniatinklio dizainui (UI), vartotojo patirčiai gerinti (UX), įmonės transparentiškumui didinti, nišiniams nuomonės formuotojams, judančiam vaizdui, įvairiems technologiniams sprendimams, analitiniams duomenims gryninti (Big Data), naujiems reklamos kanalams įvesti ir pan.“, – teigia J. Mikulskis.
 
Atskleis prekybos paslaptis

Vasario 27 d. „Technopolio“ erdvėse vyksiančiuose mokymuose savo patirtimi dalysis keturi savo sričių praktikai. Be skaitmeninės rinkodaros specialisto Justino Mikulskio, savo patarimais dalysis: „Innovators Lab Limited“ bendraįkūrėjis dr. Žydrūnas Stankevičius, profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja Indrė Prichockaitė bei advokatų kontoros „Glimstedt“ advokatė, ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke. Visi išklausę mokymus gaus tai patvirtinančius pažymėjimus.
 
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai