AR VERTA RAŠYTI VERSLO TINKLARAŠTĮ? (#)

Janis Muchks prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 17 s.
Kęstutis Gečas. Simo Bernoto nuotr.
Šiais laikais kiekvienas verslas turi savo interneto puslapį. Pradedant nuo iš namų dirbančios jaunos mamos, internetu prekiaujančios savo numegztomis pirštinėmis bei kepuraitėmis, ir baigiant stambiausiomis korporacijomis, darančiomis didžiulę įtaką pasaulio ekonomikai. Tačiau, ypač smulkiam bei vidutiniam verslininkui, internetinio portalo gali nepakakti, jei jis siekia matomumo tarp kuo platesnės potencialių klientų auditorijos. Padėti patraukti daug didesnį dėmesį gali jūsų rašomas verslo tinklaraštis. Apie tai kalbiname „INK agency“ vyriausiąjį partnerį Kęstutį Gečą.

„INK agency“ savo tinklaraštį „JudinINK smegenis“ pradėjo rašyti prieš daugiau kaip šešerius metus ir, su retomis išimtimis, naują įrašą kelia kiekvieną savaitę. „Mums pavyko susikurti tokią rutiną, pasiekti tokį kantrybės ir atkaklumo lygį, kad šiomis dienomis tinklaraščio skaitytojus pasiekė jau daugiau nei 300 įrašų. Kam to reikia? Mes parodome savo ekspertiškumą, nuolat primename savo klientams bei partneriams apie save. Pasakojame, kas mums svarbu, ir taip darome įtaką bendruomenei“, – pasakoja pašnekovas.
 
Suburia bendruomenę

Tinklaraščiai yra itin populiarūs tarp startuolių, nes tai yra puikus būdas ne vien pristatyti savo paslaugas, bet jis taip pat atlieka ir papildomas svarbias funkcijas: paaiškinti, atsakyti į skaitytojų bei potencialių klientų klausimus, burti bendruomenę, kurioje virs diskusijos ir iš kurios gausite naudingų įžvalgų dėl savo teikiamų paslaugų ar parduodamos produkcijos tobulinimo.

Tradiciškai kuo verslas labiau nišinis bei specializuotas ir kuo mažesnis jo klientų bei partnerių ratas, tuo naudingiau pradėti rašyti tinklaraštį. „Tradiciniai žiniasklaidos kanalai yra per daug masiniai ir skirti plačiajai auditorijai, tad jiems jūsų verslas, jūsų problematika yra neįdomi“, – teigia pašnekovas.

Apie tinklaraščio sukūrimą ypač turėtų svarstyti verslai, veikiantys aukštos kompetencijos rinkose, jame parodydami skaitytojams savo ekspertiškumą bei rinkos suvokimą. Verslui, kuris veikia naujoje rinkoje, ypač jeigu yra sukūręs naują produktą ar pradėjo teikti naują paslaugą, pradėti rašyti tinklaraštį taip pat, anot mūsų pašnekovo, labai į naudą.
 
Tinklaraštis nėra reklaminis lankstinukas

Tinklaraštis tėra žiniasklaidos priemonė. Pastarasis dešimtmetis parodė, kad nemažai žiniasklaidos priemonių prarado žiūrovų ir skaitytojų dėmesį todėl, kad iš visuomenės informavimo kanalų tapo paprasčiausiais reklamos platintojais.

„Tai ir yra geriausias pavyzdys bei atsakymas, kodėl tinklaraštis neturi būti geocentrinis. Įrašai turi būti apie tai, kas yra įdomu skaitytojams ir tik paskui – kas įdomu autoriams. Suprantama, retkarčiais galima pasinaudoti savo įdirbiu ir susikurta platforma pranešti naujienas apie save ir savo produktus, bet tai reikia daryti atidžiai, neperspaudžiant. Jeigu jūsų įrašai patiks, sudomins, jeigu skaitytojai supras, kad jūs esate savo srities žinovas, atėjus laikui pirkti, skaitytojas tikrai jūsų nepamirš“, – tikina „INK agency“ vyriausiasis partneris.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai