KĄ VEIKIA JŪSŲ KONKURENTAI IR KOKIUS SKAITMENINĖS REKLAMOS KANALUS JIE IŠNAUDOJA? (#)

Ieva Kniukštienė prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 13 s.
Justinas Mikulskis. Asmeninio albumo nuotr.
Pradedant internetinę prekybą, svarbiausia ne tik produktas, bet ir jo potencialus populiarumas, rinkos, kurioje prekiausite, dydis, konkurencinė aplinka. Be to, antrą kartą organizuojamų mokymų „Ką ir kur pardavinėti 2019 metais?“ pranešėjas, skaitmeninės rinkodaros specialistas Justinas Mikulskis pastebi, kad naudinga paanalizuoti ir konkurentų veiksmus, o tuomet, išsiaiškinus visus veiksnius, galima nesunkiai įsivertinti, kurioje vietoje jūsų verslas gali laimėti, o kur dar vertėtų pasitempti.
 
„Dažniausia pradedančiojo verslininko klaida yra ta, kad informacija surenkama ir matoma, tačiau visai nežinoma, ką su ta informacija galima padaryti“, – atskleidžia J. Mikulskis.
 
Konkurentų stebėjimas

Vieni svarbiausių duomenų, pasak pranešėjo, yra duomenys apie jūsų būsimus konkurentus. Išsiaiškinus, ką panašios srities prekybininkai veikia internete, galima lengviau surasti nišą, kuri vis dar neužpildyta, ir imti prekiauti joje.
 
„Pačioje pradžioje verta išsitirti tiesioginius ir gretutinius konkurentus, kurie prekiauja panašiomis prekėmis. Taip pamatomi jų pagrindiniai srautų kanalai, o kartu ir neišnaudoti, kuriuose jūs ir galite sužibėti. Tam galima naudoti puslapį „Similar Web“, kuriame matyti, kuo naudojasi konkurentai, ir galbūt lengviau rasti pardavimo būdus, kuriuos jie jau yra atradę anksčiau, bei išnaudoti juos savo pardavimams“, – pasakoja pranešėjas.
 
Anot jo, „Similar Web“, atrodytų, pateikia elementarius duomenis, tačiau, tikslingai juos panaudojus, galima rasti labai įdomių įžvalgų.
 
„Jeigu norite konkuruoti, galite atsidaryti paprasčiausią „Excel“ lentelę, susirašyti ten dešimt tokių konkurentų ir pasižiūrėti, kur kas bando parduoti, ir taip rasti, kur yra jūsų potenciali niša“, – pataria J. Mikulskis.
 
Ar tinkamai naudojame „Google“?

Specialistas pastebi, kad nėra žmogaus versle, kuris nežinotų paprasčiausios „Google“ paieškos, tačiau vis dar atsiranda tokių, kurie ne iki galo išnaudoja visas šios platformos teikiamas galimybes.
 
„Jeigu jūs esate naujas rinkos žaidėjas ir norite įvesti savo produktą, nesvarbu, kokį, jums bus aktualūs vartotojų įpročiai ir elgsena. „Google“ tyrimų apie tai atlikta begalės ir kiekvienas gali suteikti neįkainojamų žinių“, – teigia pašnekovas.
„Kuriant turinį naudinga žinoti, kurie raktažodžiai yra populiarūs, todėl galima paimti ir pasižiūrėti tai per „Google Trends“, o tada įvertinti, kuriuos žodžius naudodami galėsite atsivesti didesnį srautą į savo puslapį.“
J. Mikulskis
Be to, J. Mikulskis skatina atkreipti dėmesį į tai, kiek konkurentai turi sukūrę nuorodų, pažiūrėti, kas yra „Google“ priskiriama kaip susiję su jais (angl. related).
 
„Tai padaryti paprasta, įvedant į paiešką konkurento pavadinimą ir greta įrašant „related“. Tada „Google“ parodo susijusias įmones ir mes galime matyti realią konkurencinę situaciją. Tai sumažina mechaninio darbo ieškant kitų konkurentų, nes visus juos parodo vienoje vietoje“, – dėsto pašnekovas.
 
Be viso to, naudinga ir tikslinga ieškoti informacijos „Google Trends“, tačiau ne tendencijoms dėl pačių produktų nustatyti, o konkrečiai turiniui kurti.
 
„Ar jūs paklaustas galėtumėte pasakyti, ką geriau naudoti tekste, jeigu kažkuriai prekei taikote nuolaidą? Įvardyti tai kaip nuolaidą, akciją, išpardavimą ar dar kitaip? Kuriant turinį naudinga žinoti, kurie raktažodžiai yra populiarūs, todėl galima paimti ir pasižiūrėti tai per „Google Trends“, o tada įvertinti, kuriuos žodžius naudodami galėsite atsivesti didesnį srautą į savo puslapį“, – sako specialistas.
 
Nemokama irgi gerai

J. Mikulskis patikina, kad nebūtina ieškoti brangių įrankių, samdyti išskirtinių specialistų, vos pradėjus savo veiklą. Anot jo, galima nesunkiai rasti reikiamos informacijos ir pasinaudojant nemokamais, visiems prieinamais įrankiais. „Labiausiai išskirčiau visus „Google“ įrankius, verta sekti ir „Google Think Insights“. Jeigu norite žiūrėti dar giliau, visada verta išnaudoti „Similar Web“, „Alexa“ ar „SEMrush“, – vardija jis.
 
Detalus kelias

Kovo 26 d. vyksiančiuose mokymuose skaitmeninės rinkodaros specialistas J. Mikulskis, remdamasis aiškiais pavyzdžiais, parodys, kokios įžvalgos yra reikšmingos pradedant savo rinkodaros kampaniją, kokiomis priemonėmis naudotis ir kaip suprasti informaciją, kuri dažnai yra visai šalia, akivaizdžiai matoma, tačiau nepanaudojama tinkamai.
 
Kartu su juo patirtimi ir žiniomis dalysis dar trys praktikai, pranešėjai, sulaukę didžiulio ankstesnių mokymų dalyvių palaikymo ir susidomėjimo. Apie produktų paieškas ir tinkamiausios prekės radimą kalbės „Innovators Lab Limited“ bendraįkūrėjis, beveik 5 mln. dolerių apyvartą prekiaudamas platformoje „Amazon“ pasiekęs dr. Žydrūnas Stankevičius. „Dropshipingo“ ir geriausių tiekėjų paieškų paslaptis atskleis profesionali „dropshipperė“, Tarptautinės prekybos mokyklos įkūrėja Indrė Prichockaitė, o teisinius prekybos aspektus apžvelgs bei praktine patirtimi pasidalys advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke.
 
Keturių valandų intensyvus mokymasis vyks verslo miestelyje „Technopolis“. Kiekvienas mokymus išklausęs dalyvis gaus tai patvirtinantį pažymėjimą.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai