VAIZDO TURINIO „HIGIENOS“ STANDARTAI PRITRAUKIANTYS VARTOTOJUS (#)

Janis Muchks prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 21 s.
Rokas Kondratas. Asmeninio albumo nuotr.
Mes gyvename vis labiau suvienytame, globaliame pasaulyje. Verslams ir organizacijoms plečiantis ar įmonėms siūlant darbuotojams galimybę dirbti nuotoliniu būdu, tiesioginiai vaizdo įrašai keičia komunikacijos strategiją. Šiandien įmonės tiesiogines transliacijas naudoja ne vien vidinei komunikacijai, bet ir potencialiems klientams pritraukti socialiniuose tinkluose, pristatydami savo paslaugas ir produktus bei tiesiogiai su jais diskutuodami apie tai, kaip tas paslaugas bei produkciją reikėtų tobulinti. Šia tema savo mintimis dalijasi „YouTube“ kanalų tinklo Baltijos šalyse „Videostars“ įkūrėjas Rokas Kondratas.
 
Nuo ko pradėti?

R. Kondratas mano, kad kuriant vaizdo turinį tam tikrų visiems galiojančių taisyklių nėra, tačiau egzistuoja tam tikri „higienos“ standartai, prie kurių auditorija yra labiau pratusi: „Apie pačią meninę dalį kalbėti sudėtinga, nes atrodo kad tam tikras turinys nesurinks žiūrovų susidomėjimo, o jis surenka. Lengviau būtų šnekėti apie kokybinį parametrą, kuris yra iš techninės pusės. Techniškai kokybiškų filmukų skaičius auga nežmoniškai, todėl vien tik idėja gali ir nepasiteisinti, žmogus, įsijungęs prastai nufilmuotą vaizdo įrašą, kad ir koks geras turinys, jį išjungti gali per kelias sekundes. Kaip techniškai nufilmuoti kokybišką vaizdo turinį, galima labai nesunkiai susirasti „YouTube“ pamokų. Ir tam dažnai pakaks telefono, tereikia papildomo mikrofono ir kelių pamokų apie apšvietimą ar kompoziciją.“
 
Į ką koncentruotis tiesioginės transliacijos metu?

Sėkmingai panaudosite šią socialinių tinklų funkciją ar ne, priklauso nuo to, ar suprantate, ko žiūrovai iš jūsų laukia ir kokios žmonių savybės lemia didesnį įsitraukimą.

Smalsumas – žmogus iš prigimties yra smalsi, naujovių ir atradimų trokštanti būtybė. Tiesioginės transliacijos metu turėsite galimybę tai eksploatuoti parodydami ar papasakodami savo žiūrovui tai, ko apie jūsų produktą ar teikiamas paslaugas jis negalės perskaityti jūsų verslo interneto portale ar ant produkto pakuotės.

Pripažinimas – pasąmoningai dauguma žmonių trokšta būti pastebėti ir išgirsti. Turėkite tai omenyje ir transliacijos metu, atsakinėdami į savo žiūrovų klausimus bei komentuodami jų išsakomas idėjas. Pasistenkite tiesiogiai į juos kreiptis vardu arba jų nurodytu slapyvardžiu.

Tinka visiems
„Turėkite planą, ką darysite, nes transliacija turi baigtinį laiką.“
R. Kondratas.
Verslo srities, kurioje pasitelkti tiesioginį transliavimą netiktų, pašnekovo teigimu, nėra. „Manau, tinka filmuoti visiems, kurie tai nori daryti ir jaučiasi gerai. Tiesioginėms transliacijoms reikia drąsos, nes čia ir dabar filmuotis be pagražintos realybės ir galimybės atsirinkti tik norimus kadrus nėra lengva. Filmuojantis tiesiogiai, patartina turėti planą, kas bus, kai žiūrovas užduos klausimus: ar atsakinėsite į visus, ar tik į dalį. Ar turite suplanavę konkrečią tiesioginio įrašo trukmę. Pasibandykite garsą, internetą. Turėkite planą, ką darysite, nes transliacija turi baigtinį laiką. Taip pat tiesiogines transliacijas rekomenduočiau daryti tiems, kurie jau turi prenumeratorių bazę. Kol jos nėra, geriau kelti sumontuotus vaizdo įrašus“, – pataria „Videostars“ įkūrėjas.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai