KAIP PRADĖTI E. EKSPORTĄ Į UŽSIENIO RINKAS? (#)

Janis Muchks prieš 2 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 59 s.
Donatas Gudelis. Vyginto Skaraičio nuotr.
Gegužės 28 d. su šūkiu „Go Global“ įvyko didžiausias Lietuvoje jauno verslo forumas #LAUNCH 2019. Šiais metais pagrindinis renginio akcentas buvo e. prekyba, taip pat buvo rengiami mokymai, kurių metu savo patirtimi dalijosi rinkodaros specialistai ir virė aktyvios diskusijos tarp įvairaus verslo įkūrėjų, sėkmingai eksportuojančių savo prekes į daugybę užsienio valstybių.

Vienų iš renginyje vykusių mokymų metu e. prekybos specialistas ir „Makes You Local“ Baltijos regiono direktorius Donatas Gudelis dalijosi savo įžvalgomis apie tai, kaip sėkmingai išplėsti savo e. prekybos verslą į užsienį.

Atrodykite patikimai

Anot pranešėjo, užsienio rinkoje neužtikrinsite sau sėkmingų pardavimų, jeigu jūsų internetinis portalas neatrodys patikimai. Į tai, pasak D. Gudelio, įeina labai daug aspektų nuo vizualinio pateikimo iki apibrėžtų pirkimo bei grąžinimo sąlygų. Tam, kad būtumėte konkurencingas, turite sudaryti švedui ar norvegui patrauklesnes arba bent jau tokias pačias sąlygas, kurias jam suteikia jūsų vietiniai konkurentai. Atminkite, tai bus sudėtinga. Jūsų konkurentai toje šalyje kur kas geriau už jus žino savo rinką.

Įvertinkite savo produkto potencialą užsienyje

Prieš pradedant prekybą užsienyje, anot pašnekovo, vertėtų nuodugniai išanalizuoti rinkos, kurioje ketinate veikti, poreikius. Prekė, kuri sulaukė didelio pasisekimo Lietuvoje, gali dėl pačių įvairiausių priežasčių būti visiškai neaktuali Vokietijoje ar Jungtinėje Karalystėje.
 
Ypač svarbu lokalizuotis

Net jeigu turite pakankamai piniginių resursų, reikalingų plėtrai į užsienį, vien to nepakanka. Jūsų potencialūs klientai bei jų poreikiai ir lūkesčiai gali drastiškai skirtis nuo tų, prie kurių pripratote dirbdami su vietiniais, savo šalies klientais.

Užsienio valstybių klientai gali būti pratę prie kitokio atsiskaitymo būdo, prie kitokio klientų aptarnavimo, negu jums įprasta. Net skirtingas žmonių mentalitetas gali pakišti jums koją bandant parduoti jiems prekę, o tokia smulkmena kaip kitoks užsienio gyventojų humoro jausmas gali reikšti labai daug, formuojant jūsų rinkodaros strategiją.

Būtent dėl tokio pobūdžio niuansų D. Gudelis verslininkams rekomenduoja pasisamdyti vadinamuosius to šalies „local heroes“ – pardavimų specialistus bei rinkodaros agentūras, kurie padės jums įsitvirtinti naujoje teritorijoje.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai